Wer verwendet PMAM CRM?

Customers looking for an affordable cloud based CRM solution that would adapt to their way of working.

Was ist PMAM CRM?

PMAM CRM brings to you a first complete and affordable full featured CRM Solution. Your Sales team gets instant access to their sales records whenever they need it - even on the go through their smart phones. You get relevant sales information to help you stay on top of the sales process always. Your customers remain satisfied with the service experience they receive.
We hand hold our customers through each stage of the implementation process to ensure your CRM implementation succeeds.

PMAM CRM – Details

PMAM

http://www.pmamcrm.com

Gegründet 2001

PMAM CRM – Preisübersicht

PMAM CRM ist verfügbar ab 10,00 $/Monat. PMAM CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für PMAM CRM findest du unten.

Startpreis

10,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

PMAM CRM Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
E-Mail-Antworten-Kontrolle
Katalogisieren/ Kategorisierung
Kundenbetreuung-Tracking
Kundendienst-Analyse
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Suche
Wissensmanagement

PMAM CRM – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 21 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.9/5
Benutzerfreundlichkeit
3.8/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
3.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8/5
Siddesh V.
Sales Manager
Luxusgüter & Schmuck, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2017

"It is easy use the software "

Vorteile: Daily notification and update available it is easy to get the reports and also the opportunity is useful

Nachteile: the process of sending the quote is too long since finding the product is not easy and also there is no notification for missed calls.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2017
Sachidanand T.
MIS Officer
Freizeit, Reisen & Tourismus, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2017

"It's been a good experience using CRM. "

Kommentare: With the help of this software , we are monitoring the whole sales activity .

Vorteile: The feature, which i like the most is Leaderboard. With the help of it , using CRM has been become a gamification & its very easy to analyze the whole user performance.

Nachteile: As such there is no anything, which I like the least, some thingBut would something for implementation:
1.Improve web loading speed
2.would recommend enhancing a feature in schedule call so that people can schedule a call by selecting from & To date if he was on the same call (Tour) for more than one day.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2017
Rupali R.
CEO
Sportartikel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.7.2017

"very helpful for having a overall view of sales process"

Kommentare: My sales is now more disciplined with a sense of accountability.
lead management is possible .
payment receipt records also helps a lot

Vorteile: leads tracking,funnel very handy tool to analysis sales team performance,schedule call is very helpful

Nachteile: task unable to use to fullest,for dispatch need a module,invoice module also needs to be included with tally compatibility

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.7.2017
Abhilasha S.
Sales Executive
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2017

"its a good and very helping software in terms of managing the data"

Kommentare: my data is managed properly, I get a single database to accumulate all my leads and opportunities.

Vorteile: it helps in data management efficiently, all the contacts details of the clients are available when saved, all the leads are sorted and schedule call helps us to know our daily workflow.

Nachteile: Again and again giving notification even if we mark call as completed, have to create a separate list name everytime if the corporates are not of similar industry

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2017
Sanjay J.
Manager-Service Contract
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2017

"the software is good and easy to use"

Kommentare: we were able to streamline our service team as we are able track the service calls effortlessly

Vorteile: The most wonderful thing about this software is that it is application based so our engineers who are always busy on the field can update the software using their mobile phones.

Nachteile: i think the software is almost flawless some small adjustment here and there which the PMAM team is always ready to help

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.7.2017