Service Centre

Service Centre

von Asolvi

Wer verwendet Service Centre?

Field Service Operations

Was ist Service Centre?

Asolvi is a global supplier of software solutions, using the latest technology to simplify field service management. Building on decades of expertise, we are focused on organic growth and currently employ more than 100 people across Europe.

At Asolvi, we have a strong and straightforward mission; to empower customers through our pioneering products and services. We constantly challenge ourselves to learn and collaborate in order to develop effective solutions that will delight customers.

Service Centre – Details

Asolvi

https://asolvi.com

Gegründet 1985

Service Centre – Kostenübersicht

Service Centre bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Service Centre Funktionen

Equipment Maintenance Software
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Garantie-Nachverfolgung
Gerätenachverfolgung
Job-Management
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Inventarverwaltung
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Prädiktive Wartung
Techniker-Management
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
Wohnimmobilien
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versandmanagement
Wartungsplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Self-Service Portal
Techniker-Management
Vertragsmanagement

Service Centre – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,7/5
Benutzerfreundlichkeit
3,3/5
Kundenservice
3,5/5
Funktionen
3,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Ramakrishna G.
Lead
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2017

"I have used tesseract for doing the OCR, it is a free tool and it is good to develop the application"

Kommentare: Tesseract is verygood tool for doing teh OCR, and it is available for windows as well as Linux versions.

Vorteile: In the beginning Tesseract only had support English. Now newer versions can support up to 40 languages.
Tesseract is a simple Command line utility which is very easy to use. To use it, simply run the command with input and output.

Nachteile: It stopped supporting the older versions. I have used 3.2 version for windows version for my project purpose, and earlier I was able to download supported languages around 10 while installing the software. Now those locations are changed and I was unable to download those languages.
It is better if they can support older versions too.
Tesseract can only read TIFF files. If you want to use a picture with a different formats like JPEG, PNG, PDF you need to convert these files and then process first.
It has to improve its performance by time wise.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2017
Jaime D.
Document Controller
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2018

"Excellent work allocation software"

Kommentare: Work allocation and invoicing all wrapped up in one great software

Vorteile: This is such a convenient way to allocate work to employees. It also incorporates an invoicing facility which helps greatly

Nachteile: It can be a little tricky to find your way around this software but once mastered it is so helpful - an all around fantastic program

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.4.2018
George Y.
Dba
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2019

"Very slow service management software"

Kommentare: I don’t like the software but we can’t live without it.

Vorteile: It provides very good auditing functionalities, and meet some heavy auditing requirements, it provides what a business need essentially.

Nachteile: Very slow and lacking convenient reporting tools to pull out BI reports on services and tasks, it is almost impossible to generate any business reports from the tools.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.12.2019