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Was ist AllsystemsMax?

Cloud- oder Desktop-Management-Software für deine Kfz-Werkstatt, die einen einfachen Weg zu mehr Produktivität und Rentabilität bietet. Umfasst Planung, Kostenvoranschläge, Rechnungsstellung, Online-Teilebeschaffung, Bestandskontrolle, Managerbuchhaltung, Schnittstellen mit Carfax, Kukui, Nexpart und anderen, umfangreiche Berichterstattung, Kundenbindungstools, Kommunikation per E-Mail und Textnachricht (optional).
Ein laut Hersteller ausgezeichnetes Preis-Leistungs-Verhältnis. Keine Vorabzahlungen, kein Vertrag. Für 20 $/Monat und Nutzer. Support inklusive.

Wer verwendet AllsystemsMax?

Kleine bis mittelgroße unabhängige Kfz-Werkstätten

AllsystemsMax Software - 1
AllsystemsMax Software - 2
AllsystemsMax Software - 3
AllsystemsMax Software - 4
AllsystemsMax Software - 5

Du bist nicht sicher, ob AllsystemsMax das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

AllsystemsMax

AllsystemsMax

4,8 (19)
40,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
13
Keine Integrationen gefunden
4,8 (19)
4,9 (19)
5,0 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
59,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
6
4,1 (71)
4,1 (71)
4,0 (71)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu AllsystemsMax

Workshop Software
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
Manager SE
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
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VIN-Suche
AutoLeap
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Shopmonkey
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitslohntarife
ARI
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Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Shop-Ware
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
AutoFluent
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Kundendienst-Historie
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Kundendienst-Historie
Terminplanung
R.O.Writer
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendienst-Historie
VIN-Suche

Bewertungen über AllsystemsMax

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
21%
Pat
Business Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User Review - AllsystemsMax PRO, Cloud Version

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Allsystems Max has done a good job bringing feature enhancements to the market such as emailing and texting customers from within the software. Our overall experience with both the software and with the developer has been very positive; highly recommended.

Vorteile:

Very straightforward and highly functional software for running our auto repair shop. Now with the cloud version we are browser-based too and can access from anywhere. Perhaps the strongest aspect of the software is the developer himself. Willing to listen to your perspective, talk things through, and make changes to fit your needs. He considers the user base so as not to negatively impact other's experience.

Nachteile:

We struggled with the workflow sometimes; it can be rigid. Sometimes it is just a matter of learning it the first time; other times we were able to develop workarounds to accomplish what we needed to do. Initial training could be stronger; we were trial-and-error for the most part. Attachments of digital photos and inspections to repair orders could be improved; I believe this is being worked on.

Jim
Owner master tech in USA
Automotive, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Exceptional customer service

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have had some issues with some software with printing. I also have had some issues with opening and closing the program. Customer service is awesome. The owner of the company handles all the software problems. He is very good at solving any issues. Very smart, polite and I am amazed how fast he figured out my technical problems. I would recommend anyone to use his software.

Vorteile:

Very easy to use. Estimate times are generic but accurate in estimating work

Nachteile:

Having to input extra parts and labor times for some jobs not listed. Not a big deal because it’s quick and easy to do.

LISA
OFFICE MANAGER in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

IT HAS BEEN EASY TO USE

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

ITS EASY AND SELF EXPLANATORY, ALL THE REPORTS THAT ARE NEEDED TO TAX PURPOSES IS AT MY FINGER TIPS. MOST OF THE INFO THAT IS NEEDED FOR AN INVOICE IS ALREADY THERE I DON'T HAVE TO ADD MUCH TO IT. I'M ABLE TO ASSIGN WORK TO THE TECH'S, SO THAT WAY THE BOSS KNOWS HOW MUCH WORK ALL HIS TECH'S ARE DONG.

Nachteile:

NOT ABLE TO PRINT AN INDIVIDUAL PAGE MUST SAVE TO DESK TOP THEN PRINT. IF A MISTAKE IS MADE PUTTING IN VENDOR PRICES OR THE VENDOR ITSELF AND THE INVOICE IS CLOSED I CAN'T GO BACK IN UNDER ADMIN TO FIX IT.

Alfazar
Call center in Kanada
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The experience that i have here

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: I don't have any problem in regards of this but this kind of business helps me to grow my business

Vorteile:

The most impactful is all about the product and also the management as well as on how they treat their partnership.

Nachteile:

There's no because it was very useful and awesome easy to navigate and easy to transact with them.

Mike
Owner in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Allsystems Max

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: This program keeps you focused on what it takes to make your business profitable. Good company with great customer service.

Vorteile:

I am a small business and this program definitely has most of the functions that I need and is economically priced so that I can afford it. The customer service is fantastic. My version is cloud based and the other day I had a problem, called customer service, they converted me to the same program as a desk top format and I was back up and running. The scheduling feature is a good one because it keeps me organized and the other functions of the program like accounting and inventory keep you informed and organized.

Nachteile:

Like anything new it does take a time span to get used to using but the customer service part makes up for conversion, if you take the time to call, problems are solved in the phone conversation. Being forced to do things like get all the vehicle information, account for inventory, keep track of people I purchase from and prices, account for payments and accounts receivable, is not something I like to do but with this program, if you stick to it, will provide your with the necessary information needed to make good business decisions and have a profitable business.

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