Wer nutzt diese Software?

Mittlere bis große Unternehmen, mit zehn bis 1.000 POs im Monat, in allen Branchen, die Echtzeit-Ausgabentransparenz und flexible Ausgabenkontrollen verbessern möchten.

Durchschnittliche Bewertung

77 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Procurify
  • http://www.procurify.com
  • Gegründet 2011

Über Procurify

Procurify ist die Kostenmanagement-Lösung für mittelständische Unternehmen. Auf der ganzen Welt verwenden Hunderte von Unternehmen Procurify, um ihre Kosten zu verfolgen, zu kontrollieren und zu analysieren. Mit seinem umfassenden Workflow und seiner benutzerfreundlichen Schnittstelle können Einkaufs-, Beschaffungs- und Finanzteams Procurify in mehreren Abteilungen und Teams implementieren und eine bessere Ausgabenkultur schaffen. Starte in nur zwei Wochen und lass dir dabei helfen, deinen Beschaffungsprozess umzuwandeln.

Procurify Funktionen

  • Auktions-Management
  • Ausgabenmanagement
  • Budgetmanagement
  • Globales Beschaffungsmanagement
  • Kollaboration
  • Lieferanten-Management
  • Lieferanten-Risikomanagement
  • Lieferanten-Web-Portal
  • Lieferantenqualifizierung
  • Rfx-Management
  • Vorlagen-Management
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Compliance Management
  • Inventarverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vertragsmanagement
  • Audit Trail
  • Beschaffungsmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Self-Service Portal
  • Transaktionshistorie
  • Verkäuferstammdaten-Verwaltung
  • 1099 Preparation
  • Aging Tracking
  • Betrugserkennung
  • Cash Management
  • Datenextraktion
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Electronic Funds Transfer
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Lieferanten-Management
  • PO Reconciliation
  • Rechnungsverarbeitung
  • Recurring Payments
  • Scheckausstellung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Rechnungsverarbeitung
  • Vertragsmanagement
  • Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung
  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Procurify

Great Procurement Product

Bewertet am 8.8.2016
Robert L.
VP of Technology
Marketing & Werbung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Subscribed to the service as a way to issue purchase orders and track departmental capx and opex expenditures. Used for procurement tracking only as accounting has their own accounts payable / receivables system for formalized payments.

Vorteile: * Cloud based, easy to access.
* Product catalogs and bundling of commonly order items makes it quick and easy.
* Ability to store related documents (quotes, invoices) with the purchase orders.
* Comment fields for order tracking and delivery updates.
* Ability to have multiple companies setup under the same account.
* Granular level of permissions access.

Nachteile: * Search has improved, But there is still no way to find orders based on budget codes.
* Reporting is lacking. Instead, I must download a data extract and use a BI reporting tool to supplement.
* Lacks the ability to customize display grids for add/remove/change column fields

Purchasing software that won't break the bank and is easy to setup and use.

Bewertet am 5.12.2017
Verifizierter Rezensent
VP of Operations
Druck, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It streamlines the entire purchasing process.

Vorteile: Procurify is easy to use. While it does offer a lot of features it uses a common sense approach to organizing purchasing requests, approvals, ordering, and reconciling invoices against PO's. I particularly like that once I receive vendor pricing I can set up regularly used items into the product catalog; making PO creation simple. You can even list the same product from multiple vendors if you need backup sources of products.

Nachteile: I've implemented this software at two companies where I have worked. The software is perfect for a small company but the pricing has gone up a lot since the first time I implemented it.

Procurify has been an overall pleasant experience.

Bewertet am 20.2.2018
Ryan T.
Accountant
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It saves time for the Finance Department and meets the burden of Internal Controls for the Board of Directors.

Vorteile: The notifications are great to have on the mobile app and on our Slack software for approvers. The approval process for request orders helps our Finance team with Internal Control. The purchase orders are ascetically pleasing and easy to understand.

Nachteile: The request orders are difficult and counter-intuitive to fill out. There should be a much easier way to have users put in a request order. There should be more customization with roles in Settings. Most of my users only need access to request orders. They have no need for an Expense request or Travel Request.

Antwort des Softwareanbieters

von Procurify an 6.3.2018

Thank you for the review and feedback Ryan. We're happy you and your team have had a good experience using the system. Thank you for your feedback about making requesting easier as we always try to make the system better for users. We'll reach out to understand how this could be a better process for you.

Trayvax Review - MBall

Bewertet am 10.8.2016
Miranda B.
Financial Assistant
Konsumgüter, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: -We started using this program a few months ago and it organized and streamlined our ordering process immensely. The fact that we are able to go back to our previous purchase orders, that are all uniform and not just a mass of emails, is fantastic and has become necessity.

Vorteile: -Easy import/export of data
-Catalog/Vendor list
-PO history and pdf generator
-Dashbord is quick and easy to read
-We really appreciate the comprehensive platform as well as the simplistic design on the site and purchase orders that we send out.
-Every time we have a question, we know its not a huge hassle to ask or receive a quick reply.

Nachteile: -We have though it would be helpful to have a place to hold an order, in the Request: Order tab,if you are not ready to submit it yet. Or you need to do more research and would like to see the total cost of materials before sending it for approval.

I have had a great experience with the software the more I use it the easier it becomes for me.

Bewertet am 3.3.2018
Keisha S.
Administrative Assistand
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has made my job a lot easier. I am the sole person who puts in all of the orders for Icahn Charter School 5

Vorteile: What I like most about the software is it keeps you posted on the location of the order. It lets you know when it was order, it gives you a delivery date and when the order was received. It also allows gives you a list of the items so you can check off every thing you received.

Nachteile: I really like everything about the software so far. there is always someone available to assist you and the are online in services you can take to help you make your experience much easier.

Antwort des Softwareanbieters

von Procurify an 7.3.2018

Hi Keisha, Thanks for your review! It's great to hear you've had a great experience and that Procurify helps you in your tasks. Support is always happy to help. Please continue to let us know if you need help.

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