On The Job

On The Job

von Stunt Software

Wer nutzt diese Software?

Für Freiberufler und andere, die eine einfache Zeiterfassungssoftware benötigen.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 3.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.7/5
  • Kundenservice 1/5
  • Funktionen 3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.7/5

Produktinformationen

  • Startpreis 39,95 $/einmalig
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Stunt Software
  • http://www.stuntsoftware.com

Über On The Job

Zeiterfassungs- und Fakturierungssoftware mit Leerlaufzeiterkennung, Rechnungsvorlagen, automatischer Rechnungsnummerngenerierung.

On The Job Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige & Nicht-abrechnungsfähige Stunden
  • Automatische Zeiterfassung
  • Mehrere Abrechnungstarife
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile Zeiterfassung
  • Offline-Zeiterfassung
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverwaltung
  • Überstunden-Berechnung

Die hilfreichsten Reviews für On The Job

Nice for tracking and simple invoicing

Bewertet am 15.12.2019
Verifizierter Rezensent
Event Design By Terrain: Operations Manager
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Worked well for me years ago, but so many better options out there these days.

Vorteile: Nice simple software for tracking billing hours and setting up invoices. Easy to set up Jobs and multiple clients. Easy to keep track of unpaid invoices.

Nachteile: Software is a bit dated, there are probably lots of newer options on the market that would work just as well.

super easy way to track my project hours

Bewertet am 28.7.2018
Verifizierter Rezensent
Freelance Photography
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy easy easy. Other time tracking program are complex, this one I'm tracking my time within seconds of opening up the app.

Nachteile: Support for this product has long been abandoned. I use it cause it still works but someday this will not and then it will be time to move to another product.

Software Discontinued, Impossible to Export to Something New.

Bewertet am 4.4.2019
Stephen I.
Photographer
Fotografie, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
1/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It was a great invoicing tool/tracker, but the company seems to have abandoned all support of it and has not released any updates in years. It's time to move on. Terrible interface for exporting years' worth of data as well to move it into Quickbooks, which is very unfortunate. Do not buy this software at this point.

Vorteile: Easy to customize invoices and save as PDFs.

Nachteile: Can't sort clients in any way (even alphabetically); can't sync between computers easily (have to use a Dropbox hack); support discontinued, it seems; no updates in years, and probably going to be unusable in the next MacOS; CSV files it exports are worthless and it seems almost impossible to export data into a new program such as Quickbooks.

Lies weitere Bewertungen