EZ Maintenance

von Pinacia

4 / 5 5 Bewertungen
EZ Maintenance

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows

Angaben zum Hersteller

  • Pinacia
  • http://pinacia.com

Über EZ Maintenance

EZ Maintenance is a complete software package for scheduling, tracking, and controlling maintenance for any type of equipment and all vehicles, plus inventory control! $2,495.00 complete with all modules included and network / multi-user ready. Tracks unlimited number of vehicles or pieces of equipment; schedules maintenance; produces work orders and maintenance histories; tracks material and labor costs; and much more!

Spotlight_media_placeholder

EZ Maintenance Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Gerätenachverfolgung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragskostenrechnung
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Versandmanagement
  • Wartungsplanung
  • Wohnimmobilien
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Die hilfreichsten Reviews für EZ Maintenance

EZ-Maintenance - a no-frills equipment maintenace package.

Mit Google übersetzen Bewertet am 5.9.2018
Patrick L.
IT Support Analyst
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like that it was simple to set up and the performance is good. We were able to set it up in Citrix Xenapp very easily and deploy to our users with no problems. In fact, setup took about 1 hour to complete in total. We did an upgrade from a 10 year old version of the software, and when we started the new software up, it worked very well. Our users weren't able to tell the difference between the old version and the new version.

Nachteile: It is based on Visual FoxPro, an antiquated database platform that hasn't been updated since the early 2000's. Luckily, technical support was very aware of it's limitations and had extensive documentation on how to get the software running on Windows 10 and Windows Server 2008 R2.

Good Functionalities but outdated and limited customer support

Mit Google übersetzen Bewertet am 3.12.2018
Siti nurjulianah T.
Executive
Tiefbau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The range of functionalities that the software offers is good.
All required features are there. Work orders and maintenance requests can easily be created and managed.

Nachteile: The fact that it can only be hostel locally is a disadvantage for our company.
Installation is tedious and the company keeps releasing updates which means you need to uninstall the server and all client modules then reinstall the new version.
Such excercise easily takes a week furthermore, the MySQL database kept showing up configuration problems hence there was a lot of support needed from the supplier however the reaction time was quite lengthy which resulted in a process of several months to get it working properly.

Lies weitere Bewertungen