Wer nutzt diese Software?

Anwaltskanzleien

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 2.990,00 $/einmalig
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • FilePro
  • http://www.filepro.com.au
  • Gegründet 1990

Über FilePro

Vollständig integrierte Software für Kanzleimanagement, die das Zusammenstellen und Verwalten von Dokumenten, die Erfassung von Kosten bezüglich Aktivitäten, die Überprüfung von Konflikten, Zeiterfassung sowie Funktionen für Treuhandkonten und Buchhaltung sowie Workflow-Prozesse umfasst. Mit der adaptiven Preisstruktur von FilePro werden Kosten pro Fall oder Datei, und nicht pro Nutzer in Rechnung gestellt. Außerdem gibt es keine Vertragssperren. Passe die Geschäfts-Dashboards von FilePro an, um alle gängigen Geschäftskennzahlen und -indikatoren anzuzeigen.

FilePro Funktionen

  • Anwaltsvorschuss-Abrechnung
  • Dokumentenmanagement
  • Fall-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kostenverfolgung
  • Kundenaussagen
  • Verfolgen von Konten
  • Zeitverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Erinnerungen
  • Fall-definierte Zeitmesser
  • Konfliktmanagement
  • Mehrere Büros
  • Mitarbeiter-Kalender
  • Regelbasierte Terminplanung
  • Statusverfolgung
  • Tracking der Beschwerde
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Email management
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Lohnzettel verwalten
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenmanagement
  • CRM
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Konfliktmanagement
  • Kundenportal
  • Rechtsfall-Management
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertragsmanagement
  • Zeitverfolgung

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für FilePro

Donation of FilePro software to Law Access has already made a big difference to our effectiveness

Bewertet am 22.8.2018
Dominique H.
CEO and Company Secretary
Rechtsberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: As a charity with limited resources, part time staff and many volunteers, we have to work as efficiently as possible. We adopted FilePro software for our casework on 1 July 2018 and have already found it has already greatly improved our efficiency in terms of file management.This means that we can assess pro bono applications and provide assistance to people as quickly and efficiently as possible. It is not only an invaluable tool for us, but helps us provide invaluable outcomes to vulnerable people. Thank you FilePro for donating your software and support to Law Access!

Vorteile: Our employees, volunteers and secondees have found FilePro very intuitive to use. With FilePro, we can keep all the information about a matter, including correspondence, file notes, relevant documents, contact information, limitation dates and file review reminders in the one, easily accessible place. At a glance, we can see what the matter is about, where it is at and what needs to be done. Staff and volunteers can also easily access the special templates we have developed as they are automatically attached to new files according to matter type.

Nachteile: We are always very busy and we had to allocate some of our limited staffing resources to prepare for implementation. This investment more than paid off. The customer service team at FilePro helped make the transfer from our 4 previous databases to the new system as easy and painless as possible. They responded to our queries quickly and helped us to apply the FilePro system to meet the special needs of our service. This included developing a tailored reporting template for us.

Antwort des Softwareanbieters

von FilePro an 23.8.2018

Thank you Dominique for your wonderful feedback. All law firms need to maintain their focus on helping their clients and not managing data/forms/processes etc, so we are very pleased that you and your team are already benefiting from the efficiencies delivered by FilePro. Our incredibly dedicated and talented customer service team appreciate your comments too.

The help desk are amazing!! Always happy to help and able to fix any issues so quickly!

Bewertet am 30.8.2017
Jill S.
Practice Manager
Rechtsberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ability to have everything in the one software, Customer Database, Document Creation, Invoicing, General Ledger and matter management all in one !

Vorteile: The cost or lack of cost!! The Filepro fee is added to each matter as a disbursement and therefore it is not a cost to us. This combined with a super friendly, accessible and helpful help desk make it a dream.

Nachteile: No practice management software is perfect, so sometimes there are features we wish filepro would have. However we find that the developers are always improving the software, therefore if there are ever any issues or improvements we would like we add to the wish list and generally they are part of the next release!!

Antwort des Softwareanbieters

von FilePro an 31.8.2017

Thank you Jill. We are very proud of our service team so we are glad to hear that you find them amazing too. And yes, our development team get a huge tick for their regular software upgrades that deliver new features sought by our clients. We appreciate your feedback.

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