Was ist KanTime?

KanTime ist die einzige EMR-Lösung, die es wachsenden, fortschrittlichen Agenturen ermöglicht, verschiedene Geschäftsbereiche auf einer einzigen Plattform zu verwalten. Es ist an der Zeit, mehr aus deiner Technologie herauszuholen.

Wer verwendet KanTime?

EMR-Lösung, die mittelständische und große medizinische Organisationen bei der Klinikverwaltung, Terminplanung, Abrechnung und Gehaltsabrechnung unterstützt.

Wo kann KanTime bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Kanrad Technologies
  • Ansässig in San Jose, USA
  • 1997 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • Ansässig in San Jose, USA
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KanTime

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KanTime Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Auftragserfassung
  • Coding-Unterstützung
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Diagramm-Erstellung
  • Entscheidungsunterstützung
  • HIPAA konform
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Pflegeplan-Management
  • Planung für Pflegekräfte
  • Reklamationsabwicklung
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung

Alternativen für KanTime

Die Software Brightree für die häusliche Pflege und Hospize wurde entwickelt, um die Genauigkeit, Effizienz und Compliance der Dokumente zu maximieren.
Alora ist eine umfassende Cloud-basierte, All-in-One- Software-Lösung für die qualifizierte und nichtqualifizierte Gesundheitsbetreuung zu Hause.
Cloudbasierte Lösung, die speziell für private Pflegedienste mit komplexer Terminplanung, klinischer Planung, Abrechnung, Berichterstattung und Anforderungen entwickelt wurde.
Raintree is a Physical Therapy (PT,OT,SLP) EMR software designed to optimize workflows, improve efficiency, and improve revenue.
NH+Circle is an award winning configurable & integrated Clinic and Hospital management software along with robust Telemedicine platform
Das cloudbasierte mobile All-in-one-EHR von DrChrono mit PM, das Live-Claim-Feed, Echtzeit-Berechtigungsprüfungen und nutzerdefinierte Terminerinnerungen umfasst.
Software für EMR/EHR und Therapienotizen im Bereich psychische Gesundheit für Praxen aller Größen. Viele Funktionen und Berichte. Einfach in der Bedienung. Die Testversion ist kostenlos.
Wechsle noch heute kostenlos zu SimplePractice und schließe dich mehr als 40.000 Kund*innen an, die florierende Gesundheits- und Wellnessunternehmen betreiben.
Auto-documentation tool for physicians that reduces paperwork, automatically provides compliance and works on any platform and device
Cloudbasierte Plattform für Dienstleistungsunternehmen aller Größen in der Langzeitpflege zur Verwaltung von kranken Personen, Compliance-Angelegenheiten, Medikation und mehr.
Exym is a behavioral health EHR that is easy-to-use and empowers clinicians to do the work that matters.
Synergy EMR is a 100% web-based EMR software designed specifically for home health and hospice agencies.
Erziele bessere klinische Ergebnisse mit EHR-/EMR-Lösungen von NextGen. Das Ziel des Unternehmens ist es, dir eine qualitativ hochwertige Versorgung zu ermöglichen.

Bewertungen über KanTime

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,4
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
29%
4
38%
3
24%
1
10%
Dean B.
President in
Öffentliche Sicherheit, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Satisfied User Since 2008

5 vor 5 Jahren

Vorteile:

Software is intuitive and very stable. Ability to export to Excel for customized reports. The best part is the customer support.

Nachteile:

Kantime may not be perfect but they are always making updates and taking suggestions from their users. My concern is the online user manuals are not always up to date.

Lorna B.
Home Health Administrator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Overall a good product, if only the customer support was better...

4 vor 3 Monaten

Kommentare: Again, great product but the customer support is pretty awful. When we call, our knowledge about the product is way beyond the first line of support team. So we have to keep escalating up the ladder to finally find someone who has the knowledge and problem solving skills that we need. This is especially the situation with issues involving billing and revenue cycle management. Poor Customer Service is the only reason I would hesitate to recommend this software.

Vorteile:

Compliance and functionality is excellent. I really like the concept of the "widgets". The scheduling functionality works well.

Nachteile:

The onboarding and set up was very difficult. I realize that this may be due to our timing as it was a month before PDGM was implemented so no one was available to help us. It took over a year for us to really get the setup correct and we had very little support during this process.

Martin S.
CEO-Administrator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Unable to transition vital information needed. Not great communication with transition persons. Very slow process.

3 vor 5 Jahren

Kommentare: We will have to see how well the system works once we have all of our information in the database. We hope that our field staff will actually be able to truly do point of care documentation. We also hope that their Telephony application works for our HHA staff.

Vorteile:

It seems to have convenient features and easy to use dashboards for clinical services. I think the back office portion should link to schedules and all of the services we offer. We will see when we go live next month.

Nachteile:

That we have to input the majority of our information from our previous software and we are still expected to pay full price for the monthly cost, plus the initial $ to set up the system and supposedly transition our information to their system to make it useful. It has taken entirely too long to get the product up and go live. We started this process last year and it looks like we will finally be able to input all of our information over the next three to four weeks. We have had to use additional workers and man hours just for data input purposes. Don't know why there is such a high cost of implementation when we have to do the majority of the work ourselves. We have had to continue using and will continue to have to use the old software company and pay the additional cost to have access to our client base until we are absolutely sure we have 100% of our information transferred. In addition, we have to keep a legacy account to access to old patient records and billing. With this system, it does not transfer. We also had to instruct them to enable us to use HHA's as a part of overall billing for clinical services.

Robert M.
President and CFO in
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

A Software package is only as good as the support that comes with it...

4 vor 5 Jahren

Kommentare: I cannot imagine running our business on another Enterprise Package...and I've tried. Thanks KanTime!

Vorteile:

Above all else the support we've received from the KanTime staff has been nothing short of phenomenal. From day one they held our hand through every single step of the start up and integration process and made sure we were up and rolling in no time. Ongoing phone support for the past 5 years has been equally exceptional. The staff at KT are always willing to listen to your special needs and help tailor a solution to meet them.

Nachteile:

The price may seem higher than other platforms, especially when compared to the "Pay one Price" models. But the value of the overall product, especially when combined with the optional Telephony, is well worth cost.

Quanhong Q.
Executive Director in
Öffentliche Sicherheit, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Excellent software for home care and care management

5 vor 5 Jahren

Kommentare: It's absolutely worth the investment on this software. We looked into various products and compared them before we decided to use this product. Good decision!

Vorteile:

Help to improve our efficiency & productivity Can address our needs to grow the business without purchasing additional or different software Easy access safely anywhere when there is the internet Exceptional customer services Very responsive We've been very pleased for the years of using the product.

Nachteile:

On the new version, we cannot view all schedules for 24 hours coverage without clicking and seeing it in on the next small window. Not big deal. But we could view all schedules on the old version. I hope it can improve in the next update.