KanTime Home Health

KanTime Home Health

von Kanrad Technologies

Wer verwendet KanTime Home Health?

EMR-Lösung, die mittelständische und große medizinische Organisationen bei der Klinikverwaltung, Terminplanung, Abrechnung und Gehaltsabrechnung unterstützt.

Was ist KanTime Home Health?

KanTime ist die einzige EMR-Lösung, die es wachsenden, fortschrittlichen Agenturen ermöglicht, verschiedene Geschäftsbereiche auf einer einzigen Plattform zu verwalten. Es ist an der Zeit, mehr aus deiner Technologie herauszuholen.

KanTime Home Health – Details

Kanrad Technologies

http://www.kantime.com

Gegründet 1997

KanTime Home Health – Kostenübersicht

KanTime Home Health bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

KanTime Home Health Funktionen

Elektronische Patientenakte Software
Compliance-Verfolgung
Diagramm-Erstellung
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Handschrifterkennung
ONC-ATCB zertifiziert
Self-Service Portal
Sinnvolle Nutzung zertifiziert
Sprach-Erkennung
Terminplanung
Beurteilung-Management
EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
Freiwilligen-Management
Medikamenten-Nachverfolgung
Patienten-Aufnahme
Pflegeplanung
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Trauerfallmanagement
Ärzteportal
Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance Management
Elektronische Unterschrift
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mobiler Zugriff
Pflegeplan-Management
Reklamationsabwicklung
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zeiterfassung pro Kunde
Abrechnung & Rechnungsstellung
Außendienst Kommunikation
Besuch-Verifikation
Kundenmanagement
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Pflegeplan-Management
Pfleger-Management
Terminplanung
Versicherungsmanagement

KanTime Home Health – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 18 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,8/5
Benutzerfreundlichkeit
3,8/5
Kundenservice
3,7/5
Funktionen
3,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4/5
Dean B.
President
Öffentliche Sicherheit, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 18.8.2017

"Satisfied User Since 2008"

Vorteile: Software is intuitive and very stable. Ability to export to Excel for customized reports. The best part is the customer support.

Nachteile: Kantime may not be perfect but they are always making updates and taking suggestions from their users. My concern is the online user manuals are not always up to date.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 18.8.2017
Robert M.
President and CFO
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 14.6.2017

"A Software package is only as good as the support that comes with it..."

Kommentare: I cannot imagine running our business on another Enterprise Package...and I've tried. Thanks KanTime!

Vorteile: Above all else the support we've received from the KanTime staff has been nothing short of phenomenal. From day one they held our hand through every single step of the start up and integration process and made sure we were up and rolling in no time. Ongoing phone support for the past 5 years has been equally exceptional. The staff at KT are always willing to listen to your special needs and help tailor a solution to meet them.

Nachteile: The price may seem higher than other platforms, especially when compared to the "Pay one Price" models. But the value of the overall product, especially when combined with the optional Telephony, is well worth cost.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 14.6.2017
Martin S.
CEO-Administrator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 3.3.2017

"Unable to transition vital information needed. Not great communication with transition persons. Very slow process."

Kommentare: We will have to see how well the system works once we have all of our information in the database. We hope that our field staff will actually be able to truly do point of care documentation. We also hope that their Telephony application works for our HHA staff.

Vorteile: It seems to have convenient features and easy to use dashboards for clinical services. I think the back office portion should link to schedules and all of the services we offer. We will see when we go live next month.

Nachteile: That we have to input the majority of our information from our previous software and we are still expected to pay full price for the monthly cost, plus the initial $ to set up the system and supposedly transition our information to their system to make it useful. It has taken entirely too long to get the product up and go live. We started this process last year and it looks like we will finally be able to input all of our information over the next three to four weeks. We have had to use additional workers and man hours just for data input purposes. Don't know why there is such a high cost of implementation when we have to do the majority of the work ourselves. We have had to continue using and will continue to have to use the old software company and pay the additional cost to have access to our client base until we are absolutely sure we have 100% of our information transferred. In addition, we have to keep a legacy account to access to old patient records and billing. With this system, it does not transfer. We also had to instruct them to enable us to use HHA's as a part of overall billing for clinical services.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 3.3.2017
Quanhong Q.
Executive Director
Öffentliche Sicherheit, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 13.6.2017

"Excellent software for home care and care management"

Kommentare: It's absolutely worth the investment on this software. We looked into various products and compared them before we decided to use this product. Good decision!

Vorteile: Help to improve our efficiency & productivity
Can address our needs to grow the business without purchasing additional or different software
Easy access safely anywhere when there is the internet
Exceptional customer services
Very responsive
We've been very pleased for the years of using the product.

Nachteile: On the new version, we cannot view all schedules for 24 hours coverage without clicking and seeing it in on the next small window. Not big deal. But we could view all schedules on the old version. I hope it can improve in the next update.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 13.6.2017
Amberlynn A.
Nurse
Öffentliche Sicherheit, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 25.10.2017

"Kantime is easy to use but lacks some features."

Kommentare: It is easy to use but if this system had a couple more features added, it would be very efficient and more organized.

Vorteile: Easy to use, easy to navigate, straight forward, different ways to do certain functions, reports are easy to read.

Nachteile: Sometimes it signs me out randomly, lacking certain features (query, subcategories, reminders), Does not automatically highlight new clients.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 25.10.2017