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Was ist Velocify?

Velocify ist die führende Plattform für Verkaufsbeschleunigung. Das Unternehmen hilft mehr als 1.500 Verkaufsteams beim Verkauf, indem es den Verkaufsprozess von Anfang bis Ende rationalisiert und optimiert. Die Velocify-Plattform hilft Vertriebsteams dabei, genauere Prognosen zu erstellen, das Lead-Engagement zu beschleunigen und effektive Arbeitsabläufe zu implementieren. So können Vertriebsteams letztendlich mehr Leads finden und konvertieren.

Wer verwendet Velocify?

Mittlere Unternehmen und Konzerne aus dem B2B- und B2C-Bereich, die mit einer großen Anzahl von Leads arbeiten. Die bedienten Hauptindustrien sind: Hypothek, Versicherung, finanzierte Bildung, Schulden, Technologie, Call Center, Unternehmensdienstleistungen.

Du bist nicht sicher, ob Velocify das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Velocify

Velocify

4,3 (232)
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
29
11
4,2 (232)
4,2 (232)
4,2 (232)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4,0 (18.588)
4,0 (18.588)
4,1 (18.588)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Velocify

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Echtzeit-Daten
Hilfe Desk-Management
Trackforce Valiant
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
BenchmarkONE
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung
Salesmate
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Spotler CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Salesflare
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Close
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management

Bewertungen über Velocify

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
36%
3
12%
2
4%
1
3%
Scott
Mortgage Professional
Finanzdienstleistungen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easy to use system that helps to organize lead management

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Good product overall that leads to improved lead management. Would recommend this product to any company in the mortgage industry.

Vorteile:

Multiple views and charts to work with to track overall performance and productivity. Click to dial function is nice for tracking. Priority view is nicely customizable.

Nachteile:

Some limitations in customization for ability to pull lead specific reports from the system. Would like to be able to pull email lists of clients to allow for email campaigns on top of call campaigns but that may be a company restriction placed upon the product and not a product limitation.

Nygel
Loan Officer
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Best CRM Out There!

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

I like the call back calendar the best. The interface to use it is not clunky like other CRMs. I actually used to use outlook because I didn't like the feel of the other call back calendars. In addition, the auto-voicemail feature is awesome! I've never used a CRM that had this feature but it makes dialing out that much easier and more efficient. I also like how you can customize many different voicemails for each different situation.

Nachteile:

There is not much to not like. A few suggestions though. For the call back calendar, make the date boxes a different color for days that have calls scheduled. It would be cool to be able to customize the tabs in the lead data section and to customize the layout of the page to suit my personal preferences. That may be an option with the folks on the back end who customize it for us though!

Brian
Managing Partner in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Miserable, o verpromised and under delivered.

1,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It's better than nothing but has way too many glitches for the cost of it. Would recommend jungo, salesforce.

Vorteile:

You can make changes on the fly but not anything like as promised upon on boarding. Very difficult to find a lot of positive to say about this program or the account reps.

Nachteile:

Company is extremely unethical. Blatantly lied about it being out of the box, hundreds of hours customizing, duplication of leads, lack of mobile capability and automated emails look like they are sent from a commodore 64. Extremely pricey system to not be able to use from cell phone. Reps lie. Charged us for 10 licenses they knew were not in use and refused to answer questions or refund money. They fully understand the switching costs associated with a CRM and are not afraid to exploit customers.

Paul
Loan Officer
Finanzdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easy to use

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

This is an easy to use CRM system. I love to use the calendar so that it keeps accountable and on track with my follow up phone calls. The automated emails is great and helps me avoid letting things slip through the cracks.

Nachteile:

I really don't have anything that I don't like about this product or vendor. If I had to say something it would be that I would like to be able to add some more email campaigns. We are on a Standard User, I am told if we were Premium we could add campaigns.

Mike
Mortgage Professional
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easiest lead management software

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I would highly recommend Veloficy for lead management. I have used several other management systems and they seemed archaic and outdated

Vorteile:

Functionality. You can easily filter leads based on your wants or needs. I also like the function where I can search a name and see how many times we have spoken to them in the past and how often. It helps with building rapport.

Nachteile:

Unless I don't know how to do this, I would like to see a function that allows you to capture multiple emails at once for a generalized email.