Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist MicroBiz Cloud POS?

Cloud EPOS und Einzelhandel Automatisierungssoftware für unabhängige Einzelhändler. Ermöglicht Einzelhändler Verkäufe auf iPads, PCs und Macs, verwaltet mehrere Standorte, veröffentlicht Finanzwerte in Quickbooks und integriert nahtlos in einer E-Commerce-Plattform. Umfasst Funktionen wie Echtzeit-Inventar, Store-Transfers, automatisierter Einkauf / Wareneingang, Auftrags- / Liefermanagement und Customer Relationship Management - was Stunden an Management-Zeit jeden Monat sparen kann. Kann auch eine Reparatur oder Service-Abteilung unterstützen ..

Wer verwendet MicroBiz Cloud POS?

Kleine bis mittelgroße Fachhändler. Multi-Store-und / oder Multi-Channel-Einzelhändler Einzelhändler mit Quickbooks Online oder Magento E-Commerce-Händler mit Service / Reparatur-Abteilungen

MicroBiz Cloud POS Software - 1
MicroBiz Cloud POS Software - 2
MicroBiz Cloud POS Software - 3
MicroBiz Cloud POS Software - 4
MicroBiz Cloud POS Software - 5

Du bist nicht sicher, ob MicroBiz Cloud POS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MicroBiz Cloud POS

MicroBiz Cloud POS

4,6 (31)
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
33
3
4,7 (31)
4,6 (31)
4,5 (31)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.200,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
71
2
3,9 (177)
3,6 (177)
3,5 (177)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MicroBiz Cloud POS

QuickBooks Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
KORONA POS
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
RunIt RealTime Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Ordorite
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für den Einzelhandel
WooPOS
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Produktkennzeichnung
SimpleConsign
Am besten bewertete Funktionen
Barcode-/Ticketscans
Inventarverwaltung
Rabattmanagement
GoFrugal
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Mobiler Zugriff
Bravo Store Systems
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über MicroBiz Cloud POS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
32%
3
6%
Peter
Peter
Product Development in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Discovered MicroBiz as a POS which works with WooCommerce

5,0 vor 12 Monaten

Kommentare: After using many POS solutions for a physical/virtual store hybrid business model (including WooCommerce POS, Shopify, and more) I was always frustrated with the discrepancies in inventory from one system to the other. Now, with microbiz, I never have to worry. Moneris and others have solutions too, but they are always throwing errors and out of date with the fast pace that WooCommerce iterates... but not MicroBiz. Highly recommend we keep supporting this product.

Vorteile:

It actually syncs with WooCommerce in a very simple way. They keep updating it behind the scenes to keep up with changes in WooCommerce, which is a nice change from past developers.

Nachteile:

In the beginning, their user guide was very narrow on the setup of the WooCommerce and MicroBiz inventory Sync. This has been rectified.

Michael
President in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Microbiz is Awesome

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The staff at Microbiz are always very attentive and available to help. Even if the software were mediocre the A+ support and Pricing make it the best choice I've found...since it is great software it's a WIN, WIN!

Vorteile:

This is a easy to use software with a ton of great features. The support and price of this software is unbelievable!

Nachteile:

The only thing that I don't like is it is difficult to actually get into old invoices, a few to many clicks. Not a big deal and will probably be addressed and updated.

Belinda
Manager in USA
Baumaterial, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Easy & afffordable

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We have been using Micorbiz for over 25 years. It is not really made to cater to a hardware stores but we managed to make it work. Unfortunately, we will be changing soon. We need a POS system that can do more.

Vorteile:

Very easy to use. The software is affordable and the technical support fees are fair. Customer service is quick to respond. It really is good for a small business of 1-10 people.

Nachteile:

You have to download your own updates and no one tells you the updates are available. The software claims to do a lot but many of the function do not work properly. We don't need those functions so have just managed to overlook them. Not many credit card processors work well with their system.

Jim
VP in USA
Automotive, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Outstanding, fast support love the product

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Timely excellent support that exceeded our expectations. Glad we chose MicroBiz.

Vorteile:

Our support was outstanding during the implementation. We did some customization to meet our needs and it was done right the first time!!

Nachteile:

We replaced QB POS and our learning curve of all the features was slower than we planned. Internal petsonnell issue. Not a software issue.

Tim
Owner in Kanada
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I have used MicroBiz since 1993 in my Retail Hobby Shop, Model Baron Hobbies

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: When I updated to Version 16, I had issues with purchases not being recorded on the end of day report. I emailed MicroBiz on a Sunday and got a response within 45 minutes explaining with pictures of what setting to change. Now that is what I call service.

Vorteile:

It is extremely user friendly and easy to set up and use. I started using the DOS version of MicroBiz in 1993 and updated to a Windows version in 2000. I recently updated to Version 16 and find with every update it gets even better. I looked at quite a few POS programs before I chose MicroBiz, and found it was the most user friendly programs.

Nachteile:

With every update, it gets better and better. There is nothing I don't like about the software.