RMS Hotel

RMS Hotel

von RMS - The Hospitality Cloud

Wer verwendet RMS Hotel?

Kleine bis große Hotels, Resorts, Motels, Bed and Breakfasts, Gasthäuser und High-End Boutique Hotels.

Was ist RMS Hotel?

RMS Hotel ist ein cloudbasiertes Immobilienverwaltungs- und Reservierungssystem für die Unterkunftsbranche mit vollem, eingeschränktem oder Selbst-Service. Über 35 Jahre Erfahrung mit Gastgewerbe-Technologie in über 30 Ländern. Dieses funktionsreiche, nutzerfreundliche System ermöglicht, Buchungen zu tätigen, den Umsatz zu steigern, die Betriebseffizienz zu steigern und mit den Gästen zu kommunizieren.

RMS Hotel – Details

RMS - The Hospitality Cloud

https://www.rmscloud.com/

Gegründet 1983

RMS Hotel – Kostenübersicht

RMS Hotel bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von RMS Hotel ist ab 125,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

125,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

RMS Hotel Funktionen

Hotelsoftware
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt
Angebotsmanagement
Anmerkungen zur Reservierung
CRM
Drittpartei-Buchung
Gruppenreservierungen
Kundenbetreuung
Raten-Management
Reservierung von Akitivtäten
Zimmerbuchungsverwaltung

RMS Hotel – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 294 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Josh R.
Operations Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019

"WE love RMS and wish we had switched sooner!"

Kommentare: Overall our experience has been great! All the automation saves us lots of time and makes us look more professional as well.

Vorteile: We like that it's cloud-based so we can access it from anywhere on any device at any time we choose. It's also very user-friendly for those taking reservations and the ability to easily take online reservations is great.

Nachteile: Can be a little challenging when making changes in the backend, but if we ever have any issues tech support walks us through it.

Antwort des Softwareanbieters

von RMS - The Hospitality Cloud an 4.9.2019

Thanks for your positive feedback Josh! We are thrilled RMS is helping your campground reach its full potential. We are glad our user-friendly system is making managing your property easier. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019
Mark A.
Owner/GM
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019

"Use the software the way you want to."

Vorteile: Customization of this software is the best I've seen in this industry. If we decide we want to track something new. We can simply add the field. Modify rates on a daily basis, automatically. The customization saves time and gives peace of mind.

Nachteile: Like all online / network software, they can be slow as data is being pulled across the country / world.

Antwort des Softwareanbieters

von RMS - The Hospitality Cloud an 4.9.2019

Thanks Mark for your positive feedback! We're thrilled RMS' customization is helping your property reach its full potential. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support to make managing your property easier.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.8.2019
Monica M.
manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"great product"

Kommentare: fantastic

Vorteile: service is the best part of this software

Nachteile: function, being using it for 6 years, still learning

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Ron B.
Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.4.2019

"Faulty product with crappy support"

Kommentare: I have started the selection process for another product because I want proper support.

Vorteile: It works, as far as direct bookings and Booking.com bookings are concerned.
It synchronises well with Booking.com. we have had no over bookings.

Nachteile: RMS is not capable to connect my hotel to Expedia. REALLY, I am not kidding. RMS passes the wrong currency. We are located in Cape Verde and they pass our prices to Expedia in Australian dollars.
RMS have been working on this for over a month now. I have to beg for updates on this problem and all they have told me is that it is a very complicated problem (where it really is only a matter of passing the right currency for the selected country).
Less important but still annoying problems are: Old (fashioned) user interface: Not all the screens work on a Mac, some screens only work in full screen mode. The application is not scalable/responsive.

Antwort des Softwareanbieters

von RMS - The Hospitality Cloud an 11.6.2019

Thank you for posting your feedback and Ron, we appreciate the opportunity to discuss this openly and frankly with you.

The information provided has been escalated with the entire global support team, especially the UK team.

Receiving unfavourable feedback is never nice to hear, but its a powerful tool that can be used in the ongoing training and development of our team.

We are sorry we failed to deliver the level of service you expected and required and please rest assured that corrective steps have been taken with respect to your particular circumstances.

Best regards,

Peter Ferris
Director of Global Sales & Marketing

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.4.2019
Anne R.
Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2020

"Does everything you expect and so much more"

Kommentare: We have turned our ratings and occupancy upside down in aa couple of years and RMS has played an integral role in this. It's ease of operation and excellent support makes running the system efficient and trouble free

Vorteile: The ability to customise correspondence and offer unique guest interaction

Nachteile: The printing interface causes challenges too often. Would like greater access to formal training (however the youtube videos are a good alternative)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2020