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Was ist Tebra?

Die webbasierte Software für die Praxisverwaltung von Kareo mit integrierter elektronischer Schadensbearbeitung ist die nutzerfreundlichste und einfachste Einrichtungslösung auf dem Markt. Kareo ist bei Arztpraxen mit einem bis 10 Anbietern beliebt. Nutzer können Termine planen, die Berechtigung der Versicherung überprüfen, E-Ansprüche senden, E-Versicherungszahlungen erhalten, Sammlungen verwalten, Dokumente online speichern und nutzerdefinierte Berichte drucken.

Wer verwendet Tebra?

Kareo ist bei Arztpraxen von einem bis 10 Anbietern und bei medizinischen Rechnungsstellern mit einem bis 100 Anbietern beliebt.

Tebra Software - 1
Tebra Software - 2
Tebra Software - 3
Tebra Software - 4
Tebra Software - 5

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Tebra

Tebra

3,9 (1.262)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
89
2
4,0 (1.262)
3,6 (1.262)
3,7 (1.262)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
449,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
44
Keine Integrationen gefunden
3,3 (367)
3,0 (367)
2,8 (367)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Tebra

eClinicalWorks
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
AdvancedMD EHR
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
athenaOne
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
Practice Fusion
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Valant EHR Suite
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform
Office Practicum
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Terminplanung
OpenEMR
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Elektronische Rezepte
Terminplanung
DrChrono
Am besten bewertete Funktionen
Compliance im Gesundheitswesen
EMR / EHR
Verwaltung von Patientenakten
Nextech EHR & PM
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über Tebra

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,7
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
48%
4
25%
3
9%
2
6%
1
12%
Laurie
Laurie
Owner
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Not the Best for a Small Clinic

5,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Teegan
Teegan
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.

Vorteile:

I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.

Nachteile:

There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.

nancy
physician in USA
Medizinische Praxis, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

great when it works

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

It's great when it works, the system randomly goes down and then you cannot practice or see patients or see your schedule and it happens too often. They need a back up system but don't have one. Support can take weeks to respond to a ticket and this too is infuriating. i like the templates and ease of billing but if i was looking again I would choose something else

Nachteile:

the system goes down and then you cannot practice or see patients or see your schedule and it happens too often. They need a back up system but don't have one. Support can take weeks to respond to a ticket and this too is infuriating.

isabella
office manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

WEBSITE TEBRA

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: SO FAR IT HAS BEEN GOOD, IT IS VERY EASY FOR PATIENTS

Vorteile:

THE EASE ONE HAS WHEN MAKING PATIENT APPOINTMENTS

Nachteile:

SOMETIMES THE BILLING PART IS VERY COMPLEX, AND WHEN REPRINTING AN INVOICE IT IS VERY DIFFICULT.

Mariah
Nurse Practitioner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

I started off hopeful

2,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: I signed up for TEBRA hopeful. But after some time and money investing in their software and trying to learn it, I discovered that many of the features that they sold me on simply did not work when I tried to apply them to my practice. Besides being unable to help me find customizations that would work, their customer service was available and responsive until I tried to get out of my contract at which point it has turned to the worst experience I have ever had. Weeks between emails, refusing to talk on the phone to understand my concerns, rigid in their refusal to admit any system fault, etc. This has been an expensive and time consuming lesson learned. I would highly recommend avoiding this platform!

Vorteile:

As long as you use the phone to call them, their customer service was pretty available. Some customizing possible to make it work for some clinics. Such as templates and being able to create your own documents to send to patients. No additional fees for extra signed documents.

Nachteile:

Customer service being unable to find me workarounds for my issues. With customized intake documents, data collected doesn't go into chart in any way like the intake documents that come standard. It just goes into uploaded documents. Complete lack of responsiveness or willingness to discuss concerns around system features not working for my practice and needing to find options to end my contract. Customizations are long and tedious. Telehealth platform was glitchy. I had to put myself on mute in order to not have the other person get cut out while I was typing. I've never experienced this with zoom or google meet. Unable to customize appointment location to be in-home. Many of health hx questions completely irrelevent, but unable to customize. Unable to track rating measures for forms like vanderbilt etc. Unable to to customize intake forms. Onboarding support ends after 3 months. Then you're at the mercy of whomever you get on customer service. Glitchy online presence profile. Despite MANY attempts and working with customer service many times, there is still a profile attached to my name that is completely inaccurate. Unable to allow self scheduling without showing location. Since I provide telehealth visits from my home, this is doesn't work.

Annette
Doctor in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Cannot get customer support

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Right now pretty bad. I cannot stress enough how awful it is to not be able to get help when it's needed.

Vorteile:

Right now? Not much. The notes are good, but so are Microsoft word documents.

Nachteile:

Cannot collect payments from patients- which is a huge issue. Previously their customer care has been abysmal and they take weeks to reach out to you. Or I've left a review in the past and got a call immediately. That doesn't look good.