Avatier Identity Anywhere

Avatier Identity Anywhere

von Avatier

Wer verwendet Avatier Identity Anywhere?

Enterprise IT organizations particularly in regulated industries like Healthcare, Manufacturing, Finance, Government and Education.

Was ist Avatier Identity Anywhere?

Only Avatier delivers a private instance, cloud-independent, or on-premise Identity Management platform in just minutes, using secure Docker containers. This enables organizations to scale and innovate faster, conquer and embrace change, and to dominate their competition. Avatier manages access to all business apps & assets together to manages them as one.

Avatier Identity Anywhere – Details

Avatier

http://www.avatier.com

Gegründet 1997

Avatier Identity Anywhere – Preisübersicht

Avatier Identity Anywhere ist verfügbar ab 1,50 $/Monat. Avatier Identity Anywhere bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Avatier Identity Anywhere findest du unten.

Startpreis

1,50 $/Monat

Preisinformationen

Pricing is based on number of user identities we are managing.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Avatier Identity Anywhere Funktionen

Authentifizierungs-Apps
Authentifizierung mehrerer Faktoren
Berechtigungsnachweis-Management
Biometrisch
Einmalige Anmeldung
Mobile Authentifizierung
Out-of-Band-Authentifizierung
Richtlinien Managemen-
Self-Service Portal
Social Sign On
Wissensbasierte Authentifizierung
Benutzer-Bereitstellung
Compliance Management
Einmalige Anmeldung
Multi-Faktor-Authentifizierung
Passwort-Management
Privileged Account Management
Self-Service-Zugriffsanfrage
Zugriffszertifizierung
Aktivitätsüberwachung
Berichterstattung / Analyse
Erkennungssystem für unberechtigte Eingriffe
Firewalls
Schwachstellen-Scannen
Threat Response
VPN
Zugriffskontrolle
Authentifizierung mehrerer Faktoren
Benutzer-Management
Berechtigungsnachweis-Management
Einmalige Anmeldung
Kennwort zurücksetzen
Kennwortsynchronisierung
Passwort-Generator
Authentifizierung mehrerer Faktoren
Benutzer-Management
Berechtigungsnachweis-Management
Biometrisch
Identity Federation (Identitätsverbund)
Passwort-Management
Richtlinien Managemen-
Social Sign On

Avatier Identity Anywhere – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 27 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5

Lower call volume to service desk

Bewertet am 9.4.2019
Joe M.
Service Desk Manager
Bankwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have used avatier as a third party support and currently use in new role. I make it a point to enroll and demo avatier to all of our new hires and have received great feedback once completed

Vorteile: We have many applications that the service desk receives calls on. Avatier lowers the volume for AD password resets. We have about 95% of licenses being used currently.

Nachteile: Trying to get end users to remember about the tool when not used often. Not the fault of he application but would like a good way to remind end users of ease of use and value

Password Management

Bewertet am 18.1.2019
Coleen S.
Network Manager
Psychische Gesundheitsfürsorge, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use -- users are guided through enrolling and utilizing the features of unlocking account and password changes. Agent software quick and easy to install. Definitely a cost saver in regards to IT Support staffing.

Nachteile: The support for smaller organizations could be problematic. While responsive to software production issues, the required SQL database and IIS platform are typically not supported. We appreciated the support assistance we received for both (we do not have a DBA or website staff person), but it was made clear that it typically would have fallen under billable assistance as opposed to product support.

All Around Solid

Bewertet am 3.7.2019
Joshua M.
Sr. Identity Management Analyst
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The platform from the beginning has been great. We have had Avatier for almost 10 years. We have expanded our use of Avatier over the year into automating the Account Terminator and Provisioning feature. Any support tickets entered are responded to quickly. One time the problem we had turned into an update for everyone to benefit. Another pro is that you don't have to staff a huge team behind this platform to support it for your company.

Nachteile: That their social footprint is small and needs to expand.

User friendly on request submission.

Bewertet am 30.1.2019
Bharath R.
IAM tech lead
Telekommunikation, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
2/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Our tool is not friendly like other tools.

Nachteile: Avatier tool is not friendly like other tools, users are getting confused if we display all privileges at once.

Avatier Privilege & Role Reconciliation

Bewertet am 11.4.2019
Mark M.
Service Desk Operation Manager
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall with the ability to have single sign on was a major benefit for the Service Desk. Also the product allowed us to manage our remote field users by identifying those users that had not longed into the domain and allowed us to contact those user.

Vorteile: As as Service Desk Manager at the time our Service Desk organization utilized single sign on for all of our users throughout our organization. Along with a single point of management when assigning our users security. Our internal customers were also able to reset their own passwords from a single point. The report function was easy to use manage.

Nachteile: The product at the time did everything that we had need at the Service Desk.