Wer verwendet BugHerd?

BugHerd ist für Leute gedacht, die das Web aufbauen. Ideal für Designer, Entwickler und Projektmanager zur Verwendung mit Kunden und internen Teams.

Was ist BugHerd?

Mit BugHerd können Designer und Entwickler mit nur einem Klick Berichte erstellen und Anfragen stellen. BugHerd kompiliert intuitiv Kontextinformationen und Fehlerberichte mit allen Informationen, die zur Behebung des Problems benötigt werden. Einschließlich Browser, Betriebssystem und automatischem Screenshot. Einfach genug für nicht-technische Kunden, aber robust genug damit Entwickler sie lieben.

BugHerd – Details

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Gegründet 2010

BugHerd – Kostenübersicht

BugHerd bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BugHerd ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

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BugHerd video
Play
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Startpreis

39,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Nicht erhältlich

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

BugHerd Funktionen

Aufgabenmanagement Tools
Aufgabentafel
Berichterstattung / Analyse
Erstellen von Unteraufgaben
Gamification
Gantt-/Zeitstrahlansicht
Management wiederkehrender Aufgaben
Mobiler Zugriff
Tabellenansicht
To-Do-Listenansicht
Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zeitverfolgung
Audit Trail
Aufgabenmanagement
Kollaboration
Rückstand-Management
Ticket-Management
Workflow-Management

BugHerd – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 36 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Kommentare: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Vorteile: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Nachteile: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Antwort des Softwareanbieters

von Splitrock Studio an 14.2.2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020
Chris S.
CEO and Creative Director
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2020

"Our clients LOVE it"

Vorteile: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Nachteile: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Antwort des Softwareanbieters

von Splitrock Studio an 29.4.2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2020
Chuck S.
Visual Design lead
Elektrische/elektronische Fertigung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2020

"Wonderful product that does exactly what is says it does."

Kommentare: Wonderful product, at a great price does exactly what is says it does. Loved the easy to use Kanban. One of the best products we have used.

Vorteile: Simple to deploy, simple to use. Even the technically unskilled were able to note issues that needed attention. We used BugHerd to successfully maintain a 600 plus page website through two CMS changes, and it worked flawlessly.

Nachteile: A bit difficult to note changes on mobile, but it seems like that has been addressed now.

Antwort des Softwareanbieters

von Splitrock Studio an 16.6.2020

Thanks for the glowing review, Chuck. You've definitely put it through its paces with two CMS changes for a 600+ page website! Glad the mobile tweaking has been useful for you too.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2020
Dealdiane D.
Mr
Grafikdesign, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 5.5.2018

"Great for client and QA collaboration"

Vorteile: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Nachteile: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 5.5.2018
Christian T.
Director
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2020

"Simplify issues management and communications"

Kommentare: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Vorteile: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Nachteile: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Antwort des Softwareanbieters

von Splitrock Studio an 29.4.2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.4.2020