Telax Contact Center

Telax Contact Center

von Telax

Wer nutzt diese Software?

Cloud-based contact center solution that helps with agent scheduling, interactive voice response, live call transfer and more.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.2/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2/5
  • Kundenservice 4.5/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Telax
  • http://www.telax.com
  • Gegründet 1999

Über Telax Contact Center

Our focus at Telax is to help Communications Service Providers (CSPs) get into the cloud contact center game by forming strategic partnerships that enhance a CSPs competitive profile. We seamlessly integrate with business products & services to make our contact center offering a true success for both our partners and their business customers. We provide training, knowledge, tools, resources and ongoing support. We dont make money unless our partners do - the true definition of a partnership!

Telax Contact Center Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interaktive Sprachantwort
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement

Beliebte Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Telax Contact Center

Best Phone System ever!!

Bewertet am 8.10.2018
Elizabeth L.
Operations Manager
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very easy! Super reliable! And so customizable!

Vorteile: We love this system! Its able to handle high volume unlike others we have used. Its very user friendly we are are to change so many aspects on real time and the reports are wonderful! I highly recommend for any call center! We are a full remote call center and this has been a wonderful service for us!

Nachteile: I would like to see the actual calls in queue verses a number. If there was a different type view where you could see each call that is waiting.

Telax Contact Center

Bewertet am 10.9.2018
Lisa C.
Performance Manager
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The ease of set up and instructions given to team leads before the implementation was outstanding. This software also comes with great reports that were lacking.

Nachteile: There are additional features that would be helpful to our team such as viewing the call que the calls is from and the phone number while agent is on the call.

Telax has served as a reliable call delivery system for our call center for several years.

Bewertet am 16.5.2017
Paul F.
Executive Director Marketing Operations
Outsourcing/Offshoring, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Secure call delivery. Hosted environment that we can scale easily.

Vorteile: Able to supplement our other Telco technology with the Telax system to accommodate security requirements for our clients, as well as providing a redundant environment for our programs.

Nachteile: Changes to IVR messaging made globally by Telax. We are used to making changes ourselves a little more quickly on our primary ACD.

Call Quality is pretty good with Telax

Bewertet am 7.3.2018
Verifizierter Rezensent
Salesforce Developer
Biotechnologie
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We really liked this product they High call quality with easier troubleshooting too. Best part it it can work with the pre-existing phone system.

Nachteile: There is not such, thing which we didn't like a about Telax.. They even offer Integrations in to multiple CRM platforms.

Lies weitere Bewertungen