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Was ist Bazaarvoice?

Die Shopper-Engagement-Plattform von Bazaarvoice gibt dir die vollständige Kontrolle über das Erfassen, Anzeigen und Verteilen von Text und visuellem UGC (User-Generated Content), um den Umsatz zu steigern, deine Marke zu skalieren, umsetzbare Erkenntnisse zu erhalten und die Kundenloyalität zu stärken.

Wer verwendet Bazaarvoice?

Die Shopper-Engagement-Plattform von Bazaarvoice gibt dir die vollständige Kontrolle über das Erfassen, Anzeigen und Verteilen von Text und visuellem UGC während der gesamten Customer Journey.

Bazaarvoice Software - 1
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Bazaarvoice Software - 3
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Bazaarvoice Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Bazaarvoice das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Bazaarvoice

Bazaarvoice

4,3 (31)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
Keine Integrationen gefunden
3,9 (31)
3,4 (31)
4,0 (31)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
6
4,7 (172)
4,6 (172)
4,7 (172)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Bazaarvoice

ReviewTrackers
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Reaktions-Management
Überprüfung bewerten
Yotpo
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
NiceJob
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
SocialClimb
Am besten bewertete Funktionen
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Local Siren
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Grab Your Reviews
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Nutzerbewertungs-Notifikation
Überprüfung bewerten
Reputation
Am besten bewertete Funktionen
Reaktions-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
GetMoreReviews
Am besten bewertete Funktionen
Feedback-Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
SMS-Nachrichtenversand

Bewertungen über Bazaarvoice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
35%
3
6%
1
6%
Maricela
Maricela
Wholesale Sales Support Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Lagerung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Way to Connect with Customers

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It's really easy to navigate the site, you can see reviews, as well as answer customer questions to help generate a sale.

Nachteile:

It's a bit pricy but in my opinion, worth the price.

Lindsay
Director, Digital Merchandising in USA
Konsumgüter, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

An essential part of your PDP!

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Overall, implementation has been smooth, but a little slow. Part of that is my own internal roadblocks. The Fulfillment process in the US has ben very smooth and my local sampling coordinator (Madi Even) is amazing.

Vorteile:

Ratings and Reviews content is more important than ever on the PDP and shoppers trust these reviews. The ROI for seeding the product is almost 100% so the community is reliable.

Nachteile:

Dashboards and insights need some work - there is very little that is plug and play, and the workbench requires a pretty heavy manual lift to manage. Also, having to work with a totally different team for each of the products offered by BV requires the same conversation over and over to different people. I often feel like we spend too much time educating the BV team on our business and what's needed. It would be great to do it once and hit the ground running.

Sarah
Senior Project Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not a lot of customization or control

5,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

Easy to implement and use the software.

Nachteile:

Not a lot of control of who can write reviews. Not a lot of opportunities for win back and change the customer experience.

Kathleen
Manager Retention Strategy and Customer Experience in USA
Konsumgüter, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not impressed

1,0 vor 8 Monaten

Kommentare: I am a detractor at this point.

Vorteile:

I have not found anything yet. The team is unhelpful, unavailable, and untrained.

Nachteile:

It has been several months, and there is inconsistent support, unknowledgeable project leads, nonexistent technology experts and we still do not have either functionality live or working as it should. We were strong armed into leaving Yotpo and it has been worse than even anticipated. There is a lack of knowledge and leadership in spearheading the implementation of your technology. Rarely are we given correct answers during our calls.

Jillian
eCommerce Business Manager in USA
Essen & Trinken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for Review Syndication - Reporting / Analytics Needs Help

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: If the Reporting/Insights portion of the portal worked better and if Support moved quicker to fix the glitches, we would be very happy with BazaarVoice overall.

Vorteile:

Review pooling/syndication, Influenster Review generation, & strong account management ([sensitive content hidden] is a fantastic partner!).

Nachteile:

The Insights suite is not easy to navigate and the reports that live there are super glitchy. Have had to open countless support cases to get the filters to function accurately. BV Support does not resolve issues very quickly. Within the Reporting section of the site, disappointed that we could not add a Brand / Category field to all of my reports. This seems very basic, but Support said they would share my suggestion but could not implement the update unless other clients made the same suggestion. Was disappointed by BV's customer service in that instance.