eFeedback Manager for Public Agencies

eFeedback Manager for Public Agencies

von Comcate

Wer verwendet eFeedback Manager for Public Agencies?

Comcate is entirely focused on improving the efficiency and effectiveness of public agencies with web based software that is easy to use, easy to implement and affordable.

Was ist eFeedback Manager for Public Agencies?

Comcate is the leading provider of web customer relationship management software for Government Public Agencies with over 250 agreements signed nation-wide. Comcate improves efficiency and customer service with affordable and easy-to-use software for citizen request management and communication, code enforcement, building and safety, rental inspections and animal control. Objective reports yield data for measuring ROI, benchmarking and better decision-making.

eFeedback Manager for Public Agencies – Details

Comcate

http://www.comcate.com

Gegründet 2000

eFeedback Manager for Public Agencies – Preisübersicht

eFeedback Manager for Public Agencies ist verfügbar ab 225,00 $/Monat. eFeedback Manager for Public Agencies bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für eFeedback Manager for Public Agencies findest du unten.

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Startpreis

225,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

eFeedback Manager for Public Agencies Funktionen

Behördensoftware
Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Besteuerung & Bewertung
Code-Durchführung
Compliance Management
Einkauf & Empfang
Genehmigungserteilung
Inventarverwaltung
Kostenplanung und Prognosen
Lizenzvergabe
Self-Service Portal
Utility-Abrechnung

eFeedback Manager for Public Agencies – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5

Great For Government Entities

Bewertet am 20.3.2019
Lori E.
Student
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love the ease of this program. It is easy to search up requests from customers and make new requests for them as well. It is also nice because all of the information is in one place including customer name, attachments, request details and internal notes.

Nachteile: One thing I do not like about the software is how sometimes emails are not sent to your actual email but instead, a comcate email so that you never receive the email unless you directly look at the case.