Wer nutzt diese Software?

Comcate is entirely focused on improving the efficiency and effectiveness of public agencies with web based software that is easy to use, easy to implement and affordable.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 225,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Comcate
  • http://www.comcate.com
  • Gegründet 2000

Über eFeedback Manager for Public Agencies

Comcate is the leading provider of web customer relationship management software for Government Public Agencies with over 250 agreements signed nation-wide. Comcate improves efficiency and customer service with affordable and easy-to-use software for citizen request management and communication, code enforcement, building and safety, rental inspections and animal control. Objective reports yield data for measuring ROI, benchmarking and better decision-making.

Spotlight_media_placeholder

eFeedback Manager for Public Agencies Funktionen

  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Besteuerung & Bewertung
  • Code-Durchführung
  • Compliance Management
  • Einkauf & Empfang
  • Genehmigungserteilung
  • Inventarverwaltung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Lizenzvergabe
  • Self-Service Portal
  • Utility-Abrechnung

Die hilfreichsten Reviews für eFeedback Manager for Public Agencies

Great For Government Entities

Mit Google übersetzen Bewertet am 20.3.2019
Lori E.
Student
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love the ease of this program. It is easy to search up requests from customers and make new requests for them as well. It is also nice because all of the information is in one place including customer name, attachments, request details and internal notes.

Nachteile: One thing I do not like about the software is how sometimes emails are not sent to your actual email but instead, a comcate email so that you never receive the email unless you directly look at the case.

Lies weitere Bewertungen