Wer nutzt diese Software?

Currently, 300+ organizations from diverse industries rely on our flexible survey software: Market Research Firms, Government/Public Opinion, Marketing Firms & Consumer Insights Teams.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Voxco
  • http://www.voxco.com
  • Gegründet 1976

Über Voxco IVR

Voxco IVR allows respondents to self-complete pre-recorded surveys through their telephone keypad, whenever they want. Works in Inbound mode (accepting calls to a call center), or Outbound mode (dialing respondents with automated surveys).
Voxco IVR can also be used to manage customer satisfaction. Easily send pre-recorded customer support messages tailored to a specific high-volume audience (eg. automated, personalized messages to customers awaiting deliveries with estimated arrival times).

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Voxco IVR Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Call Center
  • Mehrfache Skripts
  • Stimmenanpassung
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umfrage-Management
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Voxco IVR

very useful tool with voxco solution

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.5.2018
Responsable informatique
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: the dropout rate is decreased in predectif dialing mode so in case there is no available operator in outbound operations the IVR takes the call and put the interviewer on hold

Vorteile: the IVR improved our production especialy in cati surveys in case of sensetif questions the interviewers is redirected to the IVR and answer the questions before returning back to the phone operator

Nachteile: a cloud version is not available at the moment it would be helpful for the vertual call center and in offshore operations

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