Wer verwendet NoviSign Digital Signage?

Digitale Beschilderung, digitale Menüleisten, Unternehmenskommunikation, digitale Beschilderung für Schulen

Was ist NoviSign Digital Signage?

NoviSign ist bekannt für ZUVERLÄSSIGKEIT UND NUTZERFREUNDLICHKEIT! Enthält über 20 Drag-and-Drop-Widgets, HD-Videos, dynamische Diashows, Wetter, Facebook, Twitter, Instagram, RSS, virtuelle Warteschlange, Webseitenintegration, interaktive Umfragen und mehr. NoviSign enthält außerdem ein komplettes Echtzeit-Überwachungs-Dashboard zur einfachen Verfolgung von Bildschirmen/Media-Playern. Proof-Play-Berichte, Live-Online-Konnektivität und mehr. Der Preis beginnt bei 20 US-Dollar/Monat und beinhaltet vollen Support und Schulung. Läuft auf Chrome OS, Android und Windows!

NoviSign Digital Signage – Details

NoviSign

http://www.novisign.com/

Gegründet 2011

NoviSign Digital Signage – Preisübersicht

NoviSign Digital Signage ist verfügbar ab 20,00 $/Monat. NoviSign Digital Signage bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für NoviSign Digital Signage finden Sie unten.

Startpreis

20,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

NoviSign Digital Signage Funktionen

Digital Signage Software
Automatische Spieler-Updates
Inhalte planen
Medienbibliothek
Remote-Display-Management
Support mehrerer Bildschirme
Visueller Editor
Auftragsabwicklung
Digitale Unterschrift
Drahtloser Internet-Zugang
Drucken vor Ort
Fernzugriff & Überwachung
Nutzungsverfolgung / Analyse
Sicheres Surfen
Touch-Screen
Virtuelle Tastatur
Auszeit
Automatisches Zurücksetzen
Browse-Beschränkungen
Datensynchronisation
Drucken vor Ort
Fernbedienung
Mobiles Gerätemanagement
Offline-Zugriff
Self-Check-in
Umfragen & Feedback
Verkaufspunkt POS

NoviSign Digital Signage – Nutzerbewertungen

5 von 68 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5

Best Employee Communication Tool

Bewertet am 4.6.2019
Leah W.
Head of Administrative Services & HR
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The setup was so easy! I was able to start using the product right away! I manage the screens from my desktop and update, add, remove communication pieces to the entire team. We started with one screen and quickly added others around the entire office suite. Employees love this form of communication. We recognize our team for their accomplishments, announce upcoming events, remind them of training sessions or meetings and much more. I don't think we could function as well without this amazing tool!

Vorteile: easy setup
easy to use
low cost
templates/examples available
the ability to have more than one user that manages the platform

Nachteile: It's difficult to think of a negative for this product. I truly don't have a con to list.

Antwort des Softwareanbieters

von NoviSign an 6.6.2019

Thank you Leah for the 5-star review!

Novisign

Bewertet am 16.6.2019
Shawn O.
owner
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Ease of use and pricing for what you are able to use this software. I upgraded to a re-seller after 3 months, even though the cost is much higher I have been able to sell and create digital signs for others and grow my business. The sales staff (in the US, no staff in Canada) are great and knowledgeable and are eager to help you. And when IT is slow they get involved to speed up the process when needed, which is much appreciated.

Nachteile: The service from IT and the unwillingness to upgrade certain features. I have tried/ used three different companies and if there is a way to put the best of each in one system that would be great. Day stamping your image to stop and start at certain times of the day/week or month is difficult to do. I set a reminder on my computer calendar which works because this way I don't forget to bill my clients at months end.

Antwort des Softwareanbieters

von NoviSign an 19.6.2019

Thank you Shawn for the feedback. Over the next 6 months 16 brand new widgets will be added. Stay tuned, very exciting new apps and feature upgrades will be soon be available! All new enhancements will be available for free to all NoviSign customers.

Novisign leads the rest

Bewertet am 16.12.2019
Joe C.
Digital Signage Manager
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is easy to use and flexible to ever-changing work environments. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been a great resource in implementing and marketing the product. Versatility is a huge factor in signage and most companies miss the boat by giving versatility by sacrificing reliability. Novisign has accomplished both and made it simple too.

Nachteile: I haven't found any yet. I have not tested security yet to say if this is safe for government entities.

Took some time to get used to it. Nice improvements recently

Bewertet am 17.5.2017
Jeff H.
Technology Coordinator
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: setting information to 1200 students using 6 TV screens. The TVs turn on automatically but I then have 2 hours to swing by and use the remote on them or they go to sleep. I just change volume on each one. challenge - I am using Asus chromebits on most of them. several start fine each morning. 2 or 3 hang up each morning with a black screen and message of loading 1/8 or similar until I unplug and plug in the chromebit then it works fine for the day. I still need to get other people on board with editing part of the information. More to learn

Vorteile: Fairly easy to change screen messages and then update presentation. The presentation does not update until I tell it to. This allows preparing at one time and update at later time.

Nachteile: can not paste images. Must save a screen capture and then upload it.
Can not change the automatic standard image view time form 10 to say 5

Amazing product with exceptional support team !

Bewertet am 30.7.2019
Michael D.
Senior Vice President
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We custom integrated the platform into our product. Custom templates are provided quickly and accurately from the Novisign staff. Very happy with our experience thus far...!

Vorteile: Everything. Especially the ease of use and awesome follow up from all team members there.

Nachteile: Made a switch from Windows to Android due to our specific touchscreen requirements.

Antwort des Softwareanbieters

von NoviSign an 30.8.2019

Thank you for the 5-Star Review! Happy to hear that you have been receiving fast follow-ups and like the custom touch screen templates that we're designed and set-up for you custom integration!