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Was ist Quill?

Interactive ist ein preisgekröntes, marktführendes, nutzerfreundliches, intelligentes, in der Cloud gespeichertes, skalierbares, konformes und robustes System für das vollständige Praxismanagement und rechtliche Konten.

Interactive ist eine integrierte, unternehmensweite Lösung, die Tools für das Fallmanagement, Zeiterfassung, E-Mail- und Dokumentenmanagement, rechtliche Konten, Rechnungsstellung und Berichterstattung enthält.

Wer verwendet Quill?

Unabhängige Rechtsanwälte mit Sitz in Großbritannien, multidisziplinäre Anwaltskanzleien, alternative Geschäftsstrukturen und interne Anwaltsteams aller Größen und Fachrichtungen.

Quill Software - 1
Quill Software - 2
Quill Software - 3
Quill Software - 4

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Quill

Quill

3,9 (23)
30,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
1
3,9 (23)
3,8 (23)
4,2 (23)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
11,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
14
4,6 (41)
4,7 (41)
4,8 (41)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Quill

Lexzur
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Fall-Aufzeichnungen
Rechtsfall-Management
Osprey Approach
Am besten bewertete Funktionen
Formularverwaltung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
LEAP
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
Clio
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
Filevine
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Fall-Aufzeichnungen
Kundenmanagement
CARET Legal
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kostenverfolgung
Zeitverfolgung
Centerbase
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Rechnungsmanagement
Treuhand-Buchhaltung
MyCase
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenmanagement
Rechtsfall-Management
Lawcus
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Aufzeichnungen
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung

Bewertungen über Quill

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
4,2
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
22%
3
9%
1
17%
Andrew
Solicitor/Director in UK
Rechtsberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Wish we had found Quill earlier.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The main benefit to us as been making the transition to going paperless not just a possibility, but a success that has led to other efficiencies.

Vorteile:

We moved to being fully paperless 6-12 months ago. Quill has been essential in making that transition possible. I wish we'd found Quill and gone paperless many years earlier. The system is intuitive and easy to navigate. Organising documents, e-mails, etc is automated and Quill set up standard document folder for us which are all different for different areas of law. It all feels tailored to us and our needs rather than using software designed for someone else that doesn't quite fit. The support team are great too. Very quick and responsive. Legl integration is awesome for sending clients a link to pay a bill safely and securely within minutes.

Nachteile:

There's the odd quirk from time to time but Quill work quickly to sort these out.

Antwort von Quill

vor 9 Monaten

Thank you so much for choosing Quill! it's great to see your feedback and we look forward to helping your firm succeed in the future.

Talvinder
Solicitor in UK
Rechtsberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Brilliant Software

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Excellent and improved the management and functions throughout the firm.

Vorteile:

The most impacting features are the cased management and the integration with Office 365.

Nachteile:

The fields can be limited and not always relevant to the case.

Antwort von Quill

letztes Jahr

It's great to see the results of our product development investment in our DocsHub document management tool, which integrates MyQuill with the MS Office suite amongst other system features - in reviews such as yours. And, our software development investment continues apace - for a future-proofing promise.

jane
director in UK
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We require better support

1,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: very poor recently - initially it was better but now there is not a day that goes by that it does nto glitch involving having to shut down in task manager

Vorteile:

it is generally good - when it is not glitching - when it glitches it is infuriating - it is usually network problems that comes up - we waste hours trying to get quill to work properly - we feel we need someone to overhall our system

Nachteile:

constantly freezing, the organise button does not sync with outlook, the inability to tell the e mail to save time or not

Steve
PM in UK
Anwaltskanzlei, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Does what it says on the tin.

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Minimal training required for staff to use. Easy control for the admin to monitor and authorise all transactions. Good initial training provided by the provider.

Vorteile:

Reliable control of all client monies and transactions

Nachteile:

Report function. bit muddled, Title and date issues in report printing and some reports do not work.

Antwort von Quill

vor 3 Jahren

Hi Steve, we are so pleased to hear your positive feedback about our onboarding and training team, they will be chuffed to see this. We have shared your feedback on reporting and this is on our product development team's radar already as an area of improvement. They will also be in touch!

Cyma
Office manager in UK
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User Friendly!

4,0 letztes Jahr

Kommentare: Brilliant service from the account manager, one point of contact which really helps.

Vorteile:

Easy to use, good customer service. Been using ir for a very long time now and everyone is used to the features on quill.

Nachteile:

Feel outdated sometimes, especially when compared to other available products

Antwort von Quill

letztes Jahr

It's great to see long-standing clients such as yourself publishing positive comments about our software's user friendliness and accompanying account management support - two aspects of our product and service which we prioritise always as they combine to provide a simpler way to manage a law firm. Our latest software iteration, called MyQuill, is currently in the process of being rolled out to our client base. This is the new look-and-feel system that's replacing the older screens with a much sleeker interface. Look out for its arrival. We trust this will address your 'outdated' query.