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Was ist Jobber?

Die Software von Jobber lässt dein kleines Unternehmen größer aussehen. Jobber hilft Tausenden von im Außendienst tätigen Unternehmen dabei, ihr Geschäft zu verbessern und auszubauen. Unabhängig davon, ob du im Büro oder im Außendienst bist, kannst du Angebote erstellen, planen und in Rechnung stellen. Zudem kannst du Routen optimieren, Teams verfolgen und entsenden, Kund*innen benachrichtigen und mit ihnen kommunizieren und automatisch mit deiner Buchhaltungssoftware synchronisieren – alles an einem Ort. Du wirst schneller bezahlt und fühlst dich professioneller als je zuvor. Darüber hinaus hilft dir der kostenlose dedizierte Support von Jobber bei jedem deiner Schritte.

Wer verwendet Jobber?

Jobber eignet sich perfekt für etablierte und wachsende Heimservice-Unternehmen, die sich eine bessere Organisation, mobilen Zugriff und effizientere Planungs- und Abrechnungsprozesse wünschen.

Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Jobber das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Jobber

Jobber

4,5 (754)
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
10
4,5 (754)
4,3 (754)
4,5 (754)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
85,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
107
6
4,1 (498)
4,3 (498)
4,5 (498)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Jobber

RazorSync
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Kundendatenbank
Terminplanung
mHelpDesk
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Ticket-Management
SkyBoss
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Echtzeit-Daten
Mobiler Zugriff
Tradify
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Knowify
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kostenverfolgung
Projekt-Nachverfolgung
WorkWave Service
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Routing
Terminplanung
ServiceTitan
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Integration in die Buchhaltung
Terminplanung
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
Service Fusion
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Kundendatenbank
Versandmanagement

Bewertungen über Jobber

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
66%
4
25%
3
4%
2
2%
1
4%
Rufus
Rufus
Owner-operator
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Should have switched sooner!

4,0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Martin
Martin
Managing Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Software

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Very good software, i have spoken to them several times regarding learning the new features and explaining how we use the software. They are very approachable and willing to listen to ideas for improvement and feature requests to make running a buisness easier.

Vorteile:

It’s flexibility to our multi trade business it allows us to customise to sure each and every type of servcies, from regular window cleaning to one-off big construction projects.

Nachteile:

I feel the limit on the number of users should be higher considering the amount you pay on the top tier plans. You can add additional users at additional cost which i don’t feel is priced low enough. I also feel that some of the new features they are implementing should not be additional cost and should be included as part of the grow plan.

Rich
Executive Director/Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

In Betracht gezogene Alternativen:

Jobber - MY Business OSS

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience with Jobber has been quite positive as it helps me immensely run my business.
It is my OSS today. It assigns and tracks all work requests, quotes, jobs and tasks. It also does our invoicing and passes data nicely to Quickbooks for great financial reporting. I just wish I had more robust reporting features with it.

Vorteile:

Having a system that can be quickly and easily implemented and used by small business that incorporates features including integrates that addresses 'quote to cash' work flow was essential. Jobber does the job nicely, quickly, easily and is quite affordable for any small business. It integrates nicely with financial systems such as QuickBooks too.

Nachteile:

Reporting is weak with the version I currently have. There are some standard reports that provide some fair data qualities but to customize reports using custom fields or job fields is quite weak. Exporting any report to Excel does not work well. I dont get the attachment file when attempting.

Antwort von Jobber Software

vor 3 Jahren

Hi Rich, thanks so much for your review. We're glad things are going well overall, and have noted your feedback for more advanced reporting. We're always looking at providing better business insights to our customers, so if you have additional info you'd like to share with us don't hesitate to reach out to our Success Team and we can collect that for our Product Team. Cheers!

Tanner
Owner in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Amazing CRM with world class support

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: 10/10 - best customer support you can ask for and the workflow is amazing.

Vorteile:

the user interface and workflow is next level. it's so smooth and sexy to navigate, the client-facing stuff looks super good, clean, and easy for them to use and navigate.

Nachteile:

Quotes. I wish there was a better way to build a bid. I don't show materials and labor on bids just the total cost and my bid building and production rates are impossible to incorporate into jobber - Its the only thing in my business that i use another software for.

BRIAN
OWNER in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

EASY TO USE - VERY BUGGY - SLOW CUSTOMER SUPPORT

3,0 vor 6 Monaten

Kommentare: LOVE HATE RELATIONSHIP! CUSTOMER SERVICE HAS NOSE DIVED.... VERY GLITCHY... SOME THINGS CAN BE VERY FRUSTRATING AND NOT MAKE SENSE.....DUPLICATE INVOICES...i WOULD EXPLORE OTHER OPTIONS IF POSSIBLE....

Vorteile:

THE LOOK & FEEL - FUN TO USE...I like the way the control panel is set up.

Nachteile:

VERY CONFUSING - REOCCURRING SERVICES SETUP- INVOICING FROM A JOB CAN SOMETIMES CREATE DUPLICATES - I FIND MYSELF REFUNDING EVERYDAY THE CREDIT CARD FEES JUST KEEP ADDING UP!!!

Antwort von Jobber Software

vor 5 Monaten

Hey Brain, thank you so much for flagging this. Our support wait times are not something we at Jobber view as an acceptable standard, and we are working to make it better. Our Support team is hiring and training as fast as possible, and we should soon see a reduction in wait time. Thank you for understanding. We would be happy to help resolve any issues with reccuring jobs, the app being glitchy, and understand what might be making duplicate invoices. Please give us a call at 888-721-1115 ext 1 or send us an email at support@getjobber.com to connect with our Support Team.

Trista
Owner in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My review of Jobber

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: So far it has been ok, I would like to have the options that zenmaid offers, but I use this program for autopay and the client hub. it could be more user friendly, or some of the features could be easier to get to or find.

Vorteile:

I like the auto pay/card on file feature. I also like the client hub. The schedule works great too.

Nachteile:

That I can't just close a job after submitting an invoice. I have to go back into the job list and open the job again to close it. I believe there are some things that could be worked on to make this more user friendly. I don't like that I can't set specific insight range. It just shows me what it wants to. I don't like that I can't select to pay employees per job which is very important for me. I don't like that payouts take so long, compared to other programs that also use Stripe.