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Was ist Komet Sales?

Komet Sales ist ein cloudbasiertes Unternehmenssystem für Unternehmen in der Blumenindustrie. Die Komet-Software vereinfacht und automatisiert Prozesse, um die betriebliche Produktivität zu steigern und gleichzeitig den Umsatz über mehrere Kanäle zu maximieren.

Wer verwendet Komet Sales?

Blumenzüchter, Importeure und Großhandel.

Du bist nicht sicher, ob Komet Sales das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Komet Sales

Komet Sales

4,6 (15)
500,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
7
Keine Integrationen gefunden
4,7 (15)
4,4 (15)
4,5 (15)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
44
4
4,3 (39)
4,3 (39)
4,6 (39)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Komet Sales

Hana POS
Am besten bewertete Funktionen
Kundenspezifisches Branding
Preis-/Margenmanagement
Schaft-Zählung
IRIS Floral POS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Details Flowers
Am besten bewertete Funktionen
Angebotserstellung
Elektronische Unterschrift
Schaft-Zählung
Floranext
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Preis-/Margenmanagement
Zahlungsabwicklung
FloristWare
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
BloomNation
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsverfolgung
Kreditkartenbearbeitung
Zahlungsabwicklung
Lovingly POS
Am besten bewertete Funktionen
Automatisierter Kartendruck
Rabattmanagement
Suchen / filtern
Sky Systemz
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Curate
Am besten bewertete Funktionen
Angebotserstellung
Preis-/Margenmanagement
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Komet Sales

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
27%
3
7%
Andy
Andy
Operation Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Großhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great ease of use for the consumer.

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall I have found the product easy to use, easy to fund information on, and very efficient.

Vorteile:

The best features are the ease of use for the consumer. I purchase product from 20 different vendors on one platform. It streamlines my time online a lot. Ease to find the information I need and easy to switch between vendors and shop.

Nachteile:

Only "con" I know is the inability to see if product is currently available or in transit until you are ready to finish your order.

Beth
Buyer/Owner in USA
Großhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I am on Komet as a user every day, from 2 to 15 logins a day. It is a great tool, and easy to use

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Ease of use on buying flowers, and it expedites the process.

Vorteile:

Ease of use. The ability to see future inventory and order ahead of time from those vendors that provide that. It makes my job easier and faster. Also as a user I do not really have a comment on the "value for money " feedback. And on the support feedback, I have never needed to contact support.

Nachteile:

The load time for inventory from some companies is long, and drags on. At peak times I have noticed the load time is longer than other times. This delay occurs most often when trying to select something specific from their categories, or exit out of that list. I also do not like how it remembers and sends you back to the same vendor you were in, if you log out and log back in during the day. When that occurs, if you have an order in their system they have not processed you then must close the box that says "do you want to use the existing order?" I would prefer to go to the main menu and choose the vendor every time, rather than have to exit out of the vendor I was last in when I closed out, and go to the vendor I logged in to go to.

jorge
procurement manager in USA
Import und Export, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

very easy to do things, but not everything is together from point of view of a buyer it is all over.

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: this is very good for sales, the platform has everything that you can know about your customer and trends as well what is the customer buying. also the e commerce for the customer is very good, they can buy from anywhere and anytime they wish.

Vorteile:

easy to do changes and also it update all the po and components so it affects all the accounting and farm.

Nachteile:

not very friendly with BI, the reports are not very friendly and the support is not there, and they take a long time to give you an answer.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Landwirtschaft, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This is a very helpful software, it is very user friendly and full of features

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We were able to implement our new inventory and facilities in Miami with ease and precision. Our customers' satisfaction is high due to the timely and easy access to information, and our processes have been greatly improved.

Vorteile:

I love the fact that it makes usually tedious activities very dynamic. It is very easy to use and allows a quick and certain access to information in a very uncomplicated way. One feels supported as custommer support is ready to help, taking our concerns seriously and dealing with them in a timely manner. The dashboard allows for a very broad scope of how business is doing and helps taking quick action over diverse scenarios.

Nachteile:

there are some tweaks that still need be made. We have submitted our suggestions and hope they will be taken into consideration soon.

Christopher
Christopher
Director IT in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Landwirtschaft, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software that matures with a business

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The software is specific to the Floral Industry, but the developers listen to requested changes and attempt to implement. If a business thinks outside the box, then the software easily adapts to what they need.

Nachteile:

Can be expensive to pay for upgrades in functionality. Businesses either need to spend money on development up front, or wait to more interest in requested changes. Minimal integration with Commerical Freight services (FedEx, UPS) api. pricing matrixes can be challenging to maintain.

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