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seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist NOVA?

Aurora Software ist stolz darauf, seinen Kunden NOVA, eine umfassende Speditionssoftwarelösung, anbieten zu können! NOVA nutzt die neueste Transporttechnologie, damit dein Unternehmen reibungslos und effizient arbeiten kann. Die Lösung kümmert sich um alle Aspekte der Bedürfnisse deines Unternehmens: Dispatching, Rechnungsstellung, ELD-/On-Board-Geräteintegration, integrierte Buchhaltung, Fahrerabrechnung, automatische Bewertung, Fahrer-App, integrierte Bildverarbeitung, Fahrersicherheit, und die Liste geht weiter!

Wer verwendet NOVA?

TL, LTL, Intermodal, Brokerage, Luftfracht, Lager. Egal, ob du fünf Lkws oder 500 Lkws betreibst, du bekommst die Tools, um dein Unternehmen so zu führen, wie du es betreiben musst, wie du es betreiben WILLST!

NOVA Software - 1
NOVA Software - 2
NOVA Software - 3

Du bist nicht sicher, ob NOVA das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

NOVA

NOVA

4,7 (42)
200,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
22
Keine Integrationen gefunden
4,7 (42)
4,8 (42)
4,9 (42)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
1
4,3 (57)
4,4 (57)
4,4 (57)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu NOVA

Unanet ERP GovCon
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kostenverfolgung
Zeit & Kosten Verfolgung
ITS Dispatch
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Kundenmanagement
Versandmanagement
Verizon Connect
Am besten bewertete Funktionen
Fahrzeug-Nachverfolgung
GPS
Online-Buchung
Pegasys
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Sendungsverfolgung
Versandmanagement
AscendTMS Logistics Software
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Sendungsverfolgung
Versandmanagement
PCS TMS
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Routenverlauf
Versandmanagement
Tailwind TMS
Am besten bewertete Funktionen
3PL-Management
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
TruckingOffice
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Flottenmanagement
Versandmanagement
Rose Rocket
Am besten bewertete Funktionen
Integration in die Buchhaltung
Sendungsverfolgung
Statusverfolgung

Bewertungen über NOVA

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
26%
3
2%
Connie
CEO in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Awesome Service

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall experience has been Excellent!!!! Great customer support, open to ideas and suggestions from customers.

Vorteile:

All of our information in one place. Do not have to go between systems to dispach, invoice or pay vendors. It is a one stop shop that more than meets all of our needs!!!!

Nachteile:

Nothing really, if I am having a problem with something, I just call support and ALL of the issues are handled quickly.

Tawnia
Owner in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Aurora Software

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The people have been great to work with. They have guided us along the process of building our customized software needed to operate our business model.

Vorteile:

That it could be customized to fit our industry needs.

Nachteile:

The change over from our old software to the new software was a bit challenging as a user. Also we are not extremely compatible with Quick Books and it currently forces us to re-enter a lot of information.

SUSAN
Logistics Specialist in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Many Transportation Requirements Not Featured

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The professionalism of the support team. Always cordial and a sincere desire to help.

Nachteile:

The software does not alert you when a driver has an upcoming expiration; cdl, medical certificate, annual review. The maintenance section does not have any alerts for upcoming service, annual inspections, tag renewal. Also, the maintenance section has very limited search capabilities. It will not let you search by VIN #'s or by Tag #'s. This is a huge disadvantage.

Tim
Pres in USA
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Nova lack of customer service

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Fair, they either dont have enough staff or dont really know what customer service is

Vorteile:

It worked well, except when the were doing a upgrade without notifying us. Occasionally it would just stop working. And God forbid you try to call for text support or to order a additional device for a new vehicle, i called a month ago, never hesrd from them.

Nachteile:

Being non responsive numerous times i called

Kimberly
Office Manager in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Customer Service and features

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: For the most part it's really great software, and when there is something wrong Aurora will be there to fix it ASAP. They make you feel like a customer and not just a number. I feel that is the most important thing. Having help when you need it instead of being transferred around and sitting on hold forever. You can overlook the small faults if you know they're on top of it right away.

Vorteile:

Users can play with this software without fear of messing anything up and tailor it to your needs for the most part. Customer service is wonderful, as always, and they are willing to help with anything from the simplest question to implementing new features. It's pretty intuitive... if you feel like you SHOULD be able to do something, more often than not that is how the software is set up to use. Dragging and dropping, right clicking for menus. Color coding and system messages are all so useful with NOVA. Lots of helpful reports for every department.

Nachteile:

In regards to the NOVA software, the help file is painfully out of date, that is, if there's any info on the specific feature at all and not just a blank page. I would rather be able to look up and do something myself than feel the need to call CS every time. New, useful features are added without letting us know. Sometimes it's like a bitter-sweet surprise discovering something "new" only to find out it's been there for months. Still pretty buggy in spots. Updates can cause downtime, but not for long.