Wer nutzt diese Software?

Professionelle Veranstaltungsplaner und -agenturen, Geschäftseigentümer, Unternehmer, gemeinnützige Organisationen, Gemeinschaftsorganisationen sowie Veranstaltungsorte, Künstler und Veranstalter, die Veranstaltungen buchen müssen.

Durchschnittliche Bewertung

16 Bewertungen
  • Gesamt 4.4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2 / 5
  • Kundenservice 4.8 / 5
  • Funktionen 4.2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 0,99 $/einmalig
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Brown Paper Tickets
  • http://www.brownpapertickets.com
  • Gegründet 2000

Über Brown Paper Tickets

Softwarelösung für Ticketing- und Veranstaltungsregistrierung mit einer Option zum Sammeln von Spenden für Spendenaktionen an der Verkaufsstelle.

Brown Paper Tickets Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Block-Management der Räumlichkeiten
  • Freiwilligen-Management
  • Gamification
  • Hochzeiten / Feiern
  • Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Sponsoren-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Angebotsmanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Kartenverkauf vor Ort
  • Kartenwiederverkauf
  • Kiosk-Kartenverkauf
  • Konzessionsmanagement
  • Kundendatenverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Kartenverkauf
  • Online-Kartenverkauf
  • Saisonkarten
  • Sitzplan
  • Ticket-Reservierungen
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zuhause drucken

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Brown Paper Tickets

The best for Physical Tickets!

Bewertet am 5.5.2014
Beth ann D.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Ease of Use got 4 stars only because they have some really great functions/features that take a little bit of dedication to get down. But their customer service is AMAZING. The price is a little high, especially compared to other non-profit ticket sellers, but it's because they mail out within 48 hours customizable tickets to each purchaser. So far the only reasonably priced non-profit focused ticketing solution I've found who does that and it's an absolute must for our event.

Antwort des Softwareanbieters

von Brown Paper Tickets an 22.6.2015

Hi, Beth Ann -- Thank you so much for your great review.

I just wanted to share -- our .99 plus 3.5% fee is actually the lowest in the entire ticketing industry. It may not appear that way because we are a bit "too transparent" and we include/pay for the ticket buyer's credit card fee in that 3.5%. Other companies claim a lower percentage ticketing fee, and then actually CHARGE a "hidden" fee that they will then tell you goes to credit card processing -- usually 2-5% per ticket, on top of the fee they advertise. We also give back 2.5% of our ticketing fee if you use PayPal or your own credit card processor.

As a Not-Just-For-Profit, we ensure that the highest percentage of funds from donors and supporters goes to your cause, while other ticketing companies take more from your donors in profits. In addition, we offer free online fundraising with zero website fees -- while other online fundraising websites take an average of 5% of every donation for their profits.

They handle all the ticketing and tracking for my fundraising events.

Bewertet am 13.7.2018
Najja e B.
Executive Director
Non-Profit-Organisation Management, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I go to the site, build my fundraising event, and it goes live after it is reviewed and approved by Brown Paper Tickets. They handle everything. And, they provide periodic email notification of the progress of your ticket donations.

Vorteile: The program is easy to build your promotional material for your event. Once it is loaded, you can access multiple links for access to your event from different venues, such as website, Facebook, Twitter, electronic newsletter, etc. It's great!

Nachteile: I struggled a bit with the proper language to use as a nonprofit organization. For instance, we should avoid using "ticket sales" and present "suggested donation" instead. Brown Paper Tickets had a limited selection. After discussing this with them, they helped me work out the best solution, which was "admission donation"

Brown Paper Tickets is easy to use!

Bewertet am 8.2.2018
Margaret H.
Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I got an easy to use software that can set me up in minutes!

Vorteile: I'm a tour operator and I use Brown Paper Tickets to schedule tours. They make it so easy to schedule multiple events and it's also easy to go in and block out certain days. They've also kept me on my game by making sure everything is correct. Great help desk.

Nachteile: Brown Paper Tickets is a little messy visually. I realize it's a back-end made for utility, but it can be a bit confusing the first time you try to enter information.

A Simple and Effective Ticket Manager

Bewertet am 3.10.2019
Craig D.
Manager
Unterhaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We only use BPT for certain events, but have had good success with it. It is easy to check sales, set a cut off time to stop selling tickets, and print out a list of attendees.

Vorteile: They put a very reasonable fee on tickets sales, which is good for the artist and the consumer. It is also easy to set up your event.

Nachteile: The UI is a little messy and confusing, at least on the consumer end. However, BPT has been good with fixing issues when a customer makes a mistake.

Antwort des Softwareanbieters

von Brown Paper Tickets an 7.10.2019

Thank you so much for reviewing us and for your feedback!

Like everything but the payout

Bewertet am 2.9.2019
Daniel P.
Artistic Director
Darstellende Künste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: People in Minneapolis/St. Paul know BPT because so many small theatres are using them. I can see why. Overall, I would recommend it, but make sure your organization has no cash flow worries.

Vorteile: The fees are low, it's easy to use, you get good information about ticket buyers that helps create an e-mail list

Nachteile: Slow payout. I have to pay artists and venue, and BPT just takes forever to get the money to me.

Lies weitere Bewertungen