AutoTraker Plus

AutoTraker Plus

von AutoTraker

Wer verwendet AutoTraker Plus?

AUTOTRAKER ist seit über 20 Jahren in der Kfz-Reparaturbranche tätig.

Was ist AutoTraker Plus?

Eine umfangreiche Windows-Managementlösung für Autowerkstätten, die speziell für die Kfz-Reparaturindustrie entwickelt wurde.

AutoTraker Plus – Details

AutoTraker

http://www.autotraker.com

Gegründet 1996

AutoTraker Plus – Preisübersicht

AutoTraker Plus bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für AutoTraker Plus findest du unten.

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Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

AutoTraker Plus Funktionen

Werkstatt Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Arbeitslohntarife
CRM
Inventarverwaltung
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
VIN-Suche
Wartungsplanung

AutoTraker Plus – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 33 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
David E.
Pres.
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2017

"I've used auto traker since 1997 and i never thought of using anything else."

Kommentare: It show me how to treat my customers in a way they know i care about them and service their vehicle in a professional manner.

Vorteile: This product does it all. It keeps me in tune with all my customers and vendors. It has all the reports to make educated decisions on course changes for profitability. Service reminders are the best key for customer retention and sales growth.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.6.2017
Thomas B.
General Manager-Owner-Master Technician
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2016

"The name AUTOTRAKER says it all, its a true traker of all your priceless data!"

Kommentare: We started using Autotraker in June of 2006 and have had very great experience to date. The flow of the software is fluid and common sense of how customer, repair order and vehicle tracking should be in my opinion. When I need history of any data of any kind I have entered, its at my fingertips as fast as I can type. The reports are unlimited for what you need in today's real world of doing business. The guys at Autotraker have always been second to none when it comes to support of there product. Their calls are always answered live Monday-Friday 8 am - 4 pm and if they are with another client the wait time is minimal. The best thing about their support there is actually someone on the other end that speaks fluid English unlike companies who sublet customer support out to foreigners you can't ever understand. I also appreciate the fact that there techs can login to my computers and fix things on the fly which saves me lots of time in my busy days. They are constantly making there product better with add-ons and updates including integration of other 3rd party companies which is very import in today's technology. They always consider our ideas to add to later updates and we have seen our own ideas come to reality. One of the biggest things that attracted me in the first place was the value for the dollar you get from Autotraker, there may be something out there that could have better features in some areas of the program but overall we don't feel we are missing out on much otherwise, this product has alot of bang for the buck! Thanks guys.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.4.2016
Yemane G.
Owner
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.9.2017

"AutoTraker is the best software in todays technology I use them more than12 years, great people "

Kommentare: great software there is no question.

Vorteile: autoTraker along with affiliates gives us the capability to manage and track our customer and service histories and print professional invoices.

Nachteile: scan licence to check VIN no more hand writing, integrate with all data,reartime, reminder, declines job, estimate inventory easy to use and more.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.9.2017
Debra S.
IT Marketing
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.3.2019

"Still comparing but like it so far"

Vorteile: Simplicity of the program but it does not have all the functionality I am used to at a OEM dealership, different with BHPH Lots

Nachteile: Still in the researching of this now, but did like it all.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.3.2019
David M.
owner
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2016

"Saved time and trouble"

Kommentare: Accidentally deleted a $6700 ticket and could not recover. Bob was able to bring back the whole ticket and saved me at least 30 minutes of time. The staff has always been great at solving problems (even self induce by me). Thanks

Vorteile: ease of use and support

Nachteile: nothing

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.9.2016