Wer nutzt diese Software?

Unternehmen, die Kundendienst anbieten und Anruf- und E-Mail-Tracking-und Helpdesk-Software brauchen.

Durchschnittliche Bewertung

25 Bewertungen
  • Gesamt 4.3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.3 / 5
  • Kundenservice 4.2 / 5
  • Funktionen 4.2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 395,00 $/einmalig
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Resource Dynamics
  • http://www.resource-dynamics.com
  • Gegründet 1994

Über Total Support HelpDesk

Tele-Support-HelpDesk ist eine Software für Unternehmen, die Anrufe und E-Mails für den Kundenservice oder Helpdesk-Support übernehmen und von Anfang an Issues verfolgen möchten. Mit mehr als 900 Installationen in fast 35 verschiedenen Ländern ist HelpDesk vielseitig, leistungsstark, einfach zu bedienen und äußerst preisbewusst. Errichtet in E-Mail-Unterstützung von SSL für POP, IMAP und GMail.

Total Support HelpDesk Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Total Support HelpDesk

Excellent Application

Bewertet am 2.2.2017
Amie L.
Customer Support Manager
Umweltdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use this application for a Support Call Center and it works great! We're able to track open/closed tickets with ease. Field customization really helped this application integrate with our existing processes. The bug tracking feature is a great way for us to link specific tickets to open software issues. There are only 2 features we wish it had: 1) the ability to open multiple tickets at once. This would be a nice addition for our constantly multi-tasking staff. 2) the ability to merge/link tickets together.
Their support and sales staff are very easy to work with and are always helpful when we have questions!

Vorteile: The ticket itself. Works well for our team to review open issues.

Nachteile: Not able to have multiple tickets open at one time. Would be a nice feature to help us multi-task better.

Tracking customizations

Bewertet am 21.10.2016
Per G.
Senior Application Engineer
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Tele-Support HelpDesk helps me track software customizations I make for our customers. There´s a lot of e-mail correspondence going on at every inquiry (over years) and with Tele-Support HelpDesk I can keep track of everything. It has helped me in cases when unsatisfied customers complain over something, then I can easily go back in the history and see what´s been agreed earlier so wew can sort things out.

Vorteile: The tracking of all e-mails.

Nachteile: The e-mail client can be improved.

TelSupport Helpdesk user since late 90's

Bewertet am 7.2.2017
Ronald H.
Director of Technical Services
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The product has always been stable and provides an intuitive interface that allows our engineers to simply create and link tickets. The ability to look at previous tickets and provide reports has been instrumental in our ability to quickly and thoroughly support our customer base.

Vorteile: Simple intuitive interface with quick access to historical tickets related to a customer.

Nachteile: would love to have a keyword search across all of a customers records

"Help" is exactly what it does!

Bewertet am 21.9.2016
Felipe C.
Technical Support Specialist
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The reporting features provide excellent overviews with minimal effort, and looking up RMA/Inquiries is a breeze. This software simply makes my job easier, what more could I ask for?

Vorteile: Secure, fast, and simple. It's packed with features but you aren't drowned in a UI that you can't manage and navigate. Very easy to learn how to use.

Nachteile: There aren't really any issues that I would consider a "con", at least that I've personally ran across quite yet.

Feature-Filled Help Desk Software

Bewertet am 28.9.2016
Geremy F.
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have been using the Tele-Support Helpdesk software for years now and it is a great well rounded software that has a lot of features, but is still great at it's main purpose, which is to create and store Support Tickets. There are also lots of customization options so it can be tailored to your specific needs. In addition, a lot of information can be accessed within each support ticket so you don't have to go searching everywhere. Configuring the program may not be the easiest, but it's in no way the hardest to learn, plus their customer support can help you along the way. The reporting software is also decent, but since we have the SQL module, we can create our own customized reports ourselves as well. Overall, I recommend you give this software a try if you need a robust, feature-filled Help Desk solution.

Vorteile: Ability to Create RMA/Bug Tickets
Ability to Customize the Support Tickets with Customized Fields and Tabs
Good Customer Service
Able to Export Reports to PDF
Ability to add Customized Knowledge Base
E-mail Notifications

Nachteile: Reporting Function could have more Features/Advanced Customization
A little difficult to learn how to customize at first, but if you need any help, their Customer Service is good.

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