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Was ist CIS Utility Billing?

CUSI bietet weltweit Kundeninformationssysteme, Betriebskostenabrechnung, Buchhaltungs- und Arbeitsressourcen-Management an. CUSI entwickelt, implementiert und unterstützt eine umfassende Reihe von Technologielösungen bei der Verwaltung der betrieblichen Anforderungen von Versorgungsunternehmen und lokalen Behörden. Heute nutzen über 1.100 Unternehmen aus den Sektoren Wasser, Abwasser, Gas, Elektro und Abfallwirtschaft CUSIs Windows-, SQL- und .Net-Anwendungen, um ihre betrieblichen Anforderungen zu erfüllen.

Wer verwendet CIS Utility Billing?

Versorgungsunternehmen, Wasserunternehmen, Kanalunternehmen, Elektrounternehmen, Gasunternehmen

Du bist nicht sicher, ob CIS Utility Billing das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CIS Utility Billing

CIS Utility Billing

4,6 (165)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
27
1
4,6 (165)
4,6 (165)
4,7 (165)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
40
Keine Integrationen gefunden
4,7 (62)
4,6 (62)
5,0 (62)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CIS Utility Billing

Muni-Link
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Rechnungsmanagement
Transaktionshistorie
Rural Billing
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Nutzungs-basierte Abrechnung
Online-Zahlungen
El Dorado Utility Billing
Am besten bewertete Funktionen
Nutzungs-basierte Abrechnung
Transaktionshistorie
Zählerdatenmanagement
Dynamics Billing
Am besten bewertete Funktionen
Nicht gemessene Abrechnung
Nutzungs-basierte Abrechnung
Zählerdatenmanagement
QuikWater
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
authorize.net
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Tridens Monetization
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung
Rechnungshistorie
Skybill Utility Billing
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
AMCS Utility Billing
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über CIS Utility Billing

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
32%
3
4%
1
1%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Utility Billing Software

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The technical support staff is AMAZING! Very knowledgeable and professional. There are so many options and functions with this software. It is very detailed and there are so many different modules to help manage every aspect of the business. It also has very detailed reporting functions.

Nachteile:

Sometimes the program takes a little longer to load information, specifically during memory intensive processes such as calculating bills or running detailed reporting with a lot of criteria.

Matthew
Manager in USA
Versorgungsunternehmen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Product, Even Better People

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We have been able to streamline a lot of archaic processes by utilizing the modern features in the software.

Vorteile:

The software is great but the biggest pro are the people. From tech support to managements to our Account Executive. Everyone goes above and beyond to at least get you an answer to your question, problem, or concern.

Nachteile:

Updates. We usually like or want the features or enhancements that are released but I don’t want to request an update every other week.

Steve
Executive General Manager in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Less than stellar

1,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Product tracks accounts very well and includes a plethora of options for customer information. The software is relatively easy to use and priced well.

Nachteile:

Their payment system integration was not compliant with PCI DSS standards at the time we used this product. Big problem!

Antwort von Continental Utility Solutions

vor 3 Jahren

Hey Steve, I just wanted to let you know we are actually PCI Out-of-Scope. We process payments via a process known as tokenization. All sensitive payment information is routed to our merchant service provider. This allows us to process ultra-secure payments without ever storing any sensitive payment information.

Erica
Office Supervisor in USA
Versorgungsunternehmen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sowco Water

5,0 letztes Jahr

Kommentare: CUSI has great tech support. I think that’s yalls big positive😄

Vorteile:

This software is very easy to use and get the hang of. Tech support is top notch.

Nachteile:

Wish I could see the balances at first glance on shutoffs. Other than that, I don’t have many issues.

Pam
Principal Account Clerk in USA
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

One of the best decisions we have made! Wish we had made it sooner!

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I work for a small municipal water utility with about 1700 accounts. After having used an older billing system, with very high maintenance fees, for 15 years it was time to make a change. I did my homework and recommended to the Board the change to CUSI. I could not be happier that they agreed. The conversion process was painless. This was due to solid preparation and CUSI's own Steve Romine, who led the project.

Besides the very knowledgeable staff that did the conversion CUSI has very capable, patient and pleasant people on the customer service and tech side. I have made calls for assistance and they made it a breeze. In 9 months I have called 2 times and the issue was resolved immediately. Another important thing to mention regarding their help line is that if you have another person waiting with you, perhaps an IT person that you are paying, CUSI will move you to the front of the queue so that the person you have waiting is not waiting long and you are not paying more than you have to. Sounds like a small thing but it's that understanding of their customers that impresses me.
The cost of this software is very reasonable, more than reasonable I think when you consider the ease of use and what it is capable of. I would urge anyone considering new billing software to look at CUSI. I not only looked at it I went out and visited other municipalities and spoke to the people that use it. Every single one was on board with this software for the same reasons I have stated above. We will be implementing the web portal and web payments in the 2nd quarter and I am looking forward to doing that. I have every confidence that it will go smoothly.