Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 15,00 $/Monat
  • Preisinformationen perpetual license available
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows

Angaben zum Hersteller

  • Tweakservers
  • http://www.tweakservers.com

Über SmarterTrack

Windows-based help desk tool for tracking customer service issues as well as managing miulti-location customer communications.

SmarterTrack Funktionen

  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für SmarterTrack

SmarterTrack is a good cost effective tool for handling support tickets coming from outside your org

Bewertet am 13.3.2018
Chase H.
Client Relations Specialist
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: SmarterTrack is a good cost effective tool for handling support tickets coming from outside your org. I like the way tickets can be assigned to people or teams and the ease of use (canned replies, etc.). It also has good reporting and data if utilized.

Nachteile: It is fairly rigid and things like tags or task types are more difficult to use. It doesn't connect with outside email so notifications are limited. While tickets can be transferred to different people or teams, there isn't a good way to keep visibility into those items.

Great Bug &Y Update Tracking

Bewertet am 16.3.2019
Brian T.
Owner
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Bugs and enhancements may be may be emailed directly into the system by customers.

Nachteile: I don't have any complaints. SmarterTrack has been great.

Excellent Support Ticket Tool!!!

Bewertet am 31.7.2018
Verifizierter Rezensent
Vice President, Operations
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Great Support Ticket tool, with knowledge base, chat, user/agent support, queue, reminders, auto-responses, you name it. Very reasonably priced, have used this for many years.

Nachteile: I used to have some difficulty with configuring auto-response emails, but there have been a ton of improvements - SmarterTools has done a great job!

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