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Was ist RecDesk?

RecDesk bietet nutzerfreundliche Software für das Freizeitmanagement. Die cloudbasierte Plattform vereinfacht die Art und Weise, wie Freizeitorganisationen mit den für sie wichtigen Informationen arbeiten und diese verwalten. Die Anwendung wird von Recreation Departments, Wassersportzentren, Gemeindezentren, HOAs, YMCAs und Jungen- sowie Mädchenvereinen in 44 US-Bundesstaaten und Kanada eingesetzt.

Wer verwendet RecDesk?

RecDesk, der führende Anbieter von nutzerfreundlicher Freizeitmanagementsoftware, wird von Freizeitabteilungen, Gemeindezentren, Hauseigentümerverbänden (HOAs), Wassersportzentren und verbundenen gemeinnützigen Organisationen verwendet.

RecDesk Software - 1
RecDesk Software - 2
RecDesk Software - 3
RecDesk Software - 4

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RecDesk

RecDesk

4,6 (99)
2.950,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
2
4,6 (99)
4,7 (99)
4,8 (99)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4,0 (18.587)
4,0 (18.587)
4,1 (18.587)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RecDesk

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Eventplanung
Veranstaltungsmanagement
Amelia
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
TeamSnap
Am besten bewertete Funktionen
Kommunikationsmanagement
Team-Management
Terminplanung
Mindbody
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Cogran
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Onlineformulare
Zahlungsabwicklung
ACTIVENet
Am besten bewertete Funktionen
Facility-Management
Mitgliedschaft-Management
Registrierungs-Management
Adobe Acrobat Reader
Am besten bewertete Funktionen
In PDF umwandeln
PDF-Konvertierung
PDF-Leser
MyRec.com
Am besten bewertete Funktionen
Online-Anmeldung
Registrierungs-Management
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über RecDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
25%
3
7%
Heather
Operations Manager for Parks & Recreation in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Working with RecDesk has helped us streamline the registration process for our staff and customers.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The ease of use. It is intuitive to use, which makes training new staff super easy. It is also simple for our customers to use the community portal. The staff and the consumers love that once their household information is saved it makes registration simple and quick. Our staff loves everything about the software. We are constantly impressed with the new features that are added on a regular basis. Often we'll be wishing for an improvement on something and before we can ask about it they make it happen! We are so happy we chose RecDesk over it's competitors! They can't be beat for customer service and price!

Nachteile:

The only thing I don't like about the software is people can create multiple profiles. I wish there was a way it recognized a person's email or mailing address and alerted them they already have a profile with us.

Antwort von RecDesk

vor 7 Jahren

Thanks for the review Heather. We do have duplicate account detection that will do just what you ask - Maureen will contact you about activating it for your account!

Michaela
Program and Resource Development Assistant in Kanada
Einzel- & Familiendienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Would never use anything else!

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Overall, this has been a game changer for us and I am very pleased with the program. I really don't have anything negative to say as we love the program here. We also love that they are always evolving and updating things. Thank you!!

Vorteile:

- Programs management and how easy it is to create them. Love the feature of "create one just like this" - saves us so much time! - I personally LOVE flex forms and we utilize this for many different programs. I higly recommend that people use Flex Forms. - The dashboard is a great tool when you want to see any changes quickly that have happened recently. I like to use this after a program is posted or after sharing the registrations to see popular times people sign up and how many.

Nachteile:

- I wish we could also search by first name - It would also be nice to add photos for promotional purposes in the programs

Courtney
Clerk in USA
Bürgerliche & soziale Einrichtungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Recdesk Review

3,0 vor 11 Monaten

Kommentare: We are a City and use recdesk city wide. I like the ease of use for the program.

Vorteile:

The extensive database. The ease of member registrations.

Nachteile:

Not having the ability to use memberships and Point of sale together.

Kendyle
Executive Administrator in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall, I enjoy RecDesk. It makes it easy to track programming revenue, print daily reports, and create reservations.

Vorteile:

I like how easy RecDesk is to use and understand. The support team does a great job of providing training videos and answering questions quickly.

Nachteile:

I do not like that for every transaction, users need to create an account to register for a program or reserve a site. Some community members find it to be a hassle, but it is easy to make an account.

Antwort von RecDesk

vor 2 Monaten

Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We’re thrilled to hear that you had a great experience with RecDesk. Your kind words and support mean a lot to our team. We’re constantly striving to provide the best possible experience for our customers, and it’s rewarding to know that we’ve met your expectations. If there’s anything else we can do for you, or if you have any suggestions on how we can continue to improve, please don’t hesitate to reach out. We’re here to help! Thank you again for your valuable feedback and for being a part of our community.

Laura
Office Manager in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Review from Office Manager at Lyons Recreation Department

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Overall it's a great program and there is a lot that can be customized to our liking.

Vorteile:

There are several things about the software that I do like. Some of the Program/League features are a little easier than CivicPlus..

Nachteile:

I really do NOT like that our patrons can't make partial payments on their rentals and/or sports fees if they are paying online at home or on the go.