Was ist paskr?

PASKR ist eine cloudbasierte Baumanagementlösung, die für jedes Mitglied deines Bauteams entwickelt wurde, um auf große Projekte zu bieten, diese zu bauen und zu verfolgen. PASKR bringt Effizienz, Transparenz und Verantwortlichkeit durch die Rationalisierung von Backoffice- und Außendienstvorgängen. Nutzer können auf alle projektbezogenen Informationen über jedes mit dem Internet verbundene Mobilgerät, über Tablet, Laptop oder Desktop zugreifen.

Wer verwendet paskr?

General- und Unterauftragnehmer sowie Eigentümer und alle Mitglieder des Finanzteams, die für sehr große Projekte benötigt werden.

paskr – Details

paskr

2004 gegründet

paskr – Details

paskr

2004 gegründet

paskr – Videos und Bilder

paskr Software - 1 - Vorschau
paskr Software - 2 - Vorschau
paskr Software - 3 - Vorschau
paskr Software - 4 - Vorschau
paskr Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie paskr vergleichen

Startpreis

425,00 $/Monat
Nicht verfügbar
Nicht verfügbar
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja

paskr – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von paskr

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotserstellung
  • Angebotsmanagement
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsänderungsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Direkter Vergleich
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Filesharing
  • Formularerstellung und -design
  • Für die AEC-Branche
  • Gebot-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Datenbank
  • Lieferanten-Management
  • Materialforschung
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Projekte
  • Mobiler Zugriff
  • Prognose
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • RFP-Management
  • Rechnungsmanagement
  • Subunternehmen-Management
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrolle

Siehe die vollständige Angebotsmanagement Software für Bauunternehmen Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotserstellung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsänderungsmanagement
  • BMI-Modellierung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Elektrische Schätzung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Für die AEC-Branche
  • Gebot-Management
  • HLK-Schätzungen
  • Historische Datenbank
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kalkulationen für Klempnereien
  • Kosten-Datenbank
  • Kostennachverfolgung
  • Kostenschätzung
  • Materialforschung
  • Mehrere Projekte
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projekt-Workflow
  • Projektbuchhaltung
  • Projektmanagement
  • Projektschätzungen
  • Projektvorlagen
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Schätzung
  • Statusverfolgung
  • Subunternehmen-Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Visueller Zusammenbau
  • Was-wäre-wenn-Analyse
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Siehe die vollständige Baukostenkalkulation Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Auftragnehmer-Management
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsänderungsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Budgetverfolgung / Auftragskostenrechnung
  • CRM
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Fortschrittsverfolgung
  • Für die AEC-Branche
  • Gebot-Management
  • Genehmigungsmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Gewerblich
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Projekte
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Zugriff
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektplanung
  • Projektschätzungen
  • Projektzeiterfassung
  • RFI und Vorlagen
  • Schätzung
  • Statusverfolgung
  • Subunternehmen-Management
  • Terminplanung
  • Timesheet Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Wohngebäude
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige Baumanagement Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsänderungsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Für die AEC-Branche
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Gebot-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Planung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostenschätzung
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Projekte
  • Mitarbeiter-Kalender
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektplanung
  • Projektplanung
  • Projektschätzungen
  • Projektvorlagen
  • Projektzeiterfassung
  • Ressourcenmanagement
  • Statusverfolgung
  • Subunternehmen-Management
  • Timesheet Management
  • Umschuldung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Siehe die vollständige Bauplanungssoftware Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsänderungsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • Fortschrittsverfolgung
  • Für die AEC-Branche
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Gebot-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Job-Planung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundennachverfolgung
  • Käufermanagement
  • Leadmanagement
  • Pipeline-Management
  • Prognose
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • Projektzeiterfassung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Schätzung
  • Subunternehmen-Management
  • Terminplanung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vertriebszulassung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Siehe die vollständige CRM Software für Bauunternehmen Liste

Alternativen für paskr

Mehr Alternativen zu paskr

Erfahrungen mit paskr

Alle 98 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
43
4
41
3
8
2
4
1
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brett R.
Brett R.
Senior Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

PASKR review

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We love it. Invoices and time card merge with Quick book, some errors but at least most of the data gets transferred, account just needs to verity all the info is correct instead of entering all of it.

Vorteile:

We have used for almost 3 years. We use the program everyday. Our site supers use it as much as the PMs and accounting. Pretty easy to learn. When there are issues their IT is on it right away. We use it primarily for Time cards, estimating and contracts, although there are lots of other features.

Nachteile:

It does not work as well with I Phones as well as android. We have some issues with time cards and daily reports when the supers are on an I phone. Although they are updating all the time, so I hope they find a solution soon

Mark T.
Vice President in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Paksr Project Management

4 vor 2 Jahren

Kommentare: We have used it for about one year with the firs several months using the program for bid management, we are just now getting into the meat of the application for pay apps, submittal tracking, RFI's, etc. Most of these tasks are straight forward and easy to use.

Vorteile:

Very comprehensive application with mobile and desktop (web browser) applications. Cloud based allowing all users to stay up to date with, and share project information. Customer service/training for the most part is excellent.

Nachteile:

In consistent user interfaces between desktop (web browser) and mobile applications. Some modules are a little bit awkward to use. Inability to add contacts and cost codes on the fly.

Antwort von PASKR

vor 2 Jahren

Mark, thank you for taking the time to leave a review on your experience with PASKR. We're glad to hear you found the tasks straight forward and easy to use your first year with us. Over the next 6 months, we are working on being able to add contacts and cost codes available everywhere. We appreciate your suggestions and are glad to provide an easy to use software for you and your company to use!

Leanne K.
Finance Manager in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Paskr saves time

3 vor 5 Jahren

Kommentare: Our PM team has seen increase in productivity due to using Paskr. The bidding module saves time & is excellent for managing invitations & compiling sub bids. Paskr is fundamentally a solid tool for tracking the project's bottom line, housing documentation, & overseeing progress. There are endless possibilities for growth/improvement within the software with respect to document control, reporting, & accounting connectivity. Innovations can't come fast enough, as we are excited for the potential we see in Paskr.
The staff at Paskr has bent over backwards to please us & train our staff on Paskr processes. They are attentive & responsive to both us & our contacts. L1 needs more training to avoid providing misdirection. The support staff is amazing, but limited by the program itself & its functionality. More often than not our requests are left with "future enhancement" as a response.
As with any software there is a learning curve. We are slowly learning the Paskr process & developing work-arounds for its limitations. The platform is rudimentary & user-friendly but not necessarily intuitive. Therefore, it takes time to learn its idiosyncrasies (thank goodness for the chat feature).
Features & functionality are lacking from my perspective (accounting) as I rely heavily on reports. All reports are in pdf format & not customizable or interactive. Developing reports that allow you to click on figures & see what is behind them would be a huge leap in functionality for both the PM & accounting depts. Printing pdf reports & manually searching for data to audit is very time consuming for accounting & leaves the PM blindly accepting his/her entries.
The QB web connector is what drew us to the product over others, however it is very basic & requires manual massage of data to correct some glitches in the data transfer. Again a time consuming process (yet still quicker than our prior fully manual system).
Example of an area needing enhancement that would have tremendous impact: dashboard calendar. It could be a highly effective tool for PM team if it integrated task from all project for which they were assigned, allowing them to have full view from a single pane of glass.
Overall we are better with Paskr than we were before it. There is potential for Paskr to be so much more. As it improves our productivity will also improve, as will our staff's ability to convey the pulse of the business to our owner which was our primary reason for selecting Paskr software.

Vorteile:

Bidding, billing, chat support, training library

Nachteile:

reporting, contact database, sales tax

Antwort von Paskr

vor 5 Jahren

Thank you for the great detailed review. We appreciate your feedback and it has been valuable to us as we continue to move forward and develop new features and enhancements to features. We are so glad that you have experienced growth and improvement following our simple processes. We continue to look forward to a great team relationship with Locus Construction, LLC. Your Paskr Team

Dustin A.
Project Manager in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

PASKR Review

5 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall, we are very satisfied with the software. I would say the best part of PASKR, which is not so much the actual software, but instead the customer service. Traci, who has been our onboarding specialist, has done an incredible job for us. 99% of the roadblocks we run into or items we suggest to be added to the software has been addressed by her coaching or her working with her programmers. This is NOT typical with say a Procore for example. With them, its a take it or leave it type of software which steered us away when we looked into it.

Vorteile:

What I like most about this software is how it is the most all-inclusive project management software that we have seen or dealt with. That aside, the time saved from contracts to Change Orders is huge for us. As mentioned before, our way of doing things before was a thing of the past. So many things were wrong with the way we did things so this helps us better organize our documents and stay more focused on running our projects.

Nachteile:

I would say that we do not foresee ourselves using the scheduling piece of this software. It is not capable of doing things like Microsoft project is. Its not a huge deal as we just upload our MP schedules into PASKR once they are built.

Beau J.
Project Manager in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

PASKR Review

5 vor 9 Monaten

Kommentare: Paskr has helped us standardize our subcontract management and payment process.

Vorteile:

Overall user interface is clean and easy to navigate and learn. The project budget is where all project start and it is easy to set up and establish the project budget in the project budget worksheet. Subcontract Management is also streamlined and is project specific and is very easy to update and edit the subcontract template for each subcontractor on the project and send off for electronic signature.

Nachteile:

Scheduling feature is clunky and does not work well with updating from the daily report section of the mobile app. However, I have seen a glimpse of the new product in alpha testing phase prior to its beta release and it has been improved drastically. So cannot wait for that release!