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Was ist WellSky Personal Care?

ClearCare bietet nicht-medizinischen Hauspflegeagenturen eine einfach zu bedienende, webbasierte Software. Sie umfasst einfache Planung, integrierte Telefonie, Zwei-Wege-Kommunikation mit Betreuer*innen und Marketingtools für mobile Vermarkter*innen. Hunderte privat zu zahlende Hauspflegeeinrichtungen berichten davon, dass die Software einen effizienteren Betrieb und Geschäftswachstum ermöglicht hat.

Wer verwendet WellSky Personal Care?

Private Hauspflegedienste und privat zu zahlende, nicht-medizinische Hauspflegedienste in Nordamerika.

WellSky Personal Care Software - 1
WellSky Personal Care Software - 2
WellSky Personal Care Software - 3
WellSky Personal Care Software - 4
WellSky Personal Care Software - 5

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WellSky Personal Care

WellSky Personal Care

4,4 (261)
12,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
14
1
4,5 (261)
4,0 (261)
4,3 (261)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
104
1
4,5 (119)
4,7 (119)
4,8 (119)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu WellSky Personal Care

BOSSDesk
Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Generations Homecare System
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung und Statistik
Echtzeit-Reporting
Mobiler Zugriff
AxisCare
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Planung für Pflegekräfte
Terminplanung
eRSP
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Kundenmanagement
Planung für Pflegekräfte
AlayaCare
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Reporting
HIPAA konform
Workflow-Management
ContinuLink
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
HIPAA konform
Terminplanung
Aaniie
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Pflegeplan-Management
Verwaltung von Patientenakten
Suncoast
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Diagramm-Erstellung
Dokumentenspeicher
Alora Home Health
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Pflegeplan-Management
Terminplanung

Bewertungen über WellSky Personal Care

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
26%
3
6%
2
4%
1
3%
Melanie
Melanie
Recruitment Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzel- & Familiendienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love this system and it's always updating and getting better.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

There are too many features that I like about it. It's easy to use, easy to navigate through, easy to correct your mistakes. Positive changes are always being presented. I love the way it can keep track of time accruals to prevent overtime and the feature that helps find the perfect CAREGiver for open shifts.

Nachteile:

If you have a new user or someone does not pay close attention when changing a shift, they may change every shift that was scheduled at the same time instead of just that specific shift.

Andrea
Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Productivity increased with WellSky

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

WellSky Personal Care software is user friendly for our administrative and field staff. The real-time results that display missed visits, open visits, completed visits as well as tasks, makes our job easier in providing quality home care services. Wellsky improves productivity and employee and patient satisfaction. It is easy to run reports and check processes.

Nachteile:

The app for Wellsky periodically goes down.

Jessica
Owner in USA
Medizinische Praxis, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Worst Software Nightmare Ever!

1,0 letztes Jahr

Kommentare: I can't believe the level of incompetence and lack of care I've experienced with WellSky. It's almost like they don't even have real employees, just bots programmed to frustrate and annoy. My engineering ticket has been sitting there for ages, [sensitive content hidden] to be exact, and today is [sensitive content hidden], with issues that could potentially harm our clients. Day after day, month after month, we've submitted tickets pleading for help, but it's like shouting into a void.My staff is beyond fed up, clients and their families are on the brink of revolt, and all WellSky does is give me the runaround. I've had to hire extra staff just to navigate the mess this software has caused, and what do I get? A pathetic excuse named [sensitive content hidden] who pretends to "understand my frustrations" but conveniently forgets to follow up. It's like they're experts at dodging responsibility.And don't even get me started on their so-called "customer service." When you call, it's either an eternal hold followed by an invitation to leave a message that they'll probably ignore, or you get disconnected faster than you can say "horrible software." You'd think that submitting tickets online would yield some results, but surprise, surprise – nothing happens! It's like sending your complaints into a digital abyss.I'm not just disappointed; I'm appalled at the utter lack of professionalism and accountability from WellSky. Save yourself the headache, the heartache, and the money – stay far away from this nightmare company.

Vorteile:

At this point, nothing. It's glitchy and their customer service, engineering support, and tech support is beyond horrible. We experience a new issue every day with no way to resolve it.

Nachteile:

lack of professionalism and accountability from literally everyone at WellSky.

Jamie Lee
Senior Helpers Caregiver in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

General Field use

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Good overall. Few nuances. I have disdain for inaccurate reporting of data especially when it affects your pay. Keep it real and fix that

Vorteile:

Overall convenience but not 100%. Mileage is Not accurate. It undercuts mileage. Shows in meters. Definitely not accurate mileage reporting

Nachteile:

The mileage calculations are NOT accurate. When you get paid mileage and its undercut. Ethically this is not okay at all

Carlos
Director in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product for homecare management

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Ease of use and affordability. Online resources are a great help.

Nachteile:

Care plan section needs to be more customizable.