Was ist ClearCare?

ClearCare bietet nicht-medizinischen Hauspflegeagenturen eine einfach zu bedienende, webbasierte Software. Sie umfasst einfache Planung, integrierte Telefonie, Zwei-Wege-Kommunikation mit Betreuer*innen und Marketingtools für mobile Vermarkter*innen. Hunderte privat zu zahlende Hauspflegeeinrichtungen berichten davon, dass die Software einen effizienteren Betrieb und Geschäftswachstum ermöglicht hat.

Wer verwendet ClearCare?

Private Hauspflegedienste und privat zu zahlende, nicht-medizinische Hauspflegedienste in Nordamerika.

Wo kann ClearCare bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • ClearCare
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • ClearCare
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

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Englisch

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ClearCare

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
150,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
375,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

ClearCare Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Kundenmanagement
  • Pflegeplan-Management
  • Planung für Pflegekräfte
  • Terminplanung
  • Verwaltung von Patientenakten

Alternativen für ClearCare

SwyftOps is built by operators for operators. Our software is flexible and easy to use for non-medical and skilled care agencies.
Alora ist eine umfassende Cloud-basierte, All-in-One- Software-Lösung für die qualifizierte und nichtqualifizierte Gesundheitsbetreuung zu Hause.
Lösung für das Hauspflegemanagement, die Unternehmen bei der Besucherüberprüfung, dem Kundenmanagement, der Abrechnung und Gehaltsabrechnungsbearbeitung unterstützt.
Cloudbasierte Lösung, die die häusliche Krankenpflege durch Personalverwaltung, Zeiterfassung, Buchhaltung und mehr unterstützt.
Software für Hauspflege, die Pflegeeinrichtungen und Pflegekräfte bei der Planung von Besuchen, Kliniküberprüfungen, der Einreichung von Ansprüchen und der Abrechnung unterstützt.
FirstVisit is a home care scheduling software. Users can manage employee and client profiles, schedules, care documentation & payments.
Medflyt's award-winning digital ecosystem offers providers of any size the tools to streamline every facet of home care operations.
Ein cloudbasiertes, klinisches Point-of-Care-eGA-System für häusliche Pflege, Hospiz, Hauspflege sowie private und pädiatrische Hauspflegedienstleister.
Ein Homecare-System für die Verwaltung von Kundschaft und Pflegepersonal, die Terminplanung sowie die Rechnungs- und Gehaltsabrechnung. Uneingeschränkter Support und Schulung inbegriffen.
myEZcare EVV is an Electronic Visit Verification application for homecare and other agencies to track there caregivers and tasks.
An end-to-end software solution for Home Care companies. Domiciliary care agencies need this to run their entire business activities.
Billiyo empowers today's Home Health Care providers with the management and operational support they need to make lives thrive.
Home Care CRM solution that helps businesses manage electronic visit verification, patient coordination, billing, payroll, and more.

Bewertungen über ClearCare

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5 (245)
Benutzerfreundlichkeit
4,6 (245)
Kundenservice
4,4 (245)
Funktionen
4,3 (245)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0 (245)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
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Melanie U.
Melanie U.
Recruitment Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzel- & Familiendienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love this system and it's always updating and getting better.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

There are too many features that I like about it. It's easy to use, easy to navigate through, easy to correct your mistakes. Positive changes are always being presented. I love the way it can keep track of time accruals to prevent overtime and the feature that helps find the perfect CAREGiver for open shifts.

Nachteile:

If you have a new user or someone does not pay close attention when changing a shift, they may change every shift that was scheduled at the same time instead of just that specific shift.

Kelli T.
Human Resources Coordinator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Recruitment Review of Product

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I enjoy being able to have full access to my clients, caregivers, admin staff profiles in one place. Along with the billing and payroll. We are able to use multiple reports for any project and we can even generate our own personal reports and save them to use the next time.

Nachteile:

I have not had any issues with this program.

Jody A.
owner in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

clearcare

4,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

I like the weekly schedules and the reports

Nachteile:

they do not improvements as quickly as I would like

Mary M.
Director of Operations in
Öffentliche Sicherheit, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Large California Agency - WE DO NOT recommend ClearCare - Terrible Reporting/No Valuable Revenue Tracking for Multiple Reps

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We left Generations to Clearcare, because the staffing and payroll side of Clearcare was appealing. In retrospect, we regret the move. We own multiple businesses, and we use CRMs like Clearcare for all of them, and Clearcare fails in reporting and functionality. If you care about tracking your Sales Reps and their sales successfully and getting real numbers, DON'T USE CLEARCARE! Reasons:
1) if a referral source (person) moves from one organization to another, IF YOU MOVE THEM IN CLEARCARE TO A NEW COMPANY, ALL PAST REVENUE MOVES WITH THEM TO THEIR NEW COMPANY. This is a simple solution, and is crippling for revenue tracking. As everyone knows, referral source (persons) move ALL the time to different hospitals, ALFS, etc, and even work at more than one at a time. You have no options to inactivate a referral source (person) and then add a new one
2) You can not track Revenue by marketer, it is all linked back to the REFFERING ORG/PERSON, which can ONLY HAVE ONE OWNER. SO sales repA gets a referral from sales repB's source, ONLY SALES REP B gets the revenue credit.
3) Reporting for marekting is terrible - this is NO CRM, it is a glorified scheduling program. You can't use reporting elelments from different parts (for example, a field for Clients can't be reported with certain items related to the Referral source...the list goes on and on).
4) search capabilities have major bugs, which leads to MULTIPLE DUPLICATION of clients, caregivers, applicants, referral sources, etc, and causes a nightmare for larger agencies
5) Onboarding - ANDRIA IS AWESOME. Support if so-so, I give it a 2 out of 5, most are quite lacking in knowledge and know nothing about home care industry processes, databases, and offering solutions to the software downfalls. The support has obviously had little training and does not go through onboarding to understand the issues that new users will have, and which would give them a more robust view of Clearcare. Most of the time we just have to hangup because the support is so frustrating, and the emails...they just don't comprehend.

Vorteile:

The staffing/scheduling module is awesome, but most are.

Nachteile:

TERRIBLE reporting (especially marketing), restrictive customization (practically none), and just terrible customer service (outside of one gentleman and a lady, who was our onboarder).

Brandon B.
owner in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Home care review

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

The ease of which changes and scheduling can be done within the software. New admin staff can easily learn it.

Nachteile:

New feature requests often take years or go unanswered. I'd love to see a more functional ATS built into it.