FF&EZ

von FF&EZ Software

4.5 / 5 3 Bewertungen
FF&EZ

Wer nutzt diese Software?

Sole proprietor to large architecture, design and purchasing firms that need FF&E project management software for budgeting, creating presentations, writing specifications and, optionally, ordering.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 595,00 $/einmalig
  • Preisinformationen USD $595 to $8,950 based on number of users, license type, support option.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • FF&EZ Software
  • http://www.ffez.com
  • Gegründet 1990

Über FF&EZ

FF&EZ is a furniture, fixture, and equipment quoting and specification presentation tool for interior designers, architects and FF&E sales organizations. There are two basic versions: Design (covers budgeting, presentation, spec writing and ordering lists) and Design/Purchasing (include all features of Design but produces, tracks and invoices numbered purchase orders. Basic capabilities for exporting data at specific milestones are available.

Spotlight_media_placeholder

FF&EZ Funktionen

  • Automatisierte Angebotserstellung
  • Katalogmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Preismanagement
  • Produktkonfigurator
  • Rabattmanagement

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für FF&EZ

Great FF&E program

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.11.2018
Judith G.
Sr. Designer/Project Mg.
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The benefits of this program are great to manage from design to budgeting to purchasing to tracking. Also, the response from the support team is second to none.

Vorteile: This program does every in one program. I love the fact that I can clone a "whole" project and save time from recreating the same items.

Nachteile: Wish I could alter report options to tailor more to what I need exactly. I also wish it had an "undo" option lol

Very Satisfied

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.11.2018
Greg E.
General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: When I started my first renovation I was lost trying to get everything on Excel spread sheets. Every guest rooms was a different size, and because of this I needed to buy 30 different sizes of same item. I needed to get the correct in the correct room, and ultimately make sure that i did not order the wrong amount or size. FF&EZ kept me organized and on point. THIS SOFTWARE CHANGED MY LIFE...

Vorteile: Simplicity of teaching myself how to use the software!
The fact that you can enter thousands of items into the program & have it spit out the data in hundreds of different ways to get the information needed for contractors, owners, design, construction, purchasing, punch lists, and so much more...

Nachteile: Not really a con. due to the fact the software is so affordable and it is an easy work around. Would love to see it cloud based one day.

Lies weitere Bewertungen