DialogTech

von DialogTech

4 / 5 8 Bewertungen
DialogTech

Wer nutzt diese Software?

Enterprise marketers and digital agencies

Durchschnittliche Bewertung

8 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Bedienkomfort 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • DialogTech
  • http://www.dialogtech.com/
  • Gegründet 2005

Über DialogTech

DialogTech is the world leader in call analytics for marketers. Each day consumers call businesses by the billions, and those callers convert to customers at the highest rates. We help connect calls to the customer journey.

Powered by AI, DialogTech attributes calls to your marketing, showing you exactly how these conversations impact the customer journey. We provide actionable analytics and technology to generate more calls at a lower cost, personalize call experiences, and drive revenue.

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DialogTech Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interactive Voice Response
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Call Center
  • Mehrfache Skripts
  • Stimmenanpassung
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umfrage-Management
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • A/B-Tests
  • Analytics/ROI Tracking
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

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Die hilfreichsten Reviews für DialogTech

Overpriced by at least 75% of competitors and with fewer features.

Mit Google übersetzen Bewertet am 17.5.2018
Nancy Moore
Senior Analyst, Digital Marketing
Lewis Media Partners
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
1/5
Gesamt
1 / 5
Bedienkomfort
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: There are not any pros when I think of this product compared to it's competitors. I researched a few other call tracking solutions and all were better and cheaper.

Nachteile: The service is overpriced and it takes 2.5 months to even get out of a "month to month" contract. Their competitors are 75-90% cheaper and offer more reporting, data, functionality. There are better models with better customer support out there.

Antwort des Softwareanbieters

von DialogTech an 25.5.2018

Nancy, we're sorry to lose a longtime customer of our legacy platform and appreciate your business through the years. DialogTech has made significant investments in our services that extend well beyond simple call tracking, with our new platform now including unique functionality such as AI-driven, actionable conversation analytics, advanced contextual call routing, and omni-channel marketing dashboard visualizations. We wish you the best and hope you consider DialogTech again in the future as your needs evolve.

I recommend Dialogtech to all companies I work for!

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.8.2018
Kelsey Demers
Ecommerce Specialist
Black Hills Federal Credit Union
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
4/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I have used Dialogtech since it was Ifbyphone. Now that I know the system well, I recommend it to all of the companies I work for. So many companies have a lack of insight on their phone call data when performing marketing campaigns. Using call tracking, figuring out the ROI of our campaigns is even easier. Customer service, in my experience, has been fantastic.

Nachteile: I don't really have any dislikes of the product.

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