inConcert Allegro - Voice CC

inConcert Allegro - Voice CC

von inConcert

Wer verwendet inConcert Allegro - Voice CC?

Call Centers and Contact Centers specializing in subcontracting, healthcare, banking and finance, education, retail, telecommunication, customer service, collection, telesales.

Was ist inConcert Allegro - Voice CC?

inConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software as an all-in-one platform, cloud-based or on-premise that helps your contact center, or call center to provide an excellent customer experience, whatever the channel through which they communicate.All of the platforms functional components have been developed by inConcert, including inbound and outbound voice, CTI, dialer, IVR, recording, quality, monitoring, reports, messaging, etc. Fully integrated with your business processes.

inConcert Allegro - Voice CC – Details

inConcert

http://inconcertcc.com

Gegründet 2001

inConcert Allegro - Voice CC – Preisübersicht

inConcert Allegro - Voice CC bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für inConcert Allegro - Voice CC findest du unten.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

inConcert Allegro - Voice CC Funktionen

Call Center Software
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anruftext-Aufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat
Eskalationsmanagement
Gemischtes Call-Center
Inbound Callcenter
Kampagnenmanagement
Manuelles Wahlsystem
Outbound-Callcenter
Progressives Wählersystem
Prädiktive Wähler
Sprachdialogsystem (IVR)
Warteschlangenmanagement

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inConcert Allegro - Voice CC – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Jose M.
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.1.2017

"Very performant and omnichannel"

Kommentare: Is a very good software, flexible, open, friendly, that helps your productivity. Cloud or in your server. Includes everything!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.1.2017
Alberto elías S.
CIO
Informationsdienst, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2017

"Performs very well, very good features, outstanding customer service. "

Kommentare: Excellent product at a good price.

Vorteile: 1 .- We are getting better results in our operation than with our previous system.
2 .- The system is evolving rapidly and incorporating new features that we can really use.
3 .- The system is reliable, and well designed. Intuitive and easy to use.
3 .- The service is just great. They really understand the need to work side by side with their clients in order to drive customer satisfaction up. This is specially important during the adoption process.

Nachteile: They have their own way of doing things. Most of the time their service is great, but sometimes we need information or support that could be considered very basic, but for some reason is hard to get with inConcert. In certain specific situations (very rare), they could be very rigid.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2017
Marcelo B.
IT Infrastructure Architect
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018

"is a very nice software to adminstrations very intuitive "

Kommentare: the benefit are great because the business are happy to increase the contact and makes campaign of telesales or give support. the contactation growup like 50% with this software

Vorteile: the easy way to configure everything on the campaigns (inboud and outbound) chat, blendinng call, outbound engine etc

Nachteile: the support is very deficient the are good but the are to slow to answer to the issues that you explain

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.6.2018