AbanteCart

von AbanteCart

4.5 / 5 126 Bewertungen
AbanteCart

Wer nutzt diese Software?

Kleine bis mittlere Unternehmen, die ihre Online-Präsenz aufbauen oder verbessern und eine effektive eCommerce-Lösung betreiben möchten.

Durchschnittliche Bewertung

126 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $.01/einmalig
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • AbanteCart
  • http://www.abantecart.com/
  • Gegründet 2011

Über AbanteCart

AbanteCart ist eine kostenlose eCommerce-Anwendung, die von erfahrenen Enthusiasten entworfen, gebaut und unterstützt wird, die sich für ihre Arbeit und ihren Beitrag zum Projekt begeistern. Dies ist kein kommerzielles Projekt und es gab keine übereilten Entscheidungen oder Abkürzungen in der Entwicklung. Die Entwickler mögen, was sie tun und glauben fest daran, dass AbanteCart eine der besten und modernsten eCommerce-Plattformen ist.

AbanteCart Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Bestückung
  • CRM
  • Datensicherheit
  • E-Mail Marketing
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Management mehrerer Geschäfte
  • Mobiler Zugriff
  • Retourenmanagement
  • Reviews Management
  • SEO-Management
  • Vorlagen
  • Abgebrochene Verkaufsprozesse wiederherstellen
  • Bestandskontrolle
  • Katalogmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Produktbewertungen / Berichte
  • Produktkonfigurator
  • Rabatt-/ Gutscheinmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückerstattung-Management
  • Steuermanagement
  • Versand-Management

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für AbanteCart

It handles many options with no performance drop

Mit Google übersetzen Bewertet am 23.3.2018
Jacob H.
Administrator
Bekleidung & Mode, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall we got a system that is able to handle a rather large amount of options but perform very well on a cheap hosting solution. other than that it has all the features we can not live with out. or we have found third party options. as an example. the systems lack of HTML mail hendling, we have used mailchimp, wich can be purchesed for small amount of money and integrates via synchronization, and we have added a customer chat addon.

Vorteile: the biggest plus to us is that Abantecart is able to handle a huge amount of options without noticable performance draws. this is due to a flat option system that does not interchain each option into one product. but Abantecart still allows to set price, amount and so forth to each option. via a comprehensive jquery script, that handles stock, prices and so forth.
Abantecart has a very easy designer unterface for beginners. as its simply drag and drop. the only downside to this is that somethimes when adding blocks of the design get directed away from this design template. and has to maneuver back again.
it has in our eyes almost every feature you could wish for as a store owner. and with pretty good explanations too
We really love Abantecart. the thing that made us switch to Abantecart was the way it deals with product options. all others brands was not meeting our demands here. firstly other brands could not handle the amount of diffrent options. and or the ability to display color ot images. this Abantecart allows us to create a fulfilling webshop.

Nachteile: Abantecart has a rather small array of addons, and a pretty small community that is primarily centered arround making money and not helping with coding for free. but it seems like the developers are quiet active in the forums.
you are unable to communicate with the customers via the webinterface. and relying on e-mails from the customers. you can add notes to orders. but the customer is not able to reply unfortunately.
the newsletter is as i see it built to handle many customers. but lack html features, so no imges or other formatting of newsletters.
there are not many human made translations. but there is a library of machine translated languages and a very neat feature for translating every bit of text via the administration interface., allthough with some text it can be a little hard to guess where it belongs. but its only a matter of checking and trying again.

Simple yet very complete CMS. Perfect for our needs so far.

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.6.2018
Strategy
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It's free, easy to use, and secure.

Vorteile: This CMS has been very reliable to us so far. Very stable (but watch out when you upgrade), secure, and our customers love the frontend interface,. As a ecommerce website admin, it easily let me do my day to day work without issues. Backend interface is straightforward and simple. Other pros :
- translation (frontend) is easy
- built-in communication tool for our customers
- stable platform and secure
- reporting
- good extensions (but most of all are not free)
- multi-site manager

Nachteile: - Lack of decent templates even if our customers love the interface
- Few extensions compared to other CMSs
- Upgrades may be complicated sometimes (test everything, I mean everything)
- Lack of some integrations (payment processors, affiliates platforms, etc.).

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