InsideSales.com

InsideSales.com

von InsideSales.com

Wer verwendet InsideSales.com?

B2B-Vertriebsteams. Datengesteuerte Vertriebsorganisationen, die nach Vertriebsautomatisierung, KI, Vorhersage-Analyse, Kadenztools und Vertretersichtbarkeit suchen, um mehr zu verkaufen.

Was ist InsideSales.com?

Predictive Playbooks ist eine auf KI und Kadenz basierende Vertriebsanwendung für
strategische Vertriebsteams. Playbooks führt das Vertriebspersonal mit voreingestellten oder nutzerdefinierten Kadenzstrategien, namens Plays, durch die Kundenkommunikation, und ermöglicht mehr Effizienz und Effektivität, indem KI-Einblicke dazu geboten werden, wem und wie etwas verkauft werden soll, und wann Kommunikation mit der Kundschaft notwendig ist.

InsideSales.com – Details

InsideSales.com

http://www.insidesales.com

Gegründet 2002

InsideSales.com – Kostenübersicht

InsideSales.com bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

InsideSales.com Funktionen

Inside-Sales-Software
Anrufaufzeichnung
Automatische Einwahl
Dashboard
Datenmanagement
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Leistungsmanagement
Management der Anruflisten
AI / Maschinelles Lernen
Benchmarking
Data Mining
Daten-Vermischung
Empfindungsanalyse
Für die Bildung
Modellierung & Simulation
Nachfragevorhersage
für das Gesundheitswesen
Anrufaufzeichnung
Anrufergebnisse
Anrufüberwachung
FCC-Compliance
FTC-Compliance
Kampagnen-spezifische Anrufer-ID
Kontaktmanagement
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Rückruf-Terminplanung
Umleitung der Anrufe
Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung

InsideSales.com – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 34 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,5/5
Benutzerfreundlichkeit
3,7/5
Kundenservice
3,3/5
Funktionen
3,6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,3/5
Verifizierter Rezensent
Regional Manager
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2018

"Super fantastico pipeline management tool"

Vorteile: InsideSales.com is one of my favorite tools to use to manage our sales pipeline with all the features you need to manage, track, follow up, and contact leads. Plus they have a gamification feature for sales teams!

Nachteile: While InsideSales.com is a fantastic tool, it requires integration with a well known CRM which is costly and frustrating to be honest with all the other fantastic, but smaller CRM companies available.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2018
Verifizierter Rezensent
Sales Manager
E-Learning, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2019

"InsideSales.com Review"

Kommentare: Overall, if you have Microsoft Dynamics CRM and looking for a sales automation tool that will help your sales team, from the call to the email, InsideSales.com is your tool. The tool will help automate the sales prospecting process and help the sales team target specific leads, contacts and accounts.

Vorteile: - Integration with MS Outlook
- Out of the box and no extra cost integration with Microsoft Dynamics CRM
- Short implementation
- Short ramp time
- Ability to delete a play at the Manager view

Nachteile: - Once a play is live, you cannot add a step in the active play
- Inability to see the open or click percentage in the tool
- Cannot do round robin call monitoring
- Once a play is deleted in the tool, the play is still visible in the Microsoft Dynamics CRM dashboard

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2019
Mihai B.
IT Coordinator / Executive Assistant
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    1/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019

"Good if it works, terrible if it doesn't"

Kommentare: One of the support rep was terrible. I gave him a month and a half - two months to resolve our issues with me having to consistently call back, but for some reason, he's never available or knows how to call back. I've asked for a new support rep, but they said the team handling our type of account is small and haven't attempted to give me a new rep or resolve our issues. Additionally, a manager was supposed to reach out to me over the last 4 business days, but I haven't received a single call or email. Do not allow your workflow to rely on their services because you will most likely get screwed. We have almost 20 users and that's amazing that they handle our account this way.
Will definitely be looking for other Dialer and Inside Sales tools.

Vorteile: I liked that it was easy to use and train users.

Nachteile: Recorded voicemails was a little problematic with setting up, the dialer has intermittent click-to-dial issues 3-8 times a week, and the seek lists aren't working properly. We've had this service for several years and within the last year and a half, these problems have been persisting without any level of resolution. I've combated this issue with support more persistently over the last few months and they've been providing terrible follow-up. I could go on in paragraphs to describe how terribly they've been handling our issues over the last year+.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019
Kyle Y.
SDR
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2018

"Great for pointed/targeted campaigns!"

Vorteile: I enjoyed how quickly this organization added features to their Playbooks product. They make it easy to reach out with suggestions of how they can do better. Mostly, it has its strength in a "set it and forget it" campaign with highly targeted contacts. A group over 50 per campaign will bog down the process but it's great for knowing what to tackle during your day.

Nachteile: It can be very difficult to manage your campaigns but they have been working to fix this by enabling pauses of plays or contacts within a campaign. A few times we have had difficulties with Playbooks bogging down Google Chrome and causing it to crash, but those issues have been fixed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2018
Verifizierter Rezensent
Director of Product Innovation
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2019

"used as a calling software"

Kommentare: good for automated intelligent telesales, allows for segmentation and predictive modeling.

Vorteile: the dialer software plug-in integrated well with our crm and that was a very good addition, we were able to build custom lists based on our target market and customer profile automatically, even the dialing was fairly automated. We also tried using insidersales for adding intelligence and enrichment into our existing account base. that was okay but nothing great.

Nachteile: this is a good software if your sales volumes are high and heavily dependent upon telemarketing, else you would be investing a lot of money and time in a software that performs mediocre at best.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2019