AheevaCCS

von Aheeva

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AheevaCCS

Wer nutzt diese Software?

Outsourcing and insourcing Targeted positions: VP/Director Information Technology , Owner, VP Operations, Sectors: Banking, Insurance, Tourism, Transports, Operators, Internet Service Provider

Durchschnittliche Bewertung

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  • Bedienkomfort
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis $500/einmalig
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Aheeva
  • http://www.aheeva.com/
  • Gegründet 2003

Über AheevaCCS

The Aheeva software suite gathers all the features required for efficiently managing-contact centers: intelligent distribution of inbound and outbound calls, varied and high-performance dialing modes (predictive, progressive, preview), multilingual interface, unlimited number of detailed reports, unlimited number of routing scripts, quality control (remote and real-time listening), audio and video call recording, audio and video live monitoring, staff management.

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AheevaCCS Funktionen

  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call recording
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interactive Voice Response
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement