Wer nutzt diese Software?

Alle Unternehmen, die online buchen, wie Hotels, Therapeuten, Ausrüstungsverleih (Boote, Autos), Parkplätze, Ferienimmobilien, jegliche Dienstleistungen / Termine, Veranstaltungstickets, Konferenzräume, Tennisplätze

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.6 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 23,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Xtreeme
  • http://www.xtreeme.com
  • Gegründet 1997

Über Planyo

Das Buchungssystem wird unter anderem von Ferienimmobilien, Mietwagen, Hotels, Fahrschulen, Yachtcharter, Ärzten und Therapeuten, Konferenzräumen, Tennisplätzen, Parkplätzen, Eventtickets und vielem mehr genutzt. Du kannst sogar viele Websites in einer Metasite gruppieren. Die ersten 30 Tage sind immer kostenlos und unverbindlich. Kein anderes System bietet so viele Integrationen wie planyo (Website Builder, Accounting, MailChimp, Google Kalender und viele mehr). Es werden kostenlose iPhone und Android Apps angeboten.

Planyo Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für Planyo

An extremely powerful software suite with endless integration and customization potential.

Bewertet am 13.7.2017
Greg D.
Owner
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: A highly customizable booking engine and channel manager with resource-specfic credit-card merchant account processing.
Seamless and professional automated customer notifications.
Powerful and dynamic pricing.

Vorteile: The notification system is extremely powerful, and the numerous plugins for channel managing provide peace of mind over double-bookings.
A unique feature is the possibility of having one merchant account per resource for credit-card processing.
The system is reasonably priced and modular.

Nachteile: Reporting engine is lacklustre. The standard user interface is overly complicated. Although the pricing engine is powerful, there's no way of easily displaying prices without manually entering start/end dates/times.
Integration according to our specfic needs was complex and required a third-party.
A couple of unanounced system changes were made with a business impact.

A powerful rental software that nearly can handle everything

Bewertet am 19.2.2019
Erik S.
Founder
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The experience is solid, good. We did not find better rental software fitting our needs.

Vorteile: Planyo has so many features, that every crazy idea we had could be done with few clicks in Planyo.

Nachteile: The pros are the cons: The complexity of the possibilities by Planyo gives you chances to "do a few clicks" here and there. You might end to not understand every detail the software offers you. So you really have to go deeply into it and try to understand the complexity behind Planyo. Some support pages are not updated at the same moment as the software has been.
We run into some hidden limitations (number of resources). Those limitations should be published open according to our opinion.

Flexible booking system

Bewertet am 14.7.2017
Irene M.
Director
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Real-time management of my products and services. Direct online bookings.

Vorteile: Great flexibility in pricing and setting up booking criterias using the pricing manager module. Our business is fairly unique to our location so we can't just use an off the shelf system. Easy to link to a website. Very clear calendar view. Very responsive customer service/technical support team.

Nachteile: To make the most of the system, you need to be quite technical and computer savvy so it's taken a lot of research and trial and error to get the pricing correct however there are options to hire a third party expert to set this up.

A totally terrific product that saves staff time and maximizes revenue and reporting.

Bewertet am 14.7.2017
Josh R.
Operations Manager
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Planyo has helped us launch a new non-profit business. There are numerous out of the box features that have really come in handy. Each time we reach out to customer service the response comes within 24 hours and is comprehensive. I can scarcely imagine being more pleased with another solution.

Vorteile: Customizable reports!
API integration
Wordpress plugins
Integrated payment processors
Calendar integrations
Responsive customer service!
Custom admin privileges

Nachteile: So perfect and always improving, you'll never want to use another system! Wish the mechanisms were issuing refunds were automated. Wish it wasn't so easy to delete users without reservations.

Excellent system for the reservations of our rental company, have used it faultlessly for 3yrs

Bewertet am 13.7.2017
James K.
Director
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This enabled my business to take bookings in real time and secure customers which, in turn helped us grow

Vorteile: Easy to use and setup; logical and web based means access anywhere, including using the mobile app which is also handy

Nachteile: The only con for this software for our use is capturing the data taken from the booking system to put this into a rental agreement/contract is currently a manual process, though I'm sure there are ways around this that we haven't yet explored. Excellent bit of software though

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