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Was ist accessplanit?

Mit der Software für das Schulungsmanagement von accessplanit kannst du den Schulungsablauf von einer zentralen Plattform aus verwalten und dein gesamtes Unternehmen in die gleiche Richtung ausrichten. Auf diese Weise kannst du deine Kundenbasis begeistern, halten und erweitern.

Funktionalität: Kursmanagement, Ressourcenmanagement, automatisierte Kommunikation, Aufgabenmanagement, Finanzen und Rechnungsstellung, Online-Buchung und Zahlung, Verwaltung der Schulungsteilnehmer, Berichterstattung, CRM sowie Vertrieb und Marketing.

Geeignet für Schulungsteams, unabhängig davon, ob du Hunderte oder Tausende Kurse bereitstellst.

Wer verwendet accessplanit?

Führende Marken aus allen Marktsektoren, einschließlich Hochschulbildung, Öl- und Gas- und berufliche Entwicklung, die modulare Schulungen, öffentliche Kurse, Managed Services und Inhouse-Lernen anbieten.

accessplanit Software - 1
accessplanit Software - 2
accessplanit Software - 3
accessplanit Software - 4
accessplanit Software - 5

Du bist nicht sicher, ob accessplanit das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

accessplanit

accessplanit

4,6 (73)
250,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
83
8
4,4 (73)
4,5 (73)
4,8 (73)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,99 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
236
92
4,4 (12.662)
4,4 (12.662)
4,3 (12.662)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu accessplanit

Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Management von Performance-Auswertungen
Projektplanung/Terminierung
LearnWorlds
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Beurteilung-Management
Lernpfade/-verläufe
Constructor
Am besten bewertete Funktionen
Kurs-Tracking
Lernpfade/-verläufe
Portal für Lernende
Administrate Training Management
Am besten bewertete Funktionen
Kursverwaltung
Lernen im eigenen Tempo
Portal für Lernende
Microsoft Outlook
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
E-Mail-Überwachung
Inbox-Management
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Arlo for Training Providers
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Kursverwaltung
Registrierungs-Management
Tovuti
Am besten bewertete Funktionen
Gemischtes Lernen
Kurs-Tracking
Kursverwaltung
EventTitans
Am besten bewertete Funktionen
Eventplanung
Registrierungs-Management
Teilnehmer-Management

Bewertungen über accessplanit

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
33%
3
4%
John
John
Account Manager & Facilities Manager at Happy Ltd in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

New to accessplanit and enjoying it so far

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Very smooth - access to the sand box was given a few weeks back and we've been encouraged to play around with it and find our way round the system. The 3 conference calls/webinars I've sat in on have been good but are probably a bit too content-heave for 90 minute sessions - having less content in the allocated time would work better as we skipped a few exercises due to time constraints.

Vorteile:

The team have built exactly what we've asked for so accessplanit will allow us to move away from 3 different systems we currently use and use one streamlined provider with everything all in the same place which is not only far more convenient but will also save so much time!

Nachteile:

I've only played around in the sand box so far, not the real system so I'm not really in the best position to judge this and critique it negatively so far.

Antwort von accessplanit

vor 6 Jahren

Thank you for your feedback! It's great news that you have been able to centralise your training operations using the accessplanit system

David
VP of Operations in USA
Unternehmensberatung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Event Scheduling Software! Great Customer Support!

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall they are a fantastic company to work with and we are grateful to have found a platform that consolidated four previous platforms into one.

Vorteile:

We really enjoy the customization capabilities of the software that afford us the ability to adapt our workflow to the system very easily. The ability to have certain actions trigger automated results is key in managing our process. We also loved the implementation process and the highly skilled personnel at Accessplanit who are with us every step of the way

Nachteile:

There are some features missing from the functionality that we need for our process to run smoothly. The team has a very robust product feature rollout plan so we expect these to come out soon!

Matthew
Sales Advisor in UK
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Would reccomend

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I enjoy using this system, it works well for my job and would definetly reccomend

Vorteile:

Easy to use and navigate your way around

Nachteile:

Quite rare but there have been a couple times servers have gone down which stops you in your tracks but like I said, very rare

Katie
Training Operations Manager in UK
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fairly Good System For Simple Businesses

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Communication could be improved. When they identify a fault, sometimes we are left to find this our ourselves.
Overall, the system is good. But as we have quite a complicated range of products in our business it is not as easy to apply the system to this.

Vorteile:

The ability to have a tidy database where all users/companies are assigned to groups.

Nachteile:

Over the three years plus that we have had the software, our Account Manager has been great. However, I have mixed reviews regarding customer support. Whilst always very prompt to respond, sometimes it seems that they do not know the system very well.

Antwort von accessplanit

vor 5 Jahren

Thank you for your review. We're so glad that you are finding it useful to keep your databases tidy and up-to-date. As regards customer support, we can assure you that all the feedback we get is distributed internally and used to make improvements to our service.

Aamina
Customer Services Advisor in UK
Verbraucherdienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Access Planit Review

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall, the experience has been good. It is straightforward and manageable.

Vorteile:

We have to deal with a lot of event bookings when we are working, including dealing with cancellations, registrations, certifications, booking people onto courses- sometimes multiple people etc. You do have to learn how to do this but once you learn, it becomes easy to navigate and makes our jobs easier. It also provides satisfaction for the customer.

Nachteile:

It can sometimes be a bit slow when you are using it too much.