SmartLynx

SmartLynx

von SabreTooth Technologies

Wer verwendet SmartLynx?

SmartLynX is a fully integrated system that serves the needs of a variety of restaurant markets. Whether, quick service, fast casual, or fine dining, rest assured that SmartLynX can handle it.

Was ist SmartLynx?

Integrated back-office solution for the restaurant industry. Consists of a Restaurant Level Module, a Headquarters Module, Web-based Reporting Module, and Mobile Applications. Each module creates the ultimate solution to managing your restaurants operations.

SmartLynx – Details

SabreTooth Technologies

http://www.sabretoothtechnologies.com

Gegründet 1988

SmartLynx – Preisübersicht

SmartLynx bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für SmartLynx findest du unten.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

SmartLynx Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management

SmartLynx – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Kyle C.
Kitchen Manager
Restaurants, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2018

"Excellent business software. Used everyday to keep myself and business in order. Highly recommended."

Vorteile: Navigation throughout is extremely simple. Store business day view is amazing. Keeping the days labor, transactions, etc. all in order for easy usage. Inventory transaction tab makes my life, as a kitchen manager, so much easier. From counts to variance, absolutely perfect.

Nachteile: When a new employee has been put into the system it takes about a day for that individuals information to process through. This makes for an error at the end of the night, closing the business day.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2018
Blaine T.
General manager
Restaurants
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2018

"Very simple to use. Lacks some features that other similar softwares would offer. "

Kommentare: Daily up to date information about the business day.

Vorteile: Very simple to work with. Easy to train new team members to use. Does cut down on amount of time to open and close business days. Updates every 15 minutes showing sales and labor.

Nachteile: Software doesn't allow a deep drill down on inventory and how it relates to items sold. Software can only be used on file server, this makes counting inventory more complicated.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2018