Ticketbud

von Ticketbud

4.5 / 5 23 Bewertungen
Ticketbud

Wer nutzt diese Software?

Event planners of all experience levels that want to spend less on ticketing and more on what matters most to their cause. These planners also value quality products and the ability to customize.

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Ticketbud
  • http://ticketbud.com
  • Gegründet 2007

Über Ticketbud

Ticketbud is a user friendly, all-in-one event management and online ticketing platform with all-inclusive pricing and human customer support. Organizers are in control with flexible payout options providing early access to funds (daily, weekly or monthly payouts), powerful tools and integrations, comprehensive reporting and complete access to event data at no extra cost. With the flexibility to customize (including white-label solutions), event organizers worldwide trust Ticketbud.

Ticketbud Funktionen

  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Rabatt-/ Gutscheinmanagement
  • Teilnehmer-Management
  • Veranstaltungskalender
  • Wartelisten-Management
  • Website-Management
  • Abzeichen-Management
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Block-Management der Räumlichkeiten
  • Freiwilligen-Management
  • Gamifikation
  • Hochzeiten / Feiern
  • Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Sponsoren-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Umfragen & Feedback
  • Abzeichen-Management
  • Anwesenheitsmanagement
  • Eventregistrierung
  • Formular-Generator
  • Gruppenanmeldung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenregistrierung
  • Kontaktmanagement
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Registrierung der Aktivitäten
  • Registrierung vor Ort
  • Rückerstattung-Automatisierung
  • Self-Check-in
  • Umfragen & Feedback
  • Zahlungsabwicklung
  • Angebotsmanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Customer Data Management
  • Kartenverkauf vor Ort
  • Kartenwiederverkauf
  • Kiosk-Kartenverkauf
  • Konzessionsmanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Kartenverkauf
  • Online-Kartenverkauf
  • Saisonkarten
  • Seating Map
  • Ticket Reservations
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zuhause drucken

Die hilfreichsten Reviews für Ticketbud

Easy to use and any questions I had were promptly responded too. Can't ask for more than that.

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.6.2017
Eric D.
Reunion Coordinator
Druck
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Being able to get money in my account to make payments before the event, instead of just getting a bulk payment after the event.

Vorteile: Site was easy to use. They gave me the money just days after tickets were bought so I could pay venue, DJ, Photographer, etc. The customer service was excellent. I'd email a question in the morning and would get responded to that day if not within just a couple of hours. The getting the money before the end of the event, which is what another site was doing, allowed me to have a fund to make payments and I wouldn't have been able to do the event otherwise.

Good software and outstanding customer service!

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.5.2017
Diane K.
President
Unterhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: First of all, you can get an actual person on the phone, and pretty easily. I am over these sites where you can only talk via a computer - so inefficient and frustrating! And the customer service really is outstanding - they go the extra mile to help you, and stay with you until the problem is solved - never losing patience or professionalism. Recently, I had to navigate between Ticketbud and WePay (another site/software) and it was so frustrating to deal with WePay that the TB rep actually called them for me and worked it out - amazing! Saved me time, stress, and money.

Lies weitere Bewertungen