Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist HandiFox?

Cloudbasierte Inventarmanagementsoftware für kleine Unternehmen, die eng in QuickBooks Online integriert ist. Mit der Anwendung kannst du das Inventar von überall auf der Welt aus über mehrere Standorte von deinem Telefon oder Tablet aus abrufen, verfolgen und verwalten. Mit HandiFox Online kannst du Verkäufe verfolgen, Zahlungen erhalten, Rechnungen ausstellen und deine Sendungen nach Kommissionierung und Verpackung überprüfen. Außerdem kannst du Barcodes erstellen, scannen oder Barcode-Etiketten drucken und vieles mehr.

Wer verwendet HandiFox?

HandiFox Online ist eine perfekte Lösung für selbstständige und kleine Unternehmen – hauptsächlich aus Einzelhandel, Großhandelsvertrieb und Fertigung, die ihren Umsatz und ihr Inventar erweitern möchten.

HandiFox Software - 1
HandiFox Software - 2
HandiFox Software - 3
HandiFox Software - 4
HandiFox Software - 5

Du bist nicht sicher, ob HandiFox das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

HandiFox

HandiFox

4,6 (51)
1.195,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
81
3
4,5 (51)
4,8 (51)
4,8 (51)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
62
42
4,4 (204)
4,2 (204)
4,3 (204)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu HandiFox

Lightspeed Restaurant
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
Sortly
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Mobiler Zugriff
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandsverfolgung
Material-Rechnung
inFlow Inventory
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Finale Inventory
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Bestandsverfolgung
Inventarverwaltung
Pulse
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Kechie
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Cin7 Omni
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung

Bewertungen über HandiFox

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
29%
3
4%
Lindy
Sales Manager in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

As sales manager this is the ultimate product for my team

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It is a time saver as it is so easy to use and does all I need it to I can Barcode stock in a matter of minutes with their own custom tags

Nachteile:

It sometimes has issues connecting with Quickbooks but I have not experienced this issue enough to call it a major problem

Antwort von TecomGroup

vor 5 Jahren

Good afternoon, Lindy! We appreciate your detailed and positive review. Our team is always glad to hear that HandiFox could help to solve problems in some ways. If there are any issues - 877.942.6343. Please call us!

Keily
VP in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Product for Small Businesses

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Ruslan has been amazing at answering all our questions and requests and having the team work on custom patches that work for us. The support team has been great and responsive.

Vorteile:

I like the serial number tracking, barcode scanning, and price levels option for customers.

Nachteile:

There are certain features we require for our business most have been addressed through custom patches. The only con I have right now is that the web version gives cost access to employees which is something I asked to be removed. On devices like phone or ipad they don't have cost access which i like.

Kurt
President
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

The best way to manage inventory in multiple locations

3,0 vor 10 Jahren

Kommentare: Handifox is the best software available for managing inventory, sales orders, purchase orders, customer balances and route sales data that I have found. The fact that Handifox intergrates with quickbooks means that I can use Quickbooks to run my company, and have advanced inventory control within Quickbooks. This makes Handifox an easy to use Quickbooks add on. I think the best feature of Handifox is the ability to run on our Samsung Galaxy s3 phones. Our sales men enter and fulfill orders from their phones. We are able to monitor the inventory and route sales that each of our sales men deliver. I like how Handifox tracks the detailed movement of inventory from within Quickbooks. This software is a must have for any business that have a mobile sales force.

Phil
Owner in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Outstanding Product

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Perfect choice for us.

Vorteile:

Love the ease of use and flexibility. It is readily adaptable to our needs.

Nachteile:

I have no negatives about the product. It serves our needs perfectly.

Caryn
Client Success in USA
Großhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Handifox Is Outstanding!

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

When we began using Handifox a year ago we were looking for an inventory management system that could help us keep track of over 10,000 items across multiple locations, barcode all of the items, and have the ability to use handheld devices to scan the barcodes when an inventory adjustment was needed. Handifox surpassed all of our needs and we now have all of our sales reps using it daily out in the field to create new invoices using the Handifox app and they can sync it right away so it shows up in Quickbooks. The warehouse team can easily scan and update inventory levels using the app, as well as use the pick/pack feature when shipping orders to customers. Not only that but honestly Handifox is just such a pleasure to work with. [SENSITIVE CONTENT] is their key account manager and he goes above and beyond. He is so willing to help and his response time is incredible. [SENSITIVE CONTENT]has been so helpful along every step of the way since we first started using the app and [SENSITIVE CONTENT] are the best support engineers. Anytime we've had questions they investigate and help us resolve whatever we've run into in no time!

Nachteile:

We haven't run into any major issues that the Handifox support team haven't been able to address. They are awesome!