Documaker

Documaker

von Oracle

Wer verwendet Documaker?

Oracle Documaker is designed for businesses looking for Enterprise Document Automation solution by automating documents and customer service.

Was ist Documaker?

Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost.

Documaker – Details

Oracle

http://www.oracle.com

Gegründet 1977

Documaker – Preisübersicht

Documaker bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Documaker finden Sie unten.

Preisinformationen

Contact Oracle for pricing details

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Kundenbetreuung

Online

Documaker Funktionen

CCM-Software
Batch-Daten Kommunikation
Chat / Messaging
Content-Management
Druck-Management
E-Mail-Verteilung
Multi-Channel-Kommunikation
On-Demand Kommunikation
Personalisierung
Video-Inhalte
Vorlagen-Management
interaktive Inhalte
Digitale Unterschrift
Kollaboration
Mehrere Ausgabeformate
Stapelverarbeitung
Verfolgung von Interaktionen
Vorlagen

Documaker – Nutzerbewertungen

2 von 2 Nutzerbewertungen angezeigt

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

it's a great software. I can find my documents easily.

Bewertet am 30.7.2017
Alex G.
engineer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: ease of use, really easy to setup couldn't be more satisfied by a piece of software. It has helped our business to achieve its true business potential.

Nachteile: It can get really complicated to initially set it up, so this is a minus for me, on the other hand this is a one time cost you have to pay to use such great software.

It has helped to create efficiency and growth with my business.

Bewertet am 31.3.2018
Kenneth S.
owner
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Documaker has various design tools and templates that allow me to customize all of my documents. I like that the recipient handling mechanism allows for one to one as well as one to many delivery options.

Nachteile: I wish that document indexing was included with the software. It also lacks the features of email management and print management.