Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist RingCentral Video?

RingCentral Meetings ist eine umfassende Webkonferenzlösung für Unternehmen mit HD-Videokonferenzen, Teamzusammenarbeit, Bildschirmfreigabe und großen Webinaren. Halte persönliche Meetings ab, chatte, teile deinen Bildschirm, Anwendungen und Whiteboards mit jedem, jederzeit und überall und interagiere mit großen Zielgruppen im Rahmen virtueller Veranstaltungen.

Wer verwendet RingCentral Video?

Unternehmen jeder Größe. 2-1000 + Mitarbeiter.

RingCentral Video Software - 1
RingCentral Video Software - 2
RingCentral Video Software - 3
RingCentral Video Software - 4
RingCentral Video Software - 5

Du bist nicht sicher, ob RingCentral Video das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RingCentral Video

RingCentral Video

4,4 (375)
24,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
45
3
4,4 (375)
4,4 (375)
4,3 (375)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10.000,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
3
4,2 (99)
4,1 (99)
4,2 (99)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RingCentral Video

Anywhere365
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Computer Telephony Integration
Adobe Connect
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Virtueller Klassenraum
Fuze
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat
Meeting-Management
Videokonferenzen
Nextiva
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Podio
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung / -aktualisierung
Aufgabenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Join.Me
Am besten bewertete Funktionen
Präsentations-Streaming
Sprachanrufe
Videokonferenzen
Cisco AnyConnect
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Threat Response
Avaya Cloud Office
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video

Bewertungen über RingCentral Video

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
27%
3
8%
2
1%
1
2%
Delly
Delly
Telemarketer in Kamerun
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It helps the team to cold call with tranquility

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall, I think that RingCentral video and its suit tremendously reduce distance barriers and provide opportunities to work and collaborate with international businesses irrespective of your geographical location.

Vorteile:

RingCentral Video has been a great means of connecting directly with our prospects and team members. At supersales guys and gals, we used it to make cold calls and weekly team video meetings. It's a great app because it provides a user-friendly interface with just the essential features, unlike other similar apps I've tried. It offers international virtual numbers with extensions (for teams) that are fully functional. I, mean it makes it easy for me to connect with any business or person across territories in the US and Canada without the need to live in these countries.

Nachteile:

One major problem I found with this tool is that it's only limited to certain countries I mean, they do not provide direct access to clients from Cameroon - Our team was able to because the subscription was purchased by our [sensitive content hidden] in Canada. Direct purchase from Cameroon is not possible.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

RingCentral Meetings Review

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience with RingCentral Meetings is great! I love to use Ringcentral at my work. Our company has many telecommuters, and we heavily rely on RingCentral for our daily work. It's so convenient to meet via RingCentral with colleagues from New York, DC, and Boston offices to work on the same project.

Vorteile:

I've been using RingCentral every day since I joined my company. What I like most about this software is that I can join anywhere in the meetings with my cellphone and share my screen easily with my colleagues.

Nachteile:

What I like least about this software is that sometimes I got kicked out of the meetings and re-joined multiple times when the internet was not stable.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not a big fan

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Everyone knows Zoom, so RingCentral bundling that product with their VoIP services seems like a deal. It isn't in my opinion. The RingCentral client is clunky and has constant updates that need applied. They are replacing this with another internal tool, but, unless you have no other options, this would not be a top pick.

Vorteile:

This comes bundled with VoIP subscriptions with RingCentral, it's Zoom - rebranded and with fewer features

Nachteile:

Your participants must install a RingCentral Meetings client. Web participants have no features. Not an easy to use tool like Meet or Zoom. If all of your participants are using the same solution, then it isn't as frustrating. However, most people in the world prefer to use more common apps, and don't want to

Angela
Insurance Agent in USA
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outstanding Video Quality

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It has really helped our team stay in contact throughout the shutdown. We can meet each week and also meet with our clients. Any trainings can also be done by our up-lines through the platform.

Vorteile:

This software is easy to use, install, and makes it convenient to meet as a team across the United States. I’ve never had an issue with the audio or video quality and each update makes it progressively better, even when I think it can’t get better.

Nachteile:

There really isn’t anything I dislike. It would be nice to have a list somewhere to automatically call someone like a few other similar software products on the market.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Amazing - All in one phone software

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: This software is great for travel as well as it can be used from your laptop or via cellphone without having to give your personal number.

Vorteile:

I am extremely I'm pressed have recently switched over from Avaya, this software has amazing audio quality, reliable support and training was included from ring central. We are now able to task manage, video conference and use as day-to-day phone. This software also allows us to access our phone system without VPN support when we are working remotely. Extremely easy to use, you are able to set your out of office, phone forwarding, and best feature is Visual Voicemail. quickly able to listen or read voicemails without having to call in.

Nachteile:

We have switched over from Avaya approx. 6 months ago and had some minor issues which were fixed quite easily through tech support and changing settings.