LibAnswers

LibAnswers

von Springshare

Wer nutzt diese Software?

Library automation solution for all businesses with features such as social media management and engagement, real-time conversations, customizable widgets, FAQ builder, and more.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4/5

Produktinformationen

  • Preisinformationen Contact Springshare for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web

Angaben zum Hersteller

  • Springshare
  • http://www.springshare.com

Über LibAnswers

Library engagement platform which enables reference service through a built-in knowledge base.

LibAnswers Funktionen

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Die hilfreichsten Reviews für LibAnswers

Communicating with customers

Bewertet am 6.12.2018
Verifizierter Rezensent
Manager, Customer Contact Center
Bibliotheken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It is very easy to receive and send messages to customers regarding account information. Notifications are very timely and software is updated regularly.

Nachteile: I really don't have many complaints. Sometimes emails get routed to spam that are not spam but that is about it.

New Platform

Bewertet am 8.8.2019
Laura J.
Children's librarina
Bibliotheken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It is easier to use than our previous software. When you use it it does not open additional windows as our old software did. It also offeres a lot of settings that can be customizable to your library. It is easy to use and making chatting easier.

Nachteile: The thing I like the least about it is that is have a feature that allows you to share your photo with your clients. I would rather we did not have that option as I feel some will abuse this.

Gets the job done

Bewertet am 19.11.2019
Verifizierter Rezensent
Campus Librarian
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We use LibAnswers to staff the Ask-A-Librarian chat service for our library patrons. Overall it works well for that purpose. When the questions get a bit more complex, i.e. closer to research consultations, the shortages in the program can be seen.

Vorteile: For basic question and answer chats, this software is very useful. I appreciate the integration with FAQs so that repetitive questions can be answered more quickly.

Nachteile: The picture sharing and screensharing functionalities are still very new and not quite up to par. LibAnswers also does not integrate with other LibApps products as well as I would expect - i.e. with LibCal to make appointments, LibWizard for experience surveys, etc.

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