Was ist Streak?

Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.

Wer verwendet Streak?

Streak ist ideal für Start-ups, kleine/mittlere Unternehmen und kleinere Teams in kommerziellen/großen Unternehmen, die auf der Suche nach einem einfachen CRM-System sind.

Wo kann Streak bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Streak
  • 2011 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Streak
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Streak – Videos und Bilder

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Streak Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Sales-Pipeline-Management
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management

Alternativen für Streak

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Bewertungen über Streak

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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8%
2
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1
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PAUL
PAUL
Technical Director in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

All CRM Systems should be this powerful and easy!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.

Vorteile:

I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.

Nachteile:

It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.

CANDICE
Accountant, CEO in USA
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent CRM for Gmail

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that is terrific.

Vorteile:

I love that Streak allows me to manage directly from my Gmail inbox - I don't have to juggle multiple platforms to acheive what I need to do.

Nachteile:

The task management does not allow for recurring tasks and it while it does a great job of keeping all communications with a client in one place, it can stil be difficult to find something specific - I wish you could search within a box that would be really helpful!

Kelly
Aquatics Director in USA
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Streak is amazing!

5,0 letzte Woche Neu

Kommentare: Overall we love it!

Vorteile:

We love streak for tracking our customers! We can put them into categories and add notes, attachments, emails and phone calls all in one place. We also have used it for tracking inventory, project budgets, etc. It is a great tool!

Nachteile:

I wish it was easier to view outside of gmail. If I switch computers, that computer needs to have it downloaded on it to see it. I also wish multiple people could work on a streak account without needing to pay an expensive price for a professional account.

Ben
COO in Australien
Medienproduktion, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Huge platform risk, comparatively expensive, very clunky

2,0 vor 2 Monaten

Kommentare: We try to use this as a full CRM for our Sales team. Outbound sales is a core part of our business, and Streak does a reasonably good job of this. At the original price we signed up at $39/user/month, it made sense. They've since bumped the price to $59/user/month, which is a massive increase with little noticeable improvements over the years (several 'nice to have' features have been added, but core functionality is limited). As a Gmail plugin, the platform risk is massive. We see it as too big a risk, and will be moving away from it ASAP. When we raised concerns about the price increase, their [SENSITIVE CONTENT] emailed (weirdly) and basically refused to acknowledge our concerns. Price increases like this are a cynical way to bump up revenue from existing loyal customers. A better alternative would have been to bump up pricing for only new added users, rather than ransoming your existing users. Generally their support is very responsive, but they're lumped with a buggy, very 'hack-y' piece of "software". Avoid the pain of switching platforms at a later date, and go with a fully fledged CRM from the outset.

Vorteile:

The deep integration with Gmail is nice, but it really feels like a massive hack, rather than seamless CRM software.

Nachteile:

Recently Streak bumped up its pricing for its most loyal users. The pricing is now as expensive, if not more expensive, than a standalone solution/fully fledged CRM. Because it's built on Gmail as a plugin, it never works as well as you want. The import process is clunky, and it's essentially like a limited-functionality spreadsheet. It's been very buggy since the day we started using it (over 5 years ago!), and it just doesn't compare to other full-fledged CRM solutions. As soon as we can, we'll be moving to new software.

Shaahiq
Senior Recruitment Professional in Indien
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best for Email Marketing

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

This tool has saved me a lot of time and is the simplest one to use. We can track and time our emails as well.

Nachteile:

The number of emails merges in a day is now reduced.