Was ist GrowthZone?

Steigere dein Wachstum mit Smarter Association Software inklusive eines kompletten AMS mit integrierter Marketingautomation und Mitgliederprospektion. Entwickelt für mittlere bis große Unternehmen, Handels- und Berufsverbände sowie Handelskammern. In den Top 5 der „Reviewers’ Choice for Membership Software“ hinsichtlich Gesamtleistung, Nutzerfreundlichkeit und Kundenservice. Erhöhe die Mitgliedschaftszahl und binde Mitglieder, generiere Einnahmen, agiere und kommuniziere mit Mitgliedern und Interessent*innen und optimiere den täglichen Betrieb.

Wer verwendet GrowthZone?

Das Unternehmen bedient über 3.200 Verbände und Kammern. Die Software hilft mittleren und Start-up-Unternehmen, Handels- und Berufsverbänden, die schneller wachsen und erfolgreich sein möchten.

Wo kann GrowthZone bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • GrowthZone
  • Ansässig in Nisswa, USA
  • 1996 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Irland, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten und 1 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • GrowthZone
  • Ansässig in Nisswa, USA
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GrowthZone – Videos und Bilder

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GrowthZone

249,00 $/Monat
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238,00 $/Monat
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GrowthZone Funktionen

  • Anwendungsmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebühren-Management
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für GrowthZone

Squarespace bietet kreative Tools, die die Zukunft des Internet antreiben.
Steigere das Wachstum mit Smarter Association Software. Integrierte Marketingautomation und Mitgliederrekrutierung. Von 3.200 Verbänden geschätzt.
Chamber membership management software that helps with member, event, communication, and website content management.
Binde Spender*innen ein, plane Veranstaltungen, verwalte Mitgliedschaften, verfolge Freiwillige und mehr mit dieser cloudbasierten All-in-one-Software für gemeinnützige Organisationen.
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Bewertungen über GrowthZone

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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39%
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5%
2
1%
1
1%
Kayla T.
Kayla T.
Administrative Assistant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great organization for my membership.

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

Very easy to pull up members accounts, billing information, general contact information, and the reps information. Making membership mailing labels and membership reports is very easy with this software. I use this software to easily find any membership representative information I need. This software has also made it easy to look up and find a member.

Nachteile:

The only con I have for this software would be the new update, i'm so used to the old version it'll take time to learn the updated.

Mandy S.
Manager of Accounting & Data in USA
Regierungsbeziehungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

GrowthZone is a Game Changer

5 letztes Jahr

Kommentare: I think our entire team has been extremely please with our entire experience. The customer support and attention to what customers want and implementing just that is fantastic. There's a few features that we'd love to see some improvements in (communications, reporting, and marketing automation).

Vorteile:

The overall integration is fantastic and we love the customer support and the ability for us to submit an idea for improvement and for it to more often that not be put into development or rolled out fairly soon after.

Nachteile:

There are a few newer features that just need a bit more development, mainly revolving around communication analytics. We'd love to use GrowthZone exclusively for our communications, but they just don't have the analytical reports we need. Right now we use Constant Contact, which GrowthZone has a great syncing feature with.

Val D.
Executive Vice President (Executive Director) in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Could be great with a little work

3 letztes Jahr

Kommentare: We chose GZ because it offered us the ability to use the same company for website development and hosting and AMS system ensuring compatibility. We are very happy with the look and feel of our website and the CMS used to manage it. Our migration to GZ for the AMS side was rocky at best. Our project manager had never gone through a detailed conversion before. While she was very service oriented and nice to work with, her inexperience caused many issues. We like GZ's ability to give a good view of member activity. I like that when I am on the phone with a member, I can see their engagement, make notes, and create follow up task items. G

Vorteile:

The user interface, look, and feel of the back end. Also like the ability to integrate with the company website to create a good member only user experience. It also has a pretty good project management system, though it desperately needs push notifications via email. The only notification it provides is a badge count on the top menu of the software. So if you are disciplined to check there, the PM works well. GZ also has a certification/continuing education component which we find valuable.

Nachteile:

Customer support needs work. GZ is very slow to respond to issues. Many times entered tickets are not responded to (first response) for 3 or more days (I am not counting the automated message generated that the ticket was received and someone would review). And, when the "front line" or 1st level support team reaches out, frequently they aren't completely familiar with the ins and outs of the software, so the first 3 emails or 15 minutes of the call are spent teaching them how the system works. The communications functionality has a great vision, but is inconsistent and extremely buggy. It is difficult and many times impossible to send a merged email to multiple members. Members get emails or newsletters with the fields not merged properly. It feels like the database was not developed with a vision and as the software was enhanced and features added, bandaids were placed on the tables to make them work together. Field naming is inconsistent and many times not working as a true relational database. Feels like a consequence of growing quickly and not having one responsible group overseeing the programming growth. Different naming philosophy throughout different modules.

Nancy L.
Association Executive in USA
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best platform for membership management

5 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, GrowthZone has been so good for my membership and myself. The ease of use is just the best and I am so happy that I switched.

Vorteile:

The ease of use and there are so many places to find answers to any questions that come up.

Nachteile:

The education platform has been a struggle as it is difficult to get a CE certificate to be available to the students. The integration from my old platform (RAMCO) and GrowthZone was not as smooth as it should have been. It was very difficult to communicate with my project manager via phone or email.

Susan C.
Marketing & Communications Director in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

GrowthZone Works

5 vor 6 Monaten

Vorteile:

GrowthZone is so much better than the last management system we had to offer. We love it!

Nachteile:

We wish the integration with Quickbooks was better. We have more duplication of work in our accounting department.