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Was ist Scorebuddy?

Scorebuddy ist eine Callcenter-Qualitätssicherungslösung zur Bewertung von Kundenserviceeinsätzen, E-Mails und Web-Chats. Es handelt sich um ein cloudbasiertes dediziertes Personalbewertungssystem. Lösung zum Erstellen deiner eigenen Scorecards, zum Erfassen von Ergebnissen und zum Weitergeben, Zusammenarbeiten und Besprechen von Informationen mit den Mitarbeitenden. Das Tool wurde entwickelt, um Tabellenkalkulationen und statische Bewertungssysteme zu ersetzen.

Wer verwendet Scorebuddy?

Callcenter, BPOs, Versicherungsanbieter, stark regulierte Unternehmen, Verbraucherfinanzierung, Behörden. Alle Institutionen, die Tabellenkalkulationen verwenden, um Qualitätsbewertungen zu erfassen, zu prüfen und zu melden.

Scorebuddy Software - 1
Scorebuddy Software - 2
Scorebuddy Software - 3
Scorebuddy Software - 4
Scorebuddy Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Scorebuddy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Scorebuddy

Scorebuddy

4,5 (43)
12,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
28
8
4,6 (43)
4,6 (43)
4,8 (43)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
199
22
4,1 (754)
4,1 (754)
4,2 (754)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Scorebuddy

Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Calabrio ONE
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Fähigkeiten-Nachverfolgung
Mitarbeitereinsatzplanung
EvaluAgent
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Workflow-Management
Customer Frontlines
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Negatives Feedback Management
Umfragen & Feedback
Call Center Studio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Automatische Anrufverteilung
Dokumentenspeicher
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Inbox-Management
Proaktiver Chat
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung

Bewertungen über Scorebuddy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
37%
3
7%
Tarek
Tarek
Customer service specialist in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the best software to monitor your business

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The product is very useful for any call center category because of its magnificent service.

Vorteile:

I can integrate the product with several products and that's because of its features.

Nachteile:

It's not expensive but it's not inexpensive too, also it doesn't support all the languages.

Govindraj
Head of Customer Support in Indien
Unterhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great quality interaction tool

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We were using COPC quality model using a Excel sheet however the reporting and analysis was a signficant challenge. So we decided to try Scorebuddy and it meet our needs and requirement and we are able to successfully use this software in identifying interaction quality issues and thereby share feedback to the support agent. It is a great support. I have never searched for other software so far becasue it is meeting our business requirement at this point. Also special thanks to Scorebuddy Account rep [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] because she ensured that in the COVID19 pandemic a good discount was given to us. A great customer support. Whenever you need help they will respond you immediately.....

Vorteile:

I was able to customize our quality requirements with the help of Scorebuddy. The best part of scorebuddy is the Insight reports which gives the company a clear snapshot about the areas where the Agent needs an improvements. The section feature enabled us to break down our quality parameters into 3 segments which was our actually Quality interaction requirements. Also the Cause by staff trend report helps to identify in which area the Support Agent needs improvements.

Nachteile:

I think the software should also allow us to create a "Balanced Score card report" where the company should be able to add the monthly KPI as a Goal and the snapshot should show to Agents as an aggregate performance. Also the Performance Management feature should be implemented, so that Support Agent can get an idea about the overall Monthly and Yearly perofrmance.

Mohamed
Mohamed
Customer Success Specialist in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Manage your quality performance right to the point

3,0 letztes Jahr

Kommentare: I enjoyed my usage of the product as it helped me to enhance my skills in handling customers.

Vorteile:

It gives me a space to improve my performance and correct my interaction with customers to them satisfied.

Nachteile:

The dashboard goes down sometimes when revising the calls.

Paul
Head of Operations in UK
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great software, very intuitive

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have managed to reduce our average handling times for quality monitoring, as the software enables us to automate more of the process which was previously conducted using Excel tools. The customer service prior to, during and since setup has been excellent, our account managers are always quickly available when we need them.

Vorteile:

The software is very intuitive and user-friendly. It was very easy for all staff who use the product, whether in management, business analyst or quality monitoring roles, to familiarise themselves with the features quickly and start using it.

Nachteile:

Infrequent error messages saying that a feature is temporarily unavailable, however these are normally fixed if you just reattempt the process

Wendy
Quality Assurance Analyst in UK
Versorgungsunternehmen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Its so easy to use

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Scorebuddy is so user friendly. It is easy to learn and very easy to navigate the system. The built in reporting functions are ideal and simple.

Vorteile:

Scorebuddy is so easy to use, it is easy to create scorecards and maintain the users on the system

Nachteile:

The only thing I would like to be able to do is snapshots for each question but for multiple scorecards at once which would be very useful when reporting on which questions are getting scored down.