Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 2.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.5 / 5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • EasyVista
  • http://www.easyvista.com
  • Gegründet 1988

Über EV Service Manager

Cloud-basierte Lösungen zur Unterstützung der aktuellen ITIL-Reifegrad- und IT-Service-Management-Strategie deines Unternehmens.

EV Service Manager Funktionen

  • Bedarfsmanagement
  • Beschaffungsmanagement
  • Compliance-Verfolgung
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Konfigurationsmanagement
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Konfigurationsmanagement
  • Problem-Management
  • Projektmanagement
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Versions- und Bereitstellungsmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für EV Service Manager

EasyVista is very slow, clunky, and not very intuitive.

Bewertet am 22.8.2017
Zachary M.
Global IT Technician
Computer-Software, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
2/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, EasyVista does the job but it is plagued with a slow interface, confusing navigation, and bugs that prevent me from using the software for its intended purpose.

Vorteile: I like how when you look up user's profiles, that it shows all their information from their location, phone number, email, computer name, groups they are apart of etc. I like all the different categories you can assign issues to so you can look at those metrics to pinpoint problematic issues.

Nachteile: The interface is extremely slow. Sometimes things will not load when clicking it for the first time and you have to refresh the page and try again. The homepage is too busy and there are too many links you can click on. Some things take several steps to do something, such as transferring a ticket or adding a tech note. Sometimes you cannot reopen, cancel, or reassign tickets.The user interface needs to be simplified so it is less busy.

EasyVista - more than ticket management

Bewertet am 12.2.2019
Verifizierter Rezensent
Business Application Developer
Chemikalien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Normally I use the change request, service, incident, and problem management modules regularly.
It allows the teams to manage their daily work in one place, without the need of more applications.
The asset management module is also pretty good to have an idea of who's using what machines with a simple "probe" installed.

Vorteile: It has a lot of features and options that can be used, other than just using it for ticket management like we normally use it for.
Change requests, incident management, service requests, problems management, assets management and many other features.

Nachteile: Steep learning curve
Not the bet user experience
To heavy on resources

I hate putting in tickets!

Bewertet am 21.12.2018
Trever E.
Creative Solutions Manager, Innovation Labs
Lagerung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The software looks like it was created 20 years ago. This software was not created with the end-user in mind.

Vorteile: This software does seem fairly feature-rich, and I've seen our help desk be able to customize it for various uses.

Nachteile: Creating tickets should not be this hard. When I create service request, there are so many fields to fill out, forms to complete, approvals to request, etc.

Not the Best, not the Worst, something in the middle

Bewertet am 26.2.2018
Miguel N.
Information Technology Project Manager & Quality Assurance
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: None, I have been attending to some demos of users trying to purchase this software and even that brings alot of good thing to the table it dos not push trough.

Vorteile: * Alot of information and modules on EasyVista,
*There's various helpfull modules, and alot of customizability in them.
* I like alot the contracts module.

Nachteile: * Modules on EasyVista are too crowded and difficult to understand.
* The Organization is terrible, buggy and slow interface.
* Sometimes is hard to even know where is what you are looking for because of the interface is weird.

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