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Was ist Capsule?

Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Baue stärkere Kundenbeziehungen, mache mehr Umsatz und spare Zeit. Capsule organisiert Deine Kontakte, E-Mails, Aktivitäten und Vertriebspipeline, alles an einem Ort. Nahtlose Integration mit anderen gängigen Tools wie Google G Suite und ein vollständiger Überblick über Deine Kunden und andere Kontakte. Kostenloses Konto für bis zu 2 Benutzer oder bezahlte Konten ab $ 12 / Monat.

Wer verwendet Capsule?

Besitzer von kleinen Unternehmen, die ihre Geschäfts- und Kundenaktivitäten besser organisieren möchten. Verkaufs- / Marketing-Leiter / VP von kleinen bis mittelgroßen Unternehmen auf der Suche nach einer Vertriebslösung.

Capsule Software - 1
Capsule Software - 2
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Capsule Software - 4
Capsule Software - 5

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Capsule

Capsule

4,5 (161)
21,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
114
87
4,6 (161)
4,6 (161)
4,5 (161)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.797)
4,3 (6.797)
4,1 (6.797)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Capsule

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Vertriebsaktivitätsmanagement
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Kundennachverfolgung
HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Salesforce Platform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Salesforce Starter
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Tagging
Aufgabenmanagement
Projektmanagement
SugarCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Maximizer CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement

Bewertungen über Capsule

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
62%
4
29%
3
7%
2
1%
1
1%
Peter
Peter
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Luft- & Raumfahrt, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best CRM I've ever used

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Peace of mind for my business

Vorteile:

Visual presentation of the data, ease of access, monthly subscription, data capture, project tracking, email link capability, mobile access.

Nachteile:

The CRM had no functions that I disliked

Antwort von Zestia

vor 4 Jahren

Hi Peter, Chloe here from Capsule. Thanks for taking the time out to write a review about Capsule - we're really glad it's helping your business!

Robert
Robert
CEO in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A simple CRM that allowed us to hit the ground running

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall I have been pleasantly surprised. I at first thought the system would be too underpowered for what we needed, but it has actually delivered on what we have needed and the simplicity of changing things has allowed us to easily experiment with our processes until we have things right. It has suited our small team very well - and I look forward to seeing how well it scales with us.

Vorteile:

I like the simplicity of the system. It was very quick and easy both to setup (and make changes to) and then to use the system. It has been very easy to train new employees on. The system has some good power around workflows - which have helped us lock down our processes and helped new staff to follow them. It has a good integration with Xero which has saved us a lot of time and has just released an integration into a mail campaign tool (Transpond) which looks to be a nice added bonus.

Nachteile:

The system doesn't have a document generation tool (so you need to generate invoices and quotes in a separate system). It also is comparatively underpowered in the reports you can generate (even when you upgrade to the higher tiers that have additional reporting functionality). You can export full data sets to CSV - so we have built what we needed in Excel, but it would be nice to have it saved as reports and visualisations in the system. There also isn't the flexibility around notifications that I am previously used to (and so we have had to adjust the workflows a little).

Antwort von Zestia

vor 2 Jahren

Hi Robert, Chloe from Capsule here. Thanks for taking the time to write a detailed review - it really helps our team when we receive first-hand feedback. We're so happy to hear that Capsule is helping your business and saving you time in a variety of ways. We've also taken onboard your feedback regarding document generation, reports and notifications. If anything should change on any of those fronts - you'll be the first to know. Regardless, we're very happy that you've been surprised by Capsule and look forward to helping your business scale in the future.

Michael
CEO in USA
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Could be great but it has a fatal flaw.

3,0 vor 6 Monaten

Kommentare: I am hoping that they will fix the above deficiency quickly or we have to change to a different app.

Vorteile:

Simplicity. Price. It appeared to be the right product for the right price.

Nachteile:

They don’t understand the mission critical relationship between logging an activity and a related task generation. It has to be done entirely manually with no auto reminders or follow-ups. It seemed like such a basic requirement that I didn’t even check for it. My bad.

Abhilash
Accountant in USA
Textilien, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Capsule Is a Consistent CRM Solution

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Capsule has been the best CRM solution for us. Capsule has been so consistent.

Nachteile:

I like how efficient Capsule has been. Capsule is incredible.

Ben
Owner in Australien
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Day #1 of the evaluation

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

DAY #1 - yes, I know, I know its early days but after using a high-powered corporate CRM for 20 years I find Capsules underlying principles of operations intuitive , and easy to understand. I accept there is much to do to get me back up and running in my small business but I'm really confident after my painful transition from a large US corporate CRM that it wont be as painless and frustrating. Also let me highlight an outstanding feature of Capsule. Hardware, software, R&D catchup, and leapfrog etc is the nature of the industry. But what my intuition tells me after a long time in the game what will set this company apart (and I've seen many over the years: good and abysmal) is the quality and calibre of the support. The support team wants me to succeed! :) and that gives me a lot of energy. I have spent 40 years in the IT game and to get a support response from halfway round the world in 4 hrs gives me great confidence. I will report back again year!

Nachteile:

I will report back in the next 6 months to give an update.